• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Maaakt niet uit. Doe maar wat:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Maaakt niet uit. Doe maar wat:)]


    (Oké, dan komt Bouke je kant op! (: )

    [Oké:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bouke Pepijn Lewis.

    De eerste dag was vrij saai. Ik heb het terrein verkent, een aantal mensen leren kennen, mijn spullen uitgepakt en ook nog even gedanst, maar er zat weinig actie in de dag gisteren, helaas, want ik ben iemand die wel van actie houdt.
    Met die gedachte draai ik de kraan uit, stap ik uit de douche en begin mijn lichaam af te drogen. Van mijn haar tot mijn buik en van mijn buik naar mijn tenen.
    Nadat ik geheel aangekleed ben, loop ik richting de eetzaal. Ik loop langs het eten en pak een aantal broodjes en wat beleg, waaronder pindakaas, kaas en jam. Ik moet goed eten, want als danser gebruikt je veel energie.
    Daarna slenter ik richting een van de tafels en schuif aan bij een meisje. Terwijl ik een broodje smeer en beleg met kaas, zeg ik gedag tegen haar.
    "Ik ben Bouke," stel ik me voor en neem een hap van het broodje.

    (Ik ga eten, tot zo!)

    Amy Michels

    Ik kijk op en glimlach naar hem. 'Amy,' glimlach ik vriendelijk terug. Ik kijk hem aan en dan op mijn horloge. Beetje aan de late kant om nog een broodje te eten. Het was tien uur. Ik kijk hem aan, maar besluit het maar niet te zeggen. Ik rek me uit. 'Welke dansstijl doe je?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach dan weer naar hem. Ik kijk om me heen en merkte dat het ook al wat rustiger werd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    Chàrline
    ''Will, nee!'' gilde ik, maar het was al te laat. Met een harde plons belandde ik in het lauwe water, en met een dodelijke blik kwam ik weer boven.
    Ik keek hem voor een tijdje zwijgend aan, maar klauterde toen uit het zwembad, en ging voor hem staan.
    ''Knuffel!'' riep ik blij, en voordat hij ook nog maar kon protesteren sloeg ik mijn armen om hem heen.



    William Jake O'Donnel

    Expres liet ik een gil los die klonk alsof een meisje van 10 gilde.
    "Jij hebt zo een slecht karakter !" riep ik sipjes uit.
    Ik worstelde me los uit haar knuffel en keek zielig naar mijn kleren.
    Een diepe zucht rolde over mijn lippen.
    "Slecht karakter" zei ik knikkend.
    Ik kon best goed acteren, vind je ook niet ?

    Chàrline
    Ik grinnikte, en prikte hem in zijn buik.
    ''Jouw karakter is nog erger,'' zei ik grijnzend, en keek hem enthousiast aan.
    ''Tenzij..'' mompelde ik nadenkelijk.
    Plotseling pakte ik hem vast, trok hem mee en sprong in het water, waardoor ik William meetrok.
    Ik lachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Met een sarcastische blik staarde ik haar aan.
    "Staan we nu quitte ?" vroeg ik grijnsend.
    Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar heen.
    Een paar natte plukken veegde ik uit haar gezicht waarna ik mijn lippen tegen haar voorhoofd drukte.

    Chàrline
    Ik schudde mijn hoofd, en grijnsde toen hij een kusje op mijn voorhoofd drukte.
    ''Ja, nu wel,'' zei ik zachtjes, en drukte een paar zachte kusjes op zijn lippen nadat ik mijn armen om zijn nek had geslagen.
    Will zorgde ervoor dat ik al mijn problemen vergat, en mijn verdrietige humeur plaats maakte voor eindeloze blijdschap en verliefdheid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    We waren het gelukkig eens.over en bed en zegt ook dat ze de pil slikt, ik lachte even kort naar haar "Wil je nu al een bed zoeken of later, mij maakt het niet uit" zegt Alice an ik grinnik even "Het maakt mij ook niet uit, maar ik weet niet waar we zo snel een bed kunnen vinden." zeg ik en pak onze kleren en geef Alice haar kleren. Ik trek zelf mijn shirt over mijn hoofd heen en kijk haar even lachend aanen kus haar nog een keer.


    Alice 'Ally' Parker
    'Het maakt mij ook niet uit, maar ik weet niet waar we zo snel een bed kunnen vinden,' zegt hij. Hij pakt onze kleren en geeft die aan mij, mijn kleren. Hij trekt zijn shirt aan en kijkt me lachend aan. Dan kust hij me nog een keer. Ok moet lachen en zeg tegen zij lippen: 'Mag ik me misschien ook nog aankleden?' dan doe ik mijn beha weer aan en ook mijn shirt weer. Ik heb een beetje moeite met opstaan maar het lukt me wel. Dan hinkel ik naar mijn krukken toe en pak ze op. Dan krijg ik een ingeving. 'Zeg Cam...' begin ik. En ik draai me naar hem toe. 'Heb jij je huissleutels bij je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie hoe ze opstaat en naar haar krukken hinkelt, ik sta zelf ook snel op en trek mijn shirt even recht en haal doelbewust een hand door mijn haar. Ik kijk even naar haar en dan hoor ik haar stem 'Zeg Cam...' begint ze en ze draait ze om naar me 'Heb jij je huissleutels bij je?' ik grinnik opeens en pak mijn sleutels en hou ze lachend omhoog "Natuurlijk" ik grinnik even en loop naar haar toe en sla mijn arm even om haar schouder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te grijnsen en liet haar los.
    "Ik ben niet van plan om in kleren te blijven hoor" grinnikte ik toen ik met drijfnatte kleren het zwembad uitkroop.
    "Ik denk wel niet dat we zo binnenmogen" vervolgde ik bedenkelijk.

    Chàrline
    Ik klauterde ook het zwembad uit, en haalde mijn schouders op.
    ''Nou en?'' grinnikte ik, en liep samen met Will weer het hoofdgebouw in.
    ''Dan zie ik je zo,'' grijnsde ik, en liep naar mijn kamer toe.
    Ik trok mijn bikini aan, met daar overheen een simpel jurkje.
    Nonchalant baande ik me een weg naar de jongenszaal, en liep zonder blikken of blozen naar binnen.
    ''Klaar?'' glimlachte ik liefjes.

    [Lol, ze heeft nu gewoon even een ander mutsje opgedaan. Ghihi.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lach naar hem als hij zijn sleutels omhoog houdt. 'Perfect!' en ik pak de sleutels snel uit zijn handen. Hij heeft zijn arm even om mijn schouder. Ik weet dat zijn ouders nu aan het werk zijn. Hele huis is dan leeg. Ik kruk richting het gat en ga er door heen. Ik neem hem mee naar zijn huis, dat is niet zo ver. Dan open ik zijn huis met de sleutels en lach even. 'Het huis voor ons alleen,' zeg ik lached. Ik kruk naar binnen en kijk dan naar Cam. 'Goed idee of niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.