• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte lief naar hem. 'Heey, ik heb je een pleziertje gegund, ik kon ook gelijk je polsen pakken' zeg ik glimlachend en ga rechtop zitten, waardoor Kurt nu op mijn schoot zit. Ik laat zijn polsen los en haal een hand door mijn haar. Ik kus hem zachtjes en hielp Kurt uit de grot, waardoor we beiden weer in het water komen. Ik had het in de grot warm gekregen en nu door de frisse water koelde ik wat af. Ik hield hem dicht tegen me aan en genoot van dit moment.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik denk het' mompel ik zachtjes en genoot heel eerlijk van zijn armen om me heen en de wiegende efect. Ik zucht zachtjes en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik voelde me nu echt opgelucht en jayden was echt lief. 'Dankje, Jayden. Dat je naar me hebt geluisterd, je bent lief' zeg ik zwak glimlachend en keek hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Nu genoot ik van het koele water, een opgeluchte zucht ontsnapte uit mijn mond, omdat ik het zo warm had. Het was eigenlijk zo onwijs romantisch! Zwemmen in natuurwater, in het bos. Seks hebben in een grot. Het was zo geweldig, ik hield echt zielsveel van hem en keek hem aan. Ik moest hem vertellen waar ik mee zat, we hadden beloofd om niets meer op te kroppen voor elkaar. 'Blaine?' vroeg ik terwijl ik tegen over hem ging staan en tot mijn kin in het water zakte, maar hem toch aankeek. 'Had je niet liever gewild dat ik..' ik zuchtte en stopte even met praten, ik was gewoon bang voor zijn antwoord. Ik wist ook gewoon niet hoe ik me moest verwoorden. 'Je weet wel,' zuchtte ik waarna ik langs hem heen keek, zodat ik hem niet rechtstreeks in zijn ogen hoefde aan te kijken. 'Dat ik niet zo vrouwelijk was, en meer zoals.. Jayden?' vroeg ik onzeker aan hem.


    Jayden Ian Archibald

    'Dat verdien jij, iemand die lief tegen jou doet en naar je luistert. Je bent gewoon zo'n mooi, lief en schattig meisje. Ik kan niet begrijpen waarom Finn jou dit aandoet.' zei ik afkeurend over Finn. 'Je mag je ook weleens speciaal voelen.' zei ik. Ik liet haar iets losser, zodat het niet te dwingerig overkwam. Dat was het laatste wat ik zou willen, dwingerig overkomen. Ik zat zeer goed op schema, en ik had al een idee hoe ik Blaine naar me toen kon lokken. Maar eerst focuste ik me maar op Isa.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en schoof nog een stukje op.
    "kom dan leggen we Emily in het midden en dan kun je ook bijrusten.
    Ik glimlah even. Opeens hoor ik mijn deuntje gaan, owja ik had mijnmobiel terug. Ik las het sms'je "wat is hij verdomme aan het doen" mompel ik wat bozig. HIj is gestoord.

    Luke.
    Ik word op de grond geduwd en voel een trap in mijn maag "dat kan ik wel maar ik wou eens wat leukers doen heb je anders zin om in de bende te komen je bent een goede vechter" grijns ik en draai de rollen om. nu ligt hij weer op de grond en trap ik hem in de maag. hij dachtt nogsteeds dat hij me aankon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman
    Ik pakte zijn been vast en draai het een halve slag zodat hij ook met een harde klap op de grond valt.
    'oh en wat doen jullie in die losersbende van jullie? Kleine meisjes ontvoeren zeker?' zeg ik spottend en sla hem in zijn gezicht
    Ik ga niet stoppen met hem te slaan tot ik gewonnen heb.


    Music is my life

    Luke
    Woedend sta ik op ondanks dat het bloed uit mijn neus dllopp en ik best veel pijn heb. "jep" mompel ik en pak weer zijn hoofd vast terwijl ik verder ga met beuken op de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman
    Ik zie sterretjes en voel een ijzige pijn in mijn hoofd
    Dan word alles zwart..


    Music is my life

    Luke
    Pas wanneer hij levenloos blijft liggen stop ik.
    Waarschijnlijkj bewusteloos, een grijns verschijnt om mijn lippen en snel gooi ik hem in de container. "ik dacht dat je zou vechten tot ik dood was" lach ik hard en geef nog een mep tegen zijn hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mn ma wilt ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik knikte, ik had niks meer gehoord van Bella, maar dat kwam gewoon even omdat ik het nogal druk had nu. Maar Bella overleefde het wel, ik zou haar vanavond alles uitleggen. Ik ging liggen en hoorde wat ze zei. 'Wat? Wie?' vroeg ik verward aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kreeg een sms van Jayden dat Puck zich helemaal in elkaar laat trappen omdat ze mij zeg maar je weet wel" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte gefrustreerd, wanneer hield dit allemaal op. 'Hij doet wel heel veel voor je.' gaf ik toe. 'Toen je ontvoerd was, heeft hij zowat een heel onderzoek gestart.' vertelde ik waarn ik Emily over haar hoofdje aaide. 'Maar dit is niet zo slim van hem.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "hij is ineens zo bezorgd en lief voor me" mompeml ik zacht.
    "onze ouders zullen zo weer wel komen om haar vast te houden" zeg ik en kjik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Misschien vind hij je wel leuk.' zei ik een beetje plagend tegen haar. 'Ja, dat denk ik ook.''
    Zei ik


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik grinnik "dan heeft hij pech" ik glimlachte toen de deur weer open.
    gelijk liepen ze naar ons, ik was blij dat mijn ouders niet over de ontvoering abegonnen, Finns oudrs wisten het denk niet. Voorzichtig gaf ik de slapende Emily aan Carole, zij had ons het meesete geholpen toen ik zwanger was.
    "weten jououders het van mij?" vroeg ik zacht aan Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik heb ze niks verteld, misschien hebben jou ouders het tegen de mijne verteld?' vroeg ik fluisterend terug aan haar, en ik keek weer naar Emily die nog altijd rustig lag te slapen en glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.