• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Carole
    ik glimlach "zo terug" meld ik en loop naar de kantine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek een beetje vermoeid voor me uit toen mijn moeder weg liep. Rachel lag nog te slapen op mijn borst. En ik gaapte even vermoeid. Dit ging nog een lange dag worden voor mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik zuchtend en haal een hand door mijn haar. Ik pak teder zijn bovenarmen, maar ergens was het toch stevig. Ik kijk hem doordringend aan in zijn ogen. 'Kurt, ik hou van je, hoe jij bent. Je moet niet onzeker door Jayden zijn. Hij is niets, vergeet hem' zeg ik half smekend en kijk hem aan. 'Ik hou echt van je en hij is niets' zeg ik zuchtend en laat hem los. Ergens was ik blij dat hij zijn gevoelens toonde aan mij, maar hij moest weten, dat Jayden helemaal niets was. Ik kon alles aan hem kwijt, ik kijk hem weer aan. 'Toen ik boos weg stormde uit het lokaal, zag ik jayden opeens, omdat die me staande houde. We hadden gepraat en hij zei dat hij door jou onzeker werd en hij is jaloers op jou' vertel ik maar. Hij moest dat ook weten. 'Ik vond dat je dat moest weten' zeg ik tenslotte.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes toen hij dat zei en ik keek hem aan. 'Jij bent echt lief' zeg ik zachtjes en voelde dat hij me wat losser laat. Ik ging dichter tegen hem aan zitten en nestel in zijn armen. Dit was niet vreemdgaan, dit was een vriendschappelijke knuffel en meer niet. Ik voelde me nog altijd ellendig, ook al ben ik opgelucht, ik voel me nog steeds kut. Waarom deed Finn dit? Ik was gewoon niet goed genoeg en zijn tweede keus, terwijl hij dat niet zei. Wat moest ik nu doen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik sloeg mijn ogen neer, maar voelde me al een heel stuk beter door zijn geruststellende woorden. Ik moest niet zo achterdochtig doen. 'Hij onzeker?' vroeg ik verrast. 'Hij komt niet bepaald onzeker over op mij.' mompelde ik. Ergens had ik mijn twijfels hierover, maar dat was niet belangrijk. En trouwens, hoe kon zo'n jongeb die er zo uit zag onzeker zijn? Volgens mij wist hij dondersgoed hoe hij eruit zag. Ik zette het maar van me af en sloeg mijn armen losjes om zijn middel en drukte mezelf tegen hem aan. 'Je bent alles voor mij, Blaine.' zei ik.

    Jayden Ian Archibald

    Ze drukte zich tegen me aan, ik sloeg uiteindelijk maar iets steviger mijn armen om haar heen. Ze hapte dus toe. Ik glimlachte vanwege haar. 'Jij bent liever.' fluisterde ik zwoel in haar oor, om haar kippenvel te bezorgen. Ik wachtte het perfecte moment af om actie te ondernemen bij haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'En jij bent alles voor mij, Kurt' zeg ik en druk hem steviger tegen me aan. 'Je weet niet hoeveel ik van je hou' zeg ik zachtjes en kijk hem gemeend aan. 'Anders had ik geen ja gezegd op je aanzoek' zeg ik lief en streel zijn wang. Ik hield zoveel van deze jongen en ik begreep niet, dat hij onzeker was. Hij was prachtig, geweldig, wat wou ik nog meer, hij was perfect voor mij alleen. 'En nu gaan we weer verder met onze 'zware handeling' zeg ik zwoel in zijn oor en mijn lach proberend binnen te houden en druk liefdevolle kusjes in zijn nek.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreeg kippenvel toen hij dat zei en ik glimlach verlegen naar hem. 'Jij bent het liefst' zeg ik lachend en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Ik voelde me echt op me gemak bij hem en hij was echt lief. Hij was echt anders dan Finn. Ik hield nog wel van Finn, maar ik moest er voor zorgen, dat Finn niet meer op mij is. Maar dat was toch niet zo moeilijk, omdat hij toch wel van Rachel hield. Ik moest hem pijn doen en liegen tegen hem, dat het mij niets kon schelen en de redenen, waarom. Achter mij laten en niemand zou het weten, waarom.


