• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.

In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

-Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

-Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner

Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

-Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

-
    -
    ...

Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]

help

Charles Matthew Alvida

Ik sla mijn armen strakker om haar heen en trek haar tegen me aan. 'Het is zo jammer dat je je niets van gisteren kunt herinneren want het was een stuk makkelijker te zeggen toen je stom dronken was en je mij in een boxer wilde zien.' Grinnik ik zachtjes in haar oor.

Lise Sophie Knight
    Oh jee, ik heb dus serieus tegen hem gezegd dat ik hem in een boxer wil zien. Ik denk niet dat het nu erger kan worden.
    Ik blijf half op Charlies borst liggen en houdt mijn hoofd iets omhoog, zodat ik hem aan kan kijken.
    'Dan is mijn wens blijkbaar uitgekomen! Trouwens, wat is "het"? Je zei: want "het" was een stuk makkelijker te zeggen.'

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik haal een hand door mijn haar en zucht. 'Ik hoop zo dat je niet boos word.' Fluister ik en schraap mijn keel voor ik haar weer aan kijk. 'Ik zei..' ik slik. 'Ik zei dat ik denk dat ik van je hou.' Prevel ik en kijk naar de grond.

Lise Sophie Knight
    'Natuurlijk word ik niet boos, gekkerd,' lach ik en luister naar wat er komen gaat. Mijn adem stokt en ik sluit mijn ogen even. Ik weet het weer. Ik weet het w-, shit. Ik weet ook weer wat ik heb gezegd. Ik ga van Charlie af en ga in kleermakerszit op het bed zitten, zodat ik een beetje op hem neer kijk.
    'Ik herinner het me. Ik herinner me ook wat ik heb gezegd en dat is niet wat ik bedoelde. Weet je wat het is, Charlie?' praat ik verder terwijl ik een pluk haar achter mijn oor strijk. 'Ik ben bang dat, als ik het zeg, dingen veranderen. In een negatieve manier, maar ik ben ook bang dat alles dan zo.. Pft, zo écht wordt.' Met een onzeker gezicht kijk ik Charlie aan. Ik hou zo ontzettend veel van hem. Van alles, alles aan hem is leuk. Hoe hij daar ligt, zijn naam, zijn uiterlijk, zijn karakter, zijn Britse accent. Alles.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik bijt op mijn onderlip en kijk omhoog naar haar gezicht. 'Ik.. begrijp het.' Weet ik uit te brengen. 'Ik denk dat we dus maar frienden moeten blijven?' Ik kijk haar met een mengeling van spijt en hoop aan.

Lise Sophie Knight
    'Ik denk dat we dus maar vrienden moeten blijven?' Nee. NEE! Ik zucht diep en laat mijn hoofd hangen.
    'Charlieeee,' zeg ik op een beetje een zeurderig toontje, maar het is meer dat ik me hopeloos voel. 'Waarom kun jij nou geen gedachten lezen?' Ik denk even na. Ik kán dit wel. Maar het moet wel nu, want ik zie aan Charlies gezicht dat hij er niet veel meer van begrijpt. Ik ook niet, mocht dat je geruststellen.
    'Doe je ogen dicht,' zeg ik dan dwingend.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:58 ]

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik zucht. Ik snap er helemaal NIETS meer van. Wat ongelovelijk stom ben ik ook om te denken dat een meisje als Lise echt iets voor mij zou voelen ofzo? Ik frons als ze zegt dat mijn ogen dicht moeten. Ik wil er tegen in baan maar doe het dan toch. Ik heb mijn ogen dicht en wacht af.

Lise Sophie Knight
    'Weet je,' zeg ik terwijl ik van het bed opsta zodra Charlie zijn ogen gesloten heeft. Ik loop naar het raam, open de gordijnen en grijns.
    'Ik vind het dan wel heel moeilijk om te zeggen...' Weer stop ik met praten, ik kan blijkbaar geen twee dingen tegelijk.
    Voorzichtig gebruik ik de wind, om de wolken te verplaatsen, tot dat het me is gelukt om met de wolken "ik hou van je" te spellen. Dan loop ik terug naar het bed, dwing Charlie overeind te gaan zitten en neem zelf plaats achter hem.
    'Maar ik kan het je wel laten zien,' eindig ik dan mijn zin en haal zijn handen voor zijn gezicht weg.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

'Maar ik kan het je wel laten zien,' Ze dwingt me op te staan en houd haar handen voor mijn ogen. Het voelt vreemd als ik moet lopen terwijl ik niets zie. Als ik mijn ogen open staan we bij het raam. Ik weet eerst niet wat ze bedoelt en kijk naar haar. Wat wilde ze me laten zien? Ze wijst zonder iets te zeggen weer naar het raam. Dan plots zie ik het. "Ik hou van je" geschreven in de lucht met wolken. Ik kan een grijns niet onderdrukken. Ik draai me naar haar toe. 'Je houd wel van me.' Glimlach ik en trek haar naar me toe. Mijn handen liggen rond haar middel en ik druk een kus op haar kruin terwijl ik haar omhels.

Ann Sfalma Tianshi | Tourist | Gevallen Engel

Zuchtend pakte ik mijn koffer op. Ik ging hier weg. Ik had geen vrie.den gemaakt, wat ik erg jammer vond.
    Ik liep naar de balie 'ik wil me uit checken'

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Lise Sophie Knight
    Charlie draait zich eerst om en ik wijs in de lucht, naar de plek waar hij moet kijken. Hij grijnst, draait zich naar mij om en zegt: 'Je houdt wel van me.' Vervolgens trekt hij me naar zich toe en drukt een kus op mijn kruin.
    'Natuurlijk doe ik dat,' glimlach ik terwijl ik mijn hoofd laat rusten tegen zijn borst en mijn handen om zijn middel sla. 'Wie kan er nu niet van je houden? Ik vind je geweldig, Charlie, meer dan geweldig zelfs. En je mag nooit meer zolang weggaan!'

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik glimlach met mijn gezicht in haar haren gedrukt. 'Dat beloof ik. En als ik weg moet neem ik jou met me mee.' Prevel ik en trek haar nog wat dichter tegen me aan.

Lise Sophie Knight
    'Dat beloof ik. En als ik weg moet, neem ik jou met me mee.' Tevreden glimlach ik.
    'En wat je zei, over vrienden blijven,' begin ik en kijk omhoog, zodat ik Charlie aan kan kijken. 'Ik wil geen vrienden blijven,' beken ik dan. 'Ik vind je veel te leuk om alleen aan je te kunnen denken als gewone vriend.'
    God, ik wil de rest van mijn leven gewoon met Charlie delen.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik glimlach bij het horen van haar woorden. 'Dan neem ik aan dat ik je nu mijn vriendie mag noemen inplaats van een vriendin? ' ik kijk naar haar gezicht en laat mijn vingers over de contouren van haar gezicht glijden. Ze was alles voor me. Ik kon niet meer zonder haar. Ik dacht dag en nacht aan haar lachende ogen en pure glimlach en schoonheid.

Lise Sophie Knight
    'Dan neem ik aan dat ik je nu mijn vriendin mag noemen, in plaats van een vriendin?' Ik grinnik kort, wat klinkt dat leuk. Charlies vriendin.
    'Als ik jou mijn vriend mag noemen, natuurlijk,' zeg ik glimlachend terug. 'Dan heel graag.'

everything, in time