• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    We lopen het park uit en ik zie hoe Alice richting mijn huis loopt, als we voor de deur staan opent ze hem. 'Het huis voor ons alleen,' zegt ze lachend en ik kan het niet laten om te grinniken en dan zie ik hoe ze naar binnen krukt en ik loop haar snel achterna 'Goed idee of niet?' ik lach even kort. Nou hoopte ik niet dat mijn ouders vroeg terug zouden komen of in ieder geval een van mijn ouders en ik nam Alice mee naar mijn slaapkamer. "Een geweldig idee" zeg ik dan, en ik pak haar krukken en zet ze tegen de muur aan. Ik kijk even om me heen en richt me dan weer op Alice, ik leg mijn armen om haar heen en begin haar te kussen en duw haar zachtjes richting het bed.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 10:51 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Ik reageer zo x]

    [Is goed! (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Cam lacht even kort, en dan neemt hij me mee naar zijn slaapkamer. De slaapkamer die ook vertrouwd is, alleen niet op deze manier. 'Een geweldig idee.' zegt Cam dan. Cam pakt mijn krukken en zet ze tegen de muur. Dan is Cam weer bij me. Hij legt zijn armen om me heen en hij begint me te kussen. Hij duwt me zachtjes richting het bed. Ik trek hem mee en laat ons zitten op zijn bed. Ik kus hem zachtjes terug en leg mijn hand in zijn nek en de andere ligt tegen zijn borstkas aan. Dit wordt het dan, ik ga terug naar 1 sterrenbeeld. En zal niet langer maagd zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze trekt me mee het bed op en we zitten nu in een zittende positie, ik voel haar hand op mijn borst en in mijn nek, ze kust me zachtjes terug en ik duw haar wat meer achter over zodat ze ligt en ik hang over haar heen. Ik trek haar shirt in een vloeiede beweging uit en mijn eigen shirt volgt snel, ik maak haar bh los en gooi hem bij onze shirts. Ik kus haar en laat mijn handen over haar lichaam gaan, als mijn handen de knoop van haar broek bereiken laat ik ze even liggen en kijk haar aan "weet je het zeker" vraag ik. "wij doen het trouwens heel rustig aan" murmmel ik er achteraan mar zacht zodat ze het niet hoort.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij duwt me wat meer achterover en ik lig nu. Hij hangt over me heem en trekt mijn shirt uit en dan zijn eigen. Dan mijn bh die uit gaat. Hij kust me en zijn handen verkennen mijn hele lichaam. Dan bereiken zijn handen mijn broeksknoop. 'Weet je zeker?' vraagt hij dan? En ik denk, dit wordt het dan, zal het pijn doen? Zal ik gaan bloeden? Dan knik ik. Want ik wil dit. 'Ja, ik weet het zeker. Heel zeker.' zeg ik vastbesloten en glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    Chàrline
    Ik klauterde ook het zwembad uit, en haalde mijn schouders op.
    ''Nou en?'' grinnikte ik, en liep samen met Will weer het hoofdgebouw in.
    ''Dan zie ik je zo,'' grijnsde ik, en liep naar mijn kamer toe.
    Ik trok mijn bikini aan, met daar overheen een simpel jurkje.
    Nonchalant baande ik me een weg naar de jongenszaal, en liep zonder blikken of blozen naar binnen.
    ''Klaar?'' glimlachte ik liefjes.

    [Lol, ze heeft nu gewoon even een ander mutsje opgedaan. Ghihi.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie dat ze knikt "Ja, ik weet het zeker. Heel zeker" ik zie hoe ze glimlacht en haar stem klinkt vastbesloten, ik lach even kort en maak dan de knoop los en trek haar broek uit en gooi hem ergens in mijn kamer. Ik kuste haar lippen en toen haar nek en gleed weer zachtjes naar beneden, mijn handen zaten om haar middel geslagen en zette mijn tanden even zacht in haar huid. Ik maakte alvast mijn eigen broek los en trok hem uit, en daar lagen we dan ik lag boven op Alice met alleen mijn zwarte boxer en Alice in haar slipje. Ik was een beetje bang om haar pijn te doen of dat ze het eng zou vinden ik kuste haar nog een keer zachtjes en keek haar toen aan "Vind je het eng" vroeg ik en keek haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik hoorde getik van hakken op de gang. Dat zorgde er enkel voor de ik in paniek mijn zwembroek probeerde aan te doen, maar ik stak mijn voet niet goed waardoor mijn short nog maar halverwege mij benen was toen ik een 'Klaar' hoorde.
    Ik dook weg achter de bedden en trok vlug het laatste stukje van mijn broek op.
    Ik haalde mijn zonnebril van mijn bed en keek met zachtroze wangen toe, "Uhm, ja".
    Ik liep naar haar toe, "Je ziet er schattig uit" zei ik in het voorbijgaan.

    [*plat*]
    Chàrline
    Ik schoot in de lach toen ik een persoon op de grond zag duiken, waardoor er een 'bonk' te horen was.
    ''Ik? Schattig? Dit keer ben jij degene die bloost,'' grijnsde ik, en liep met hem mee, richting het zwembad.
    Door de gebeurtenis van net had ik nog steeds een grijns op mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Seg xdd]

    William Jake O'Donnel

    Ik gaf haar een zachte duw, "Je weet de reden niet eens" lachte ik.
    Toen ik haar nieuwsgierige blik zag schudde ik mijn hoofd met grote ogen, "Nee, ik zeg het je niet, no way !".
    Ik legde vlug mijn handdoek op een stoel, gooide mijn zonnebril ernaast en sprong het zwembad in.

    Chàrline
    Ik grinnikte. ''Komt nog wel,'' zei ik, half tegen mezelf. Toen William het water insprong, had ik mijn handdoek nog niet eens weggelegd.
    Toen ik dat had gedaan, legde ik op mijn gemakje mijn tas en zonnebril ook weg.
    Ik trok het jurkje over mijn hoofd, en ging aan de kant zitten, met mijn voeten in het water.

    [x'D ik zie het al helemaal gebeuren, lol.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Ik ook xdd Leuke fantasie hebben we.]

    William Jake O'Donnel

    Ik dook onder water en stopte precies voor haar.
    Ik had leren kijken onder water zonder duikbril, best handig eigenlijk.
    Ik legde mijn natte armen op haar billen en keek haar glimlachend aan.
    "Leuke bikini".

    [Hahahaha, ja hè? :'D]
    Chàrline
    Ik lachte zachtjes.
    ''Dankjewel,'' zei ik grinnikend, en drukte een kusje op zijn neus.
    ''Leuke short,'' grijnsde ik, om vervolgens tussen zijn armen door te glippen waardoor ik nu ook in het water stond, vlak voor zijn neus.
    Ik drukte nog een zacht kusje op zijn lippen, en zwom toen van hem vandaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo even op mijn mobiel, dus als ik wat later reageer weet je waar het aan ligt. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''