• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [slaaaaap lekker Erzsi ^.^ <3 :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dankjee :Y) <3)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [wilt iemand Amy meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie haat blozen en ik heb mijn antwoord al, ze bijt op haar lip en ik grinnik even. 'Ik kan je mededelen dat ik nog steeds twee sterrenbeelden ben. Ram en maagd.' en ze kijkt even weg 'Jij vast en zeker allang niet meer?' ik grinnik even en kijk toch even weg voordat ik mijn hoofd schud "Nee niet echt" ik lach even kort en buig me weer naar haar toe om haar te kussen.


    Alice 'Ally' Parker
    Cameron grinnikt even en hij kijkt even weg. Vlak voordat hij zijn hoofd schud. 'Nee niet echt,' zegt hij dan. En hij lacht even kort waarna hij zich weer naar me toe buigt. En het is om te kussen, dus kus ik hem zachtjes terug. Mijn handen krassen zachtjes over zijn borstkas met mijn nagels. Dan bedenk ik me iets. Ik haal mijn mond van die van Cam af. En ik kijk Cam recht in de ogen aan. Dit is toch wel een beetje belangrijk. 'Cam,' begin ik dan. 'Zou jij misschien mijn eerste willen zijn?' vraag ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    ze kust me zachtjes terug en ik voel haar nagels weer over mijn borstkas naar dan haalt ze haar lipoen van de bijna af en ze kijkt me aan, ik kijk haar aan 'Cam,' begint ze 'Zou jij misschien mijn eerste willen zijn?' ik lach even en knik even "Natuurlijk zou ik dat willen," zeg ik dan en druk een klein kusje op haar lippen.en kijk dan even om me heen "Maar niet in het park," ik kijk haar even aan, misschien vond ze het wel suf maar dat wou ik niet, ik wou gewoon in een bed of bank. Opens bedacht ik me dat ik niet eens wist of Alice de pil slikte, ik kijk weer naar Ally "Slik je eigenlijk de pil," en lach even kort.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij lacht even, en knikt dan. 'Naturkijk zou ik dat willen,' zegt hij dan. Hij drukt een klein kusje op mijn lippen. En dan kijkt hij om zich heen. 'Maar niet in het park,' en hi kijkt me even aan. Ik knik en zeg: 'Daar zijn we het over eens, misschien een bed,' zeg in plagend. 'Dat is toch net wat... Fijner denk ik.' ''Slik je eigenlijk de pil?' vraagt Cam dan. 'Ja, Cammie, die slik ik al even,' zeg ik dan. En ik glimlach. 'Wil je nu al sen bed zoeken of later? Mij maakt het niet uit,'zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    We waren het gelukkig eens.over en bed en zegt ook dat ze de pil slikt, ik lachte even kort naar haar "Wil je nu al een bed zoeken of later, mij maakt het niet uit" zegt Alice an ik grinnik even "Het maakt mij ook niet uit, maar ik weet niet waar we zo snel een bed kunnen vinden." zeg ik en pak onze kleren en geef Alice haar kleren. Ik trek zelf mijn shirt over mijn hoofd heen en kijk haar even lachend aanen kus haar nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.



    Chàrline
    Ik zuchtte even, en besloot er niet op te reageren.
    Het deed me pijn. Dat mijn moeder niet aan mijn gevoelens dacht, enkel aan die van haar. Ze is het niet eens waardig om een moeder genoemd te worden, want zo voelt het ook helemaal niet.
    Ik plukte afwezig aan het gras.


    William Jake O'Donnel

    De zon die op mijn rug scheen zorgde ervoor dat ik het enorm warm kreeg.
    Ik stond op en stak mijn hand uit.
    "Ik ga een zwembad zoeken, er moet er hier vast wel 1 zijn," zei ik vastbesloten, "Ergens dan" grijnsde ik er achterna.
    Ik wou haar gewoon op andere gedachten brengen. Dat haar moeder me niet mocht, dat was een probleem voor later.
    Ik zou niet eens binnenmogen in haar huis als het van haar moeder afhing, maar zoals ik al zei. Problemen voor later.


    [Damn, hebben jullie echt niets anders te doen dan van 's morgens tot 's avonds te RPG'en ?]

    Chàrline
    Ik trok een wenkbrauw op. ''Denk je?'' vroeg ik met een kleine grijns, en pakte zijn hand aan om vervolgens weg van het meertje te lopen.
    Een zwembad.. daar was ik eigenlijk niet op gekomen.
    Ik had ook wel behoefte aan een verfrissende duik.
    Zijn hand had ik nog niet losgelaten, waardoor we hand in hand liepen. Ik keek zoekend om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Het moment dat ik een zwembad zag terwijl ze mijn hand nog vasthad, en zei niet begon ik te grijnsen.
    Ik stopte met lopen en keek haar onschuldig aan. Zij had enkel een verbaasde blik, maar toen ik begon te grijnsen kreeg ze volgens mij iets door.
    Ik liet haar hand los en legde mijn arm om haar rug, terwijl mijn andere hand naar haar knieholtes gingen.
    Ik tilde haar op en zigzagde tussen de mensen door naar het zwembad.
    Toen ik eindelijk was aangekomen zonder mensen omver te lopen of zelf omvergelopen te worden gooide ik haar in het zwembad.

    Chàrline
    ''Will, nee!'' gilde ik, maar het was al te laat. Met een harde plons belandde ik in het lauwe water, en met een dodelijke blik kwam ik weer boven.
    Ik keek hem voor een tijdje zwijgend aan, maar klauterde toen uit het zwembad, en ging voor hem staan.
    ''Knuffel!'' riep ik blij, en voordat hij ook nog maar kon protesteren sloeg ik mijn armen om hem heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hoe laat is het in de roleplay? En wie heeft zin om één van mijn personages te ontmoeten?)

    [Nog ochtend, volgens mij (: Na tienen ofzo? Idk]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik wil wel. Amy zit in de kantine]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Ik wil wel. Amy zit in de kantine]


    (Moet ik Bouke of Christian op je afsturen?)