• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik knikte en liet mezelf weer vermoeid op bed zakken, ik sloot voor een paar seconden mijn ogen, en doezelde in een lichte en onrustige slaap. Een slaap waardoor ik zo uit verstoord zou worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest ook lachen en liet zijn nek even voor wat het is. 'Sorry, maar het is gewoon een geniale opmerking van je' zeg ik lachend en kijk hem onschuldig aan, waarnaar ik verder ga met kusjes geven in zijn nek. Ik druk Kurt dichter tegen me aan en geniet van zijn warmte. Liefdevol streel ik zijn onderbuik en plagend streel ik zijn geslachtsdeel.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Twijfelend zoende ik hem terug, maar herstelde me snel en zoende hem teder terug. Mijn hand leg ik teder op zijn wang en ik genoot van de zoen. Mijn andere leg ik op zijn borst. Ik dwong mezelf niet over Finn na te denken, hij was niets. Hij had Rachel en zette mij blijkbaar op de tweede plaats. Uiteindelijk vertel ik hem alles en lieg tegen hem, dan hoeft hij zich niet meer om te kijken na me. Hij was me compleet vergeten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik wilde nog wat terug zeggen, maar deed het niet omdat ik ineens voelde dat hij mijn geslachtsdeel streelde, ik kreunde zachtjes en duwde mijn geslachtsdeel tegen zijn hand aan. Hij was gemeen, hij wist dat hij me zo snel opgewonden kon krijgen. Alleen hij zou dat kunnen, hij was dan ook echt de enige waarmee ik seks wilde hebben. Ik wilde alles met hem. Jayden kon het lekker bekijken met zijn zogenaamde onzekerheid. Blaine zou er echt niet intrappen, hij hield echt van mij. We waren verloofd en gingen trouwen, daar kwam hij echt niet tussen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zoende haar teder en liefdevol, zodat ze meer zou willen en streelde met mijn vingers liefdevol haar hals. Ik wist dat het zou lukken, het lukte iedereen toch weer. Ik kreeg altijd alles wat ik wilde en niemand kon er iets tegen doen. meestal gebeurde het uit vrije wil, maar soms had ik ook wel iets wat kon helpen. Ik beëindigde de zoen langzaam en keek haar lief aan. 'Zullen we hier weggaan en naar mijn huis gaan?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Naast me viel Finn in slaap en voorzichtig legde ik de deken wat meer over hem heen.
    Zacht gaf ik een kus op zijn voorhoofd en streek wat haartjes weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Vaag voelde ik dat iemand me een kus op mijn voorhoofd gaf en wat haartjes uit mijn gezicht streek. 'Bella?' mompelde ik versuft, ik opende mijn ogen en zag Rachel weer. 'Oh,' zei ik droogjes, ik miste Bella wel heel erg. Ik herinnerde me opeens, dat ze niet eens wist dat Emily geboren was. Ik pakte mijn mobiel en sms'te haar. 'Emily Lily-Rose Hudson is gezond geboren, ze is echt prachtig. Ik hoop dat je haar snel kunt zien, hou van je.' verstuurde ik naar haar. Waar was ze eigenlijk?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel een stwek van jaloezi als hij denkt fat ik Bella ben.
    Hij pakt zijn mobiel en begint te sms'en.
    Ik vesloot Kurt ook een sms te sturen. ' heey Kurt Emily is helemaal gezond en een prachtige meid. Hopelijk kom je snel om haar te zien. X R' smste ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat hij zijn geslachtsdeel tegen me hand duwde en verlangend pakte ik zijn geslachtsdeel vast. Zachtjes trok ik hem af, hij moest nog een beetje stijver worden en zo kon die sneller stijver worden. Ik grijnsde, ik wist dat ik Kurt al heel snel opgewonden kon krijgen en ik deed dat met alle plezier. Mijn lippen verplaatste naar zijn lippen en ik zoende hem harsttochelijk op zijn mond. Mijn andere hand lag op zijn onderrug om zo steun voor hem te bieden. Alleen met Kurt wou ik het doen met niemand anders. Jayden was niets, mijn stomste fout in mijn leven en alleen Kurt wou ik. Alleen hem en voor de rest niemand.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja' zeg ik helemaal betoverd door zijn liefdevolle zoen en kijk hem in zijn ogen aan. Hij was echt leuk, maar nog steeds voelde ik me rot. Misschien kon hij die gevoelens wegnemen. Ik moest echt even mijn gevoelens aan de kant schuiven en niet meer aan Finn denken. Hij was verledentijd. We betaalden onze cola's en liepen naar zijn auto toe, ergens was ik best zenuwachtig, maar ik moest er van me afzetten. We stapten in en Jayden reed naar zijn huis.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik voelde de kriebels weer in mijn onderbuik komen, toen hij me aftrok, een geweldig gevoel ging er door me heen en ik kreunde weer. Mijn geslachtsdeel begon alweer te groeien voelde ik. Ik zoende hem weer terug en drukte vervolgens kusjes in zijn nek en beet af en toe heel zachtjes, om hem ook op te winden. Zijn andere hand lag op mijn onderrug, om steun te bieden voor mij. Dat had ik echt nodig, omdat ik moeilijk op mijn benen kon blijven staan uit genot.

