• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Deze hele week heb ik alleen maar aan jou gedacht. Elke dag was de enige die ik miste jij.' Charlie zucht en ik kijk hem afwachtend aan. 'Ik... Ik denk dat ik van je hou.'
    Mijn hart weet niet meer hoe hij moet kloppen, pas na een aantal tikken pakt hij het ritme weer op.
    Ik ook van jou, wil ik zeggen, maar mijn mond is iets anders van plan.
    'O, wauw, dat is lief,' zegt mijn mond en mijn ogen kijken hem lachend en verliefd aan. Waarom kan ik niet zeggen dat ik van hem hou? Ik hou écht van hem!


    ZO, aaaaawkwaaaard. Lise heeft liefdesproblemen, maar ze houdt echt van hem!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:57 ]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik lach schaapachtig. 'Ja, dat was wel de bedoeling ja. ' grinnik ik en haal ongemakkelijk een hand door mijn haar terwijl ik haar aan blijf kijken.

    Lise Sophie Knight
    'Ja, dat was wel de bedoeling ja,' lacht Charlie en het is te zien dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelt. Lekker bezig, Lise.
    'Dat is niet wat ik wilde zeggen, sorry. Wat ik wilde zeggen is..' Ik haal adem. 'Wat ik.. Ik vind jou ook heel leuk.' Het is zijn blik, ik kan het niet recht in zijn ogen. Niet nu. Dan is het zo.. Echt.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk haar aan. Ik weet niet of ik blij of verdrietig was. Ja ze vond me 'leuk' maar wat betekende dat als ik zei dat ik van haar hield? Ik negeer het gevoel en kijk op mijn horloge. 03;42. 'Probeer wat te slapen. Je zult morgen wel ziek zijn. ' ik kijk wat naar het plafond.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 10:34 ]

    Lise Sophie Knight
    'Probeer wat te slapen. Je zult morgen wel ziek zijn.' Ik knik, kruip een beetje dichter bij zijn heerlijk warme, schone lichaam en sluit mijn ogen.
    'Sorry,' fluister ik nog zacht. 'Sorry voor alles.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Sorry voor alles.' Ik schud mijn hoofd. 'Het geeft niet.' Fluister ik en sla mijn armen om haar heen. 'Het komt wel goed.' mompel ik. Mijn oogleden worden zwaarder en ik laat mijn hoofd tegen dat van haar leunen en voel me langzaam in slaap vallen.

    Lise Sophie Knight
    'Het geeft niet, het komt wel goed,' hoor ik Charlie nog net zeggen, voor ik in slaap val.
    De volgende ochtend word ik wakker vanwege mijn barstende, knallende koppijn. Ik knijp mijn ogen stevig dicht, waarnaar ik ze open en tegen een slapende Charlie aankijk. Gelijk worden mijn ogen groot. Hij in ondergoed, ik in ondergoed en een oversized shirt.. Wat is er gebeurd? Sinds wanneer is Charlie eigenlijk terug? Waarom heb ik hoofdpijn? Ik herinner me echt niets meer.
    Voorzichtig duw ik met mijn handen tegen Charlies borst. 'Charlie,' zeg ik zachtjes en duw ietsjes harder. 'Wordt wakker!'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Wordt wakker!' Ik schiet overeind en kijk verbaast naar Lise. 'Hey' Mijn stem is nogal schor. Ik glimlach kleintjes en haal een hand door mijn haar. 'Voel je je al wat beter?' Vraag ik haar voorzichtig.

