• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Charles Matthew Alvida

    Ik draai mijn hoofd naar haar toe en grinnik. 'Er zijn mensen die veel beter zijn dan ik hoor. Misschien ben ik helemaal niet fotoganiek genoeg.' Ik haal mijn schouders op. 'Of ze willen dat ik meer ga trainen.'

    Lise Sophie Knight
    'Je klinkt helemaal niet enthousiast,' zeg ik terwijl ik ook mijn Charlie via de spiegel blijf aankijken. Nu draai ik me pas naar hem om.
    'Wil je dit wel echt, of wil je het alleen maar zodat je je studie kunt betalen?' vraag ik hem dan met een indringende blik.


    [Even naar mijn oppasadres wandelen, brb! <3]


    everything, in time

    [Is goed liefje! <3]

    Charles Matthew Alvida

    'Wil je dit wel echt, of wil je het alleen maar zodat je je studie kunt betalen?' Ik kijk naar haar. 'Beide. Ik wil het wel maar ik wil ook gewoon mijn studie af maken en echt beginnen als arts weet je.' Ik neem een plukje van haar haren vast en kriebel haar ermee.

    Lise Sophie Knight
    'Ja, dat weet ik en het geld dat je krijgt als model kun je- Hou eens op!' Ik schiet in de lach, sla Charlies hand weg en zet een stapje naar achter.
    'Jij bent ook een lekkere, ik probeer je goed na te laten denken en meneer begint me te kietelen,' lach ik en trek dan een quasi-streng gezicht. 'Ik ben erg kietelgevoelig, dus foei.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ik ben erg kietelgevoelig, dus foei.' Ik loop lachend naar haar toe en kietel haar nu in haar zij. 'Dan had je me dat dus niet moeten vertellen.' Ik kus haar wang en ga dan verder met het kietelen.

    Lise Sophie Knight
    'Haha, nee, stop!' Ik probeer Charlie van me af te duwen, maar het lachen zorgt ervoor dat het niet zo goed lukt.
    'Charlie, ik smeek je! I-ik doe alles, als je maar stopt.'
    De tranen van het lachen stromen intussen over mijn wangen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Charlie, ik smeek je! I-ik doe alles, als je maar stopt.' Ik hou haar handen nog steeds vast maar kietel niet meer. 'Goed. Kus me.' Ik verstrengel onze vingers en kijk naar haar.

    Lise Sophie Knight
    Hij stopt en ik haal opgelucht adem.
    'Goed. Kus me,' zegt hij terwijl hij onze vingers verstrengeld.
    'Nou vooruit dan,' grijns ik terug. Ik ga iets op mijn tenen staan, sluit mijn ogen en druk vervolgens zacht mijn lippen op de zijne.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Nou vooruit dan,' Haar lippen raakte die van mij en ik sloot mijn ogen. Mijn armen sla ik zachtjes rond haar middel en wrijf voorzichtig over haar rug.

    Lise Sophie Knight
    Charlie laat mijn handen los en houdt me vast. Eerst leg ik mijn handen rond zijn rug, maar als ik me bedenk da hij nog altijd in zijn onderbroek staat, laat ik mijn handen afzakken tot ze op zijn achterwerk liggen. Ik grijns tegen Charlies lippen aan, maar laat zijn lippen alsnog niet los. In plaats daarvan kus ik hem rustig verder.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik voel haar lippen zich in een glimlach vormen als ze haar handen over mijn kont gaan. Ik leg mijn handen onder haar billen zodat ik haar op kan tillen en hou haar stevig vast terwijl ze me blijft kussen.

    Lise Sophie Knight
    Ik voel ook Charlies handen nu over mijn kont gaan, maar hij zakt verder naar beneden zodat hij me op kan tillen. Ik houd ervan als hij me op tilt, het laat me klein, licht en veilig voelen. Ik sla mijn benen stevig om zijn heupen en mijn armen om zijn nek. Een hand gaat door zijn haren. Heel even laat ik zijn lippen los en laat mijn voorhoofd tegen het zijne rusten.
    'Ik hou van je, Charlie Alvida. Heeeeeeel erg veel!'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Ik hou van je, Charlie Alvida. Heeeeeeel erg veel!' Ik glimlach naar haar. 'Ik hou ook van jou Lise Knight, heel erg veel en ik ben zo blij dat je het nu eindelijk 'echt' zegt.' Prevel ik tegen haar lippen aan en druk de mijne erop.

    Lise Sophie Knight
    Dit leek me het goede moment, maar alsnog ben ik bang dat er binnenkort iets fout zal gaan. Ach, ik moet Charlie gewoon leren vertrouwen.
    'Het was best fijn om het tegen je te zeggen,' mompel ik tussen allerlei kleine kusjes door, waarnaar ik mijn lippen weer lang op die van hem druk.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Het was best fijn om het tegen je te zeggen,' Ik glimlach maar sluit mijn ogen weer als ze haar lippen op die van mij drukt. Ik weet niet hoelang we al zo staan maar aangezien ze bijna niets weegt hou ik dit nog wel een tijdje vol.