• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Charles Matthew Alvida

    Een grijns siert mijn gezicht. 'Deal' antwoord ik en druk voorzichtig een zachte kus op haar lippen. 'Ik heb je gemist. '' mompel ik en aai door haar haren. Ze hoorde nu bij mij. En ik zou er alles aan doen om haar bij me te houden. Echt alles.

    Lise Sophie Knight
    'Deal,' antwoordt Charlie en drukt een zachte kus op mijn lippen. Dan zegt hij dat hij me gemist heeft en aait door mijn haar.
    'Hm-hm,' antwoord ik dromend terwijl mijn handen korte bewegingen op Charlies rug maken. Lise Alvida, sounds good. God, Lise, koppie erbij, jullie zijn nog geen twee minuten officieel samen. Ik schud mijn hoofd even snel en kijk Charlie lachend aan.
    'Misschien is het nu het juiste moment om te vertellen dat je in je onderbroek voor het raam staat,' zeg ik dan met een brede grijns.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Misschien is het nu het juiste moment om te vertellen dat je in je onderbroek voor het raam staat,' Ik schiet in de lach. 'Ja maar als ik die baan bij Hugo Boss aan neem dan zullen veel meer mensen me in mijn ondergoed zien.' Toch trek ik haar bij het raam vandaan en ga met haar voor mijn neus tegen de muur aan staan.

    Lise Sophie Knight
    Charlie lacht en ik lach als automatisch mee, zijn lach is gewoon heerlijk aanstekelijk.
    'Ja, maar als ik die baan bij Hugo Boss aanneem, dan zullen veel meer mensen me in mijn ondergoed zien.' Ik laat me door Charlie bij het raam wegtrekken en kom vervolgens weer voor hem uit.
    'Wacht, ze hebben je een baan aangeboden? Dat heb je niet gezegd. Doen!' roep ik enthousiast. 'Als zij je een baan aanbieden, zien ze echt iets in je. Doen, Charlie, als je dat wilt natuurlijk. Je hebt er het perfecte lijf voor.' Ik grijns opnieuw, dat soort dingen mag ik zeggen als vriendin!


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Als zij je een baan aanbieden, zien ze echt iets in je. Doen, Charlie, als je dat wilt natuurlijk. Je hebt er het perfecte lijf voor.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Ik kan het geld gebruiken voor mijn studie maar als ze me echt zo serieus nemen dan zal dat ook betekenen dat ik voor shoots over heel de wereld heen vlieg.'

    Lise Sophie Knight
    Ik had verwacht dat hij ook enthousiast zou zijn, maar Charlie haalt alleen zijn schouders op.
    'Ik weet het niet. Ik kan het geld gebruiken voor mijn studie..' 'Precies, doen dus!' onderbreek ik hem, maar hij praat verder. 'Maar als ze me echt zo serieus nemen, dan zal dat ook betekenen dat ik voor shoots over de hele wereld heen vlieg.'
    O, dat is minder leuk. Veel minder leuk. Ik kijk Charlie aan en zucht even.
    'Ik blijf toch bij mijn keuze,' besluit ik dan. 'De studie is iets wat je echt wil, het is je droom. Die moet je waarmaken als je daar de kans voor krijgt.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'De studie is iets wat je echt wil, het is je droom. Die moet je waarmaken als je daar de kans voor krijgt.' Ik knik nadenkend. 'Of jij vliegt met me mee?' Ik kijk naar haar. 'Ik wil je niet hier laten.' Zucht ik.

    Lise Sophie Knight
    'Ja dag, dat kan ik met mijn salaris helemaal niet betalen,' zeg ik lachend, hoewel het eigenlijk niet bepaald om te lachen is. 'De helft ervan ben ik al kwijt aan de huur van dit appartement. Bovendien denk ik niet dat de mensen van Hugo Boss bereidt zijn dat te betalen, dat is veel te duur.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'De helft ervan ben ik al kwijt aan de huur van dit appartement. Bovendien denk ik niet dat de mensen van Hugo Boss bereidt zijn dat te betalen, dat is veel te duur.' Ik trek even een gezicht en zucht. 'Dan mag je bij mij wonen. Ik heb een extra logeer kamer dus hoeven we alleen de keuken te delen en ik kan mee betalen aan je vliegticket.' Ik kijk haar hoop vol aan al weet ik dat ze toch nee zal zeggen.

    Lise Sophie Knight
    Ik schud lachend mijn hoofd en neem Charlies gezicht tussen mijn handen.
    'Lief, dat vind ik echt heel attent van je, maar je weet dat ik dat niet kan aannemen. Denk goed na: als ik bij jou intrek, gaan we dan niet te snel? Het meebetalen aan mijn ticket is sowieso uitgesloten, dat gaat voor jou ook ontzettend veel kosten. Dat is echt niet te doen,' glimlach ik en ga op mijn tenen staan, zodat ik een kusje op zijn neus kan geven.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik zucht. Ze had gelijk zoals meestal. Ik laat mijn voorhoofd tegen dat van haar aan rusten. 'Je hebt gelijk.' Ik laat mijn armen slap langs mijn lichaam hangen en sluit even mijn ogen voor ik haar weer aan kijk.

    Lise Sophie Knight
    'Ik heb altijd gelijk,' grinnik ik kort, maar stop met grinniken als Charlie zucht en een andere houding aanneemt.
    'Ga jij nou maar lekker reizen, ik wacht hier gewoon braaf op je,' zeg ik en streel met mijn handen over zijn gezicht, naar zijn hals en via zijn borst naar zijn buik, waarnaar ik met mijn handen door glijd naar zijn rug.
    'En deze keer zal ik echt braaf wachten.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'En deze keer zal ik echt braaf wachten.' Ik grinnik en kijk naar haar. 'Ik zou sowiso eerst nog een intake shoot moeten doen om te zien of ze me in Londen net zo goed vinden als in Potrugal. Ik zal als het is deze week nog gebelt worden.' Mompel ik en neem haar hand vast.

    Ann

    Alles was geregeld. Ik ging hier weg, ik wist niet of ik terug kwam. Ik was hier best lang geweest. 'doeg' fluisyerde ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lise Sophie Knight
    'Natuurlijk vinden ze je hier net zo goed.' Charlie neemt mijn hand vast en ik gebruik deze om hem voor de spiegel te trekken. Zelf ga ik naast hem staan en wijs naar de dingen waar ik het over heb.
    'Je hebt een strakke kaaklijn, een stopppelbaardje, een goddelijk gespierd lijf, ogen die je indringend aankijken, perfect haar én je hebt de juiste lengte.' Het is waar, Charlie is een geboren model, dat kan niet anders.


    everything, in time