    Jayden Ian Archibald

    We kwamen aan bij mijn huis. Eén van de villa's aan de rand van de stad. Ik pakte Isa's hand en trok haar voorzichtig mee naar binnen. 'Welkom in huize Archibald,' glimlachte ik waarna ik haar jasje aanpakte en het ophing aan de kapstok. Onze familie, was altijd wel aan de rijke kant geweest. Mijn overgrootvader, was namelijk miljonair. Ik nam Isa mee naar de woonkamer, en liet haar plaats nemen op de bank. Er was toch niemand thuis, mijn vader was óf werken óf aan het daten met weer een andere vrouw, en mijn broertje had lacrosse training.

    Finn Hudson

    Ik zag dat Rachel ook iemand sms'te en keek er even na. 'Wie sms je?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Is het Puck?' vroeg ik. Ergens hoopte ik dat Puck en zij iets zouden krijgen, dan hoefde ik minder uit te kijken, zeg maar. Ondanks alles gunde ik Rachel ook haar geluk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd " kurt misschien had hij zijn mobiel ofzo niet bij" ik kijk weer naar Em die in mijn armen lag te slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik hoop het, sinds je weet wel gebeurt is, stress ik al gauw als mensen hun mobiel niet opnemen.' verzuchtte ik. Het zou toch niet dat? Nee, vast niet. Ik maakte me echt veel te snel te veel zorgen. Ik was bang dat ze ontvoerd waren of zo, sinds dat met Rachel gebeurt was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wreef over zijn arm.
    " ik bel Blaine als hij niet opneemt is hij waarschijlijk met Kurt iets aan het doen aks hij opneemt en hij niet bij Kurt is dan..."
    Ik pakte mijn mobiel en belde naar Blaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik wachtte af, en werd toch zenuwachtig. Ik hoopte maar dat er niks gebeurt was. Het was echt vermoeiend dat we ons de hele tijd zorgen moesten maken. 'En?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd " ik spreek zijn voicemail in" zeg ik zacht.
    " blaine met Rachel, ehm weet jjij waar Kurt is we maken zorgen. Hij reageerd op geen een smsje en jij neemt niet op.
    Ehm wezijn in het ziekenhuis Emily is geboren. Laat iets van je weten " en ik hing op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Wat als er met hen allebei iets gebeurt is?' vroeg ik zachtjes, zodat onze ouders het niet horen. Als Burt dit allemaal zou horen, zou hij namelijk ook helemaal in de stress schieten. 'Of ze hebben gewoon hun mobiel niet bij ze.' zei ik al wat kalmer. 'We zijn denk ik veel te achterdochtig.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de stres " waarom dacht ik daar niet aan, jayden wou hun uit elkaar hebben" sis ik en tranen brsnden in mijn ogen.
    Hoe kon ik nou zo dom zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan