• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.

In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

-Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

-Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner

Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

-Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

-
    -
    ...

Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]

help

Lise Sophie Knight
    Omdat ik nu bijna medelijden krijg met Charlie, laat ik zijn lippen weer los.
    'Dadelijk krijg je nog van die slapende armen,' lach ik. 'Of schrale lippen,' voeg ik er met een grijns aan toe en wrijf over zijn rug.
    'Je bent wel ontzettend sterk, mijn complimenten!'

everything, in time

Charles Matthew Alvida

'Je bent wel ontzettend sterk, zijn complimenten!' Ik glimlimlach en zet haar neer. 'Je bent totaal niet zwaar dus zo moeilijk was het niet. Ohh, en die schrale lippen heb ik er wel voor over hoor.' Ik kus haar nog een keer lichtjes en laat haar dan los. 'Zal ik maar kijken of mijn kleding droog is?'

Lise Sophie Knight
    Glimlachend zet Charlie me neer.
    'Je bent totaal niet zwaar, dus zo moeilijk was het niet. Oh, en die schrale lippen heb ik er wel voor over hoor.' Hij kust me nogmaals licht en laat me dan los.
    'Zal ik maar kijken of mijn kleding droog is?' Ik knik. 'Dat lijkt me een prima idee. Dan maak ik ondertussen wat ontbijt, lust je een eitje?'

everything, in time

Charles Matthew Alvida

'Dat lijkt me een prima idee. Dan maak ik ondertussen wat ontbijt, lust je een eitje?' Ik knik en kus nog eens voor ik de badkamer in ga. Mijn kleren zijn droog maar ze moesten thuis wel in de was denk ik. Ik kleed me om en loop naar beneden toe.

Lise Sophie Knight
    In de keuken begin ik de spullen bij elkaar te verzamelen, gooi 4 eieren in ene schaal en klop deze met wat zout en peper door elkaar. Terwijl deze in de pan aan het verkleuren zijn, slik ik twee paracetamollen in, tegen het laatste beetje hoofdpijn.
    Bij het idee dat Charlie en ik elkaar constant kussen, moet ik even grinniken, tot ik hem de woonkamer in zie lopen. Gelijk sla ik lachend een hand voor mijn mond. In zijn kleding zit dat wel geen spuug meer, maar je ziet nog altijd een ietwat donkere vlek.
    'O, wat erg!' lach ik. 'Ik betaal je de stomerijkosten, echt waar. Desnoods koop ik nieuwe kleding voor je. Jeetje, dat ik daartoe in staat ben!'

everything, in time

Charles Matthew Alvida

'Ik betaal je de stomerijkosten, echt waar. Desnoods koop ik nieuwe kleding voor je. Jeetje, dat ik daartoe in staat ben!' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Is niet nodig. ik trek die kleren van Hugo Boss zo wel even aan.' Antwoord ik en druk een kus op haar wang om haar gerust te stellen.

Lise Sophie Knight
    'Of het nu nodig is of niet, ik doe het toch.'
    Ik grinnik en tik met de spatel op zijn neus, voor ik deze gebruik om de eieren om te draaien. Als ik dat heb gedaan, pak twee boorden en vier sneden. Dan bedenk ik me dat ik er maar ééntje hoef, dus leg ik er drie op één bord en op het andere maar een snede.
    'Meneer doet weer stoer met zijn Hugo Boss kleren, hoor,' pest ik hem.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

'Meneer doet weer stoer met zijn Hugo Boss kleren, hoor,' ik grinnik. 'Sowiso. Ik moet wel een beetje mijn reputatie hoog houden he?' Knipoog ik. 'Maar hé het werkt ook voor jou, jij kunt zeggen dat je met een Hugo Boss model date.'

Lise Sophie Knight
    Lachend loop ik met de pan voor hem door en schuif de eieren met behulp van de spatel op de sneden brood.
    'Daar zit wat in! En ik kan zeggen dat ik je in levende lijve in onderbroek heb gezien,' voeg ik er met een grijns aan toe.
    'Maar dan krijgen we toch niet de hele tijd paparazzi op onze dak hè?' vraag ik dan met een angstig gezicht, terwijl ik hem het bord met de drie sneden aan rijk.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik schiet in de lach en verslik me bijna in het ei. 'Je doet echt alsof ik een rockster word. Nee joh, geen journalisten ofzo. Als ik al 'bekend' word denk dat dat meisje of sommige jongens gewoon op hun kamer naar mijn bijna naakte lichaam kijken.' Antwoord ik schouderophalend.

Lise Sophie Knight
    'Lach me niet uit!' protesteer ik met een pruillipje.
    'Het kan best hoor, kijk naar Heidi Klum, ook een fotomodel. Zij wordt de hele tijd gefotografeerd en er wordt ook constant over haar geroddeld.' Ik neem een hap en slik het door, voor ik verder praat. 'Je denkt er te makkelijk over, jouw carrière schiet dadelijk gigantisch hard de lucht in. Als een raket!' met een vrolijk gezicht en pretlichtjes in mijn ogen kijk ik hem aan. 'Wereldberoemd! En ze zullen alleen maar goede dingen over je zeggen. Jij zult genoeg geld verdienen om je studie te kunnen betalen en dan word je ook nog eens de beste arts ooit. Dat is je toekomst, get used to it.'

[ Met paparazzi erbij zou 't nog best leuk kunnen worden.(nerd) ]

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 22:02 ]

everything, in time

[True true.. We kunnen wel wat regelen ^^]

Charles Matthew Alvida

'Je bent gek Lis.' Grinnik ik en neem nog een hap. 'Maar je blijft geweldig.' Ik buig me naar haar toe en kus haar zachtjes. 'Als die raket opstijgt trek ik jou met me mee hoor. Ik wil geen verlaten astronout worden.' Voeg ik er achter aan en eet verder. Ze kon ook nog eens verdomd goed koken.

Lise Sophie Knight
    'Je bent gek Lis.' 'Ik prefereer de term "prettig gestoord",' zeg ik snel voor Charlie me kust.
    'Als die raket opstijgt trek ik jou met me mee hoor. Ik wil geen verlaten astronaut worden.' 'Klinkt prima, ik wilde altijd al naar de ruimte. Dan moet je wel astronautenvoedsel eten. Met een rietje, geloof ik.' Ik zet mijn lege bord neer op het aanrecht en leun er vervolgens tegenaan.

[ Yaay :3 ]

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik trek een vies gezicht. 'Ik heb liever jou eieren want die smaken heel erg goed.' Grijns ik en steek het laatste stuk brood in mijn mond. Ja ik eet snel, get used to it. Ik ga staan en leun naar haar toe. 'Ik moet zo weer naar huis denk ik.' Zucht ik en kus haar nog eens.

Lise Sophie Knight
    Kort kijk ik Charlie met grote ogen aan. Wow, hij heeft ongeveer net zo snel drie sneden op, dan ik één.
    'Ik moet zo weer naar huis, denk ik,' zucht hij en kust me. 'Niet wat mij betreft,' glimlach ik even, maar ik begrijp hem wel. 'Zie ik je wel nog op het werk, of heb je daar geen tijd meer voor als je voor Hugo Boss werkt?'

everything, in time