• 12 jongeren worden door hun school naar een internaat gestuurd omdat ze erachter kwamen dat ze geen ouders meer hadden. In het internaat is van alles mis: krakende vloeren, piepende ramen en scheuren in de muren. Dit maakt het internaat best wel eng. 6 jongeren, 3 meisjes en 3 jongens, komen erachter dat er iets mis is. De één wordt om de dag aangevallen met epilepsie, de andere is claustrofobisch en de andere is paranoïde. Hierdoor moeten ze ook naar een therapeut, alleen die weet niet wat hij of zij precies heeft. De andere 6 jongeren, lijken hun een beetje raar te vinden maar hebben ook veel medeleven. En het medeleven kan soms ook uitgroeien tot liefde.


    Dit is 'm ;D. Wat vinden jullie?

    Je kunt nog niet reserveren.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Redelijk idee. Misschien moet het nog wat meer uitgewerkt worden, want de rode draad is opzich wel leuk.

    Het klinkt wel grappig eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik wil je idee niet afbreken, maar dit soort rpg's lopen meestal niet lang. Dat heb ik helaas uit ervaring ondervonden.
    Je moet je echt ergens mee kunnen onderscheiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik wil je idee niet afbreken, maar dit soort rpg's lopen meestal niet lang. Dat heb ik helaas uit ervaring ondervonden.
    Je moet je echt ergens mee kunnen onderscheiden.


    Ik weet het, maar ik probeer het zo lang mogelijk te laten lopen. Als er minstens één of twee dagen niet gereageerd is, dan organiseer ik in het internaat iets leuks zoals een feest of een filmavond. Dan loopt het vanzelf wel weer door.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jessiiicaa schreef:
    Redelijk idee. Misschien moet het nog wat meer uitgewerkt worden, want de rode draad is opzich wel leuk.


    Het moet inderdaad wat uitgebreid worden, maar daar werk ik nog wel aan (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het een leuk idee, en als je het gaat schrijven, ga ik het zeker volgen. (:


    ... and in the end we all looked away.

    Aeden schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar ik probeer het zo lang mogelijk te laten lopen. Als er minstens één of twee dagen niet gereageerd is, dan organiseer ik in het internaat iets leuks zoals een feest of een filmavond. Dan loopt het vanzelf wel weer door.

    Dat is op zich wel een goed idee.
    Je kunt ook mensen aansporen geschifte rollen te maken, of iets eigenaardigs aan hun karakter te laten hebben. Dat houdt de bal ook meestal wel even aan het rollen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Dat is op zich wel een goed idee.
    Je kunt ook mensen aansporen geschifte rollen te maken, of iets eigenaardigs aan hun karakter te laten hebben. Dat houdt de bal ook meestal wel even aan het rollen.


    Dat kan ook, zal ik proberen te doen. Dank je voor de tips (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Meer mensen? ;a.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    leuk ik kan nog niet reserveren maar als het kon zou ik dat wel doen!
    Zou je me willen waarschuwen als je deze rpg echt aanmaakt?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ik vind het een heel origineel idee ! Wil je mij ook alsjeblieft waarschuwen? *O*


    how dare you speak of grace

    Wil je me waarschuwen? ^^


    kindness is never a burden.