    One Who Travels A Higher Path.

    Halowa ben er weer dit maal op de ipad.]
    carole
    Ik haalde voor iedereen wat te drinken en wat lekkers en liep terug.
    Ik zette alles neer op tafel maar de koffie gaf ik aan Finn.

    Luke
    Ietswat verveeld liep ik rond, ik had Puckin elkaar geslagen en dat voelde goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik schoot weer in de lach, en stak mijn kin in de lucht zodat hij er beter bij kon en genoot intens van de kusjes die hij in mijn nek drukte. 'Dat ga ik mijn hele leven lang aan horen, niet?' grinnikte, doelend op mijn uitspraak zware handeling. Ik slaakte een zucht uit genot, ik genoot er altijd zo van als hij me kusjes gaf. Mijn handen streelden liefdevol zijn onderrug.

    Jayden Ian Archibald

    Ik wreef teder over haar rug heen, als gebaar van troost en veegde liefdevol haar haren uit haar gezicht, daarna boog ik me voorover naar haar en kuste ik haar teder op haar mond. Als ze nu nog zou toe happen, was het gelukt.

    Finn Hudson

    'Dank je, mam.' zei ik dankbaar waarna ik meteen een slok koffie nam. Ik voelde me meteen iets wakkerder vanwege de caffiene en kwam er echt even van bij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik voelde een scherpe pijn door mijn huid en keek omhoog. Micheal, Tyler en Luke stonden gemeen over me heen gebogen met een mes vol bloed, mijn bloed. Ik begon te schreeuwen van angst en pijn. Vaag was ik me bewust dat het een droom zou moeten zijn maar het leek zo echt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Rachel!' riep ik geschrokken, ik zette voorzichtig mijn koffie op het nachtkastje. Emily begon ook geschrokken te huilen en ik pakte haar op en wiegde haar voorzichtig heen en werr. 'Rachel, word wakker.' zei ik wat rustiger om Emily niet overstuurder te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Vaag hoor ik iemand mij roepen.
    micheal grijnst gemeen " nee niet doen" smeek ik en begin te huilen en te spartelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik hiekd Emily in mijn ene arm, terwijl ik met de andere het flesje water van Rachel pakte en haar een beetje nat gooide om haar te wekken. 'Shh Em,' fluisterde ik waarna ik een kusje op haar hoofdje drukte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik kwam schrikkend overeind toen ik wat nats voelde.
    Als ik zie dat ik greoon in het ziekenhuis ben met Finn en Emily voel ik mijn tranen druppelen terwijlik ga liggen.
    Toen ik emily met finn zag werd ik rustiger.

    Carole
    Bezorgd kijk ik naar Rachel terwijl Finn haar kalmeerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Tot mijn opluchting was Rachel weer rustig en wiegde ik Emily heen en weer tot ze weer stil was. Ik legde Enily in Rachel haar armen omdat ik weet dat dat haar nog meer zou kalmeren. 'Je bent veilig, Rachel. Ze zouden echt niet meer bij je in de buurt komen. Daar zorg ik voor.' stelde ik haar gerust. Nu wist mijn moeder het us ook.

    [we zijn aangekomen met de trein tot zo!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (tot zo)
    Rachel.
    Toen ik Emily kreeg kwam er een soort van vlaag van kalmheid over me heen.
    Ik luisterde even naar Finn en knikte " het was maar een droom" mompelde ik inmezelf.
    " ga maar slapen Em" fluisterde mik tegen haar terwijl mik haar een kusje gaf.

    Carole
    Ik keek vertederd naar Rachel, hoe ze met Emily omgingen was mooi om te ziwn.
    Ik keek even naar Finn met een blik van, je hoeft het niet gelijk te vertellen maar ik wil het weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan