• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.

In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

-Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

-Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner

Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

-Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

-
    -
    ...

Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!

Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]

help

Lise Sophie Knight
    'De laatste keer dat ik serieus met ze gepraat heb is bijna drie jaar geleden. De laatste keer dat ik ze zag was voor de zomer toen we samen 'moesten' lunchen om de details van mijn baan te bespreken en dat is het. Of ik het nu per telefoon bespreek of face to face, ze tonen nooit emotie.'
    Nu is het mijn beurt een klein lachje te geven en ik schud mijn hoofd.
    'Lieverd, hoe naïef denk je dat ik ben?' vraag ik na het ietwat spottende lachje. 'Ik weet dat Mary jouw allerliefste schat en zusje was, maar het was ook hun dochter. Je zult mij niet kunnen wijsmaken dat ze geen enkele emotie tonen omtrent de dood van hun jongste kind en enige dochter,' zeg ik nog altijd me mijn blik strak op hem gericht.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik kijk naar haar, schud mijn hoofd en slik. 'De dag dat ze hoorde dat ze leukemie had was alleen ik met haar naar het ziekenhuis omdat zij moesten werken. Oke.. Dat kan gebeuren slechte planning bla bla bla. Ze waren er niet tijdens haar eerste, tweede en derde chemokuur.' Ik slik nog eens. 'Bijna elke dag toen ze opgenomen was vroeg ze wanneer mama en papa zouden komen en dan moest ik haar vertellen dat ze niet konden komen omdat ze een vergadering hadden. Het kan aan mij liggen maar ik vind dat verkeerd. Een meisje van 7 moet op haar ouders kunnen vertrouwen... Ja toch?'

Lise Sophie Knight
    Zodra Charlie dit vertelt, moet ik denken aan hoe ik opgegroeid ben. Ik had geen moeder en op mijn vader kan ik nog altijd niet vertrouwen.
    Ik zucht en laat mijn armen zakken.
    'Je hebt gelijk, dat is ook fout, maar eeuwig boos op hen blijven heeft ook geen zin. Voor je het weet hebben ze het gevoel twee kinderen te zijn verloren, als ze dat niet al hebben. Is dat het gevoel wat je hen wilt geven?'
    Ergens wil ik ophouden hierover te praten, omdat ik bang ben dat Charlie dadelijk weer flipt. Aan de andere kant vind ik het gewoon nodig, aangezien het zo niet eeuwig door kan gaan.

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik ga op de bank zitten en sluit even mijn ogen. 'Ze hebben mij nooi als echt familie gezien Lise.' Zeg ik langzaam en kijk op. 'En.. ik heb het geaccepteerd. Ik heb vaak genoeg geprobeerd een 'band' met mijn ouders op te bouwen maar het lukt niet. We zijn te verschillend.'

Lise Sophie Knight
    Nu knapt er juist iets in mij.
    'Wat een bullshit, Charlie! Onzin!' roep ik harder dan mijn bedoeling is. 'Als ik dit zo hoor, is de band die ik heb met mijn vader, die bijna altijd dronken was, nog beter dan de band die jij hebt met je vader en moeder. Sterker nog, ik héb niet eens een moeder! Jij hebt twee ouders en daar moet je dankbaar voor zijn. Ja, ze werken te veel, maar waarom? Omdat ze hun gezin een goed leven willen geven. Heb je er ooit wel eens bij stil gestaan dat werk misschien uitweg voor hen was? Afleiding? Misschien wilde ze helemaal niet geconfronteerd worden met Mary en haar klote ziekte,' mijn stem blijft constant even fel klinken en af en toen maak ik gebaren om mijn woorden te versterken. Net zo fel ging ik verder: 'Ik leg echt niet alle schuld bij jou neer, eerlijk waar niet. Jouw ouders zijn ook geen heiligen. Maar je bent een ongelooflijke sukkel als je zo'n band met je ouders accepteert.'
    Zo, dat is gezegd. Ik haal een paar keer diep adem om tot rust te komen terwijl ik me realiseer wat ik zojuist allemaal heb gezegd.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 23:27 ]

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik kijk naar haar op. 'Misschien ben ik ook wel een sukkel?!' Roep ik. 'Een of andere sukkel die denkt dat als hij medicijnen studeerd hij een middel tegen kanker kan vinden en misschien een baan krijgt als Hugo Boss model maar die hoogstwaarschijnlijk voor jou zou afwijzen. Ik ben die idioot die van een van de beste scholen werd gekickt omdat ik spijbelde zodat ik naar het ziekenhuis kon tijdens de bezoek uren.' ik haal diep adem. 'Maar misschien ook niet Lise. Nooit hebben ze ook maar een keer gezegt dat ze het speet dat ze er nooit waren. Ik weet niet of je het begrijpt maar ze doen geen ene flikker de hele dag. Ze zetten mensen aan het werk en gaan dan lekker golfen. Ik wéét dat omdat toen ik klein was ik altijd mee moest.'

Lise Sophie Knight
    'Hohohoho, stop. Ik moedig je juist aan om die fucking baan bij Hugo Boss te nemen! Ik geloof er heilig in dat er ooit een geneesmiddel tegen kanker komt, dus waarom zou jij diegene niet kunnen zijn?' Charlie praat verder en ik laat hem uitspreken.
    'Nee, ik begrijp het inderdaad niet en ik zal het waarschijnlijk ook nooit begrijpen, omdat ik het nooit bewust heb meegemaakt dat er een dierbare stierf,' zeg ik een stuk stiller dan zojuist en kijk hem kort aan. 'En als ik dit zo hoor, wil ik het niet begrijpen, maar ik blijf erbij dat je op dat gebied een sukkel bent. Zowel jij als je ouders.'

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik slik en blijf met mijn handen door mijn haar gaan. Ik kan en mag niet stil zitten. Ik wiebel met mijn been em luister braaf. 'Drie jaar geleden.' Ik kuch de bok in mijn keel weg. 'Overleed ze e-en was de begrafenis. Ze hadden alles met mij geregeld. Ze draaide muziek en we mochten bloemen bij de kist leggen. Ik dacht toen echt dat we eindelijk een soort connectie hadden maar nog diezelfde avond vlogen ze naar las vegas voor een vakantie.' Ik Durf haar om de een of andere reden niet aan te kijken.

Lise Sophie Knight
    'En dat was ontzettend fout van ze,' geef ik rustig toe. 'Dat de connectie tussen jullie nu niet goed is, is mij intussen ook al duidelijk. Maar je doet alsof het nooit meer te repareren is en dat is niet waar. Jullie zouden recht tegenover elkaar moeten gaan zitten, desnoods met een bemiddelaar of een therapeut.'
    Ik kijk naar hoe Charlie druk blijft bewegen en houd even mijn mond. De angst dat hij zal flippen neemt weer toe.
    'Wil je stoppen met hierover praten?' vraag ik dan voorzichtig.

[Ik ga slapen, moet om half 7 alweer op! Slaap lekker lief!<3[/i]

everything, in time

Charles Mattew Alvida

Het voelt alsof ik weer 12 ben. Ik kon toen totaal niet met mijn emotis omgaan en kropte alles op tot het in een explosie naar buiten kwam. Ik kan alleen maar hoofd schudden. Ik bijt op mijn onderlip. Ken je dat gevoel dat je wilt gillen, wilt schreeuwen en huilen maar tegelijk je groot wilt houden? Dat had ik dus nu. Ik concentreer me op mijn ademhaling en probeer rustiger te worden. Ik wilde niet nog eens mijn beheersing verliezen met Lise in de buurt.

[Sweetdreams hun hun <3]

Lise Sophie Knight
    Charlie blijft zijn hoofd schudden en bijt daarbij op zijn lip. Hij zegt niets en de stilte is ondragelijk.
    'Charlie, rustig blijven. Het spijt me, ik neem al mijn woorden terug, oké?' vraag ik voorzichtig en zet een klein stapje naar achteren, gewoon voor de zekerheid.

[ Dudette, ik droomde dat Charlie een echte, grote modellencarrière had en dat ze Lise -ik keek door haar ogen- zoveel mogelijk buiten beeld lieten, omdat ze niet wilden dat er paparazzi/gestoorde fans etc kwamen.
    Toen bleek Lise ook ziek te zijn, steeds als Charlie weg was had ze moeite met eten, omdat ze hem echt zo erg miste. Uiteindelijk ontwikkelde ze dus een eetstoornis, omdat Charlie zo vaak weg was. Toen belandde ze in het ziekenhuis, omdat ze flauw was gevallen. Charlie was er gelukkig bij, maar toen had de paparazzi hem dus gespot en bam, stonden hij en Lise ineens in alle bladen en zo. Toen kregen ze dus nog niet echt rust.
    + Charlie kreeg ruzie met zijn ouders omdat hij zijn relatie verborgen had gehouden, zelfs voor hen.

EN 'T WAS VET ZIELIG. :cccccc ]

everything, in time

Charles Matthew Alvida

Ik kijk op. 'Sorry. ' mompel ik. ' ik wil je geen pijn doen of bang maken. ' ik laat me achter over vallen op de bank en kijk naar het plafond. 'Maar je hebt wel een punt Lis'

[Gozert! That's soooooo sad! Poor Lise and Charlie!]

Lise Sophie Knight
    'Ik heb altijd verhalen waar een punt in zit,' grinnik ik. Charlie laat zich achterover vallen. Ik ga voor de bank staan en buig voorzichtig lachend over hem heen.
    'Maar het is natuurlijk jouw familie, daar moet ik me eigenlijk niet mee bemoeien.'

[ Ik ben zometeen zwemmen en morgen ga ik op kamp, vrijdagavond kom ik alweer terug hoor.xd maar morgen dus geen internet! Mijn laatste post voor dan zal wss morgenvroeg zijn.:3 ]

everything, in time

[Het was ook sad, maar wel geweldig om het via Lises ogen te zien!^^]

everything, in time

Charles Matthew Alvida

'Maar het is natuurlijk jouw familie, daar moet ik me eigenlijk niet mee bemoeien.' Ik trek haar op de bank en leg mijn hoofd op haar knieën. 'Ja maar nu je mijn vriendin bent is het ook een beetje jou familie.' Glimlach ik.

[Ja begrijpenlijk ik wil dromen vanuit Charlie zijn oge (a) oke dan rpgen we nu ;3]