    Lise Sophie Knight
    Het lukt me om Charlie wakker te krijgen en hij vraagt met zijn schorre stem of het al beter gaat. Heerlijk die stem, maar hoe bedoelt hij 'beter'?
    'Ik heb zo'n gigantische hoofdpijn,' beken ik. 'Maar, eh,' ik voel mijn wangen iets rood kleuren. 'Hebben wij..?' begin ik mijn vraag en wijs, zonder ernaar te kijken, naar zijn onderbroek en dan naar mezelf.
    'Wat is er gebeurd? Hoelang ben jij al hier?' Ik draai me op mijn rug en leg de rug van mijn hand op mijn voorhoofd, om verkoeling te veroorzaken.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Hebben wij..?' Mijn ogen worden groter. 'N-nee, ik zou nooit. Je was dronken toen ik terug kwam. herinner je je niets meer dan?' Ik kijk haar verbaast aan. Dat ze veel op had was duidelijk maar zo veel dat ze niets meer wist had ik niet gedacht.

    [off to nom nom. Over magic mike, how about Mila knuss?]

    [ Lees uw whatsapp, ik was niet aan 't opletten haha. x] ]

    Lise Sophie Knight
    Charlies ogen worden groot. 'N-nee, ik zou nooit,' stamelt hij. 'Je was dronken toen ik terug kwam. Herinner je je niets meer dan?'
    Ik sluit mijn ogen even om na te denken en voel me opgelucht nu ik weet dat er niets gebeurd is.
    'Ehm, ik herinner me dat ik jouw voicemail bericht hoorde en dat ik niet aan je wilde denken, dus toen heb ik de inhoud van het glas in mijn hand naar binnen gegooid. Maar als ik gisteravond pas jouw voicemail bericht heb gekregen, hoe ben jij dan in godsnaam zo snel hier gekomen?' Ik dacht dat hij nog zeker een week of twee weg zou blijven. Denk, Lise, denk hard na.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Die zelfde dag heb ik het vliegtuig genomen naar huis. Ik had die bloemen voor je gekocht maar toen ik hier kwam zat je met een of andere jongen te zoenen. Je was ontzettend dronken en hebt over me heen gekotst vandaar dat ik allleen een boxer draag.'

    Lise Sophie Knight
    De hand die op mijn voorhoofd lag, zakt omlaag naar mijn mond.
    'Echt waar, dat meen je niet?' Dat zou de hoofdpijn wel verklaren. Er flitsen beelden van gisteravond door mijn hoofd en ik sla mijn handen voor mijn gezicht.
    'O mijn hemel. Charlie, sorry. Echt waar! Dat had je nooit mogen meemaken. Het spijt me, ik ben normaal écht niet zo. Ik..' ik stop spontaan met ratelen.
    'Ik miste je gewoon te veel,' ga ik rustiger verder. 'De gedachte dat jij niet hier was maakte me gek. En toen ik je stem hoorde, maar jou er niet bij kon zien, werd alles alleen maar erger.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'De gedachte dat jij niet hier was maakte me gek. En toen ik je stem hoorde, maar jou er niet bij kon zien, werd alles alleen maar erger.' Mijn mond valt een stukje open. 'J-je hebt me gemist?' Vraag ik en knipper een keer extra met mijn ogen. 'Ik dacht dat je me juist niet wilde zien.' Mompel ik en kijk haar aan. 'Maar ik ben eerder terug gekomen omdat ik je te erg miste.'

    Lise Sophie Knight
    Charlies mond valt een stukje open en ik kijk hem verbaasd en zelfs een tikkeltje angstig aan. Heb ik iets verkeerds gezegd?
    'J-je hebt me gemist?' vraagt hij vol ongeloof. 'Ik dacht dat je me juist niet wilde zien. Maar ik ben eerder terug gekomen omdat ik je te erg misten.'
    'Ben je gek? Ik zie jou veel te graag. De dagen dat jij weg was duurden zo ontzettend tergend lang, vreselijk. Maar jij miste mij en ik miste jou en we wisten het van elkaar niet. Lekker stel zijn wij. Nou ja, niet letterlijk, ik bedoel we zijn geen stel, maar ik bedoel, het is een spreekwoord, dus, ach, ik houd mijn mond wel.' Lach ik en rol spontaan half over hem heen, zodat ik hem kan knuffelen. 'Ik ben allang blij dat je weer terug bent.


    everything, in time