• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Charles Matthew Alvida

    Ik ben een idioot. Een onvervalsde, onnozele sukkel die dacht dat als je een knap, lief, grappig en leuk meisje alleen in Londen liet ze echt wel op je zou wachten en niet door een ander versierd zou worden. Ik loop sneller dan normaal en negeer het als Lise mijn naam roept. 'Charlie, wacht! Alsjeblieft!' Mijn ogen prikken maar ik kijk even om. Ze wankelt enorm. Ze was dronken zo te zien. Ik twijfel, wil door lopen maar ze doet zich zelf alleenmaar pijn als ze zo door gaat. 'Ga naar huis!' Roep ik terug.

    Lise Sophie Knight
    Ik grijp naar de lantaarnpaal naast me, zodat ik overeind kan blijven staan. Charlie draait zich om en roept dat ik naar huis moet gaan. Ik schud heftig mijn hoofd, maar weet niet eens zeker of hij dat wel kan zien.
    ´Nee, niet zonder jou. Kom op Charlie, we weten allebei dat ik de lucht kan gebruiken om jou hier te laten komen. Don´t make me use them,´ zeg ik een tikkeltje dreigend. Dan schiet ik ineens in de lach. ´O, dit gebeurt niet echt.´ Charlie zit nog gewoon in Portugal. Ik ben aan het hallucineren. Ik knijp mijn ogen stijf dicht, zie Charlie nog steeds staan en stop weer met lachen. O, hij is wel echt. Kut.
    ´Kom nou terug, de jongen zoende mij. Daar kan ik dan toch niets aan doen?'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    ´Kom nou terug, de jongen zoende mij. Daar kan ik dan toch niets aan doen?' Ik draai me ongelovig om. 'Je leek er anders geen probleem mee te hebben!' Roep ik terug en blijf staan. 'Lise je bent dronken ga naar huis voor er ongelukken gebeuren!'

    Lise Sophie Knight
    'Je leek er anders geen probleem mee te hebben,' roept Charlie terug en ik grinnik. 'Nou, hij was niet zo heel goed hoor. En ik ben niet dronken, maar als ik dat wél zou zijn, dan is het jouw schuld, meneer Alvida. Want jij sprak mijn voicemail in.' Ja, zijn schuld dus. Als ik niet weer aan hem herinnerd zou worden, dan zou ik hem niet nog erger missen als dat ik toen al deed.
    'Ik wil niet naar huis zonder jou. Het spijt me.' Ik zoek even stevigheid en laat de lantaarnpaal los, om mijn armen naar Charlie uit te kunnen steken. 'Kom, kom mee naar binnen en dan praten we erover.' Zachtjes laat ik de lucht achter hem Charlie een duwtje in de rug geven. Een kleintje maar, als een soort waarschuwing.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Kom, kom mee naar binnen en dan praten we erover.' Ik krijg een duwtje in mijn rug. 'Zodat je mij de schuld kunt geven dat je te veel gedronken hebt?' Vraag ik sarcastisch maar zet wel een kleine stap naar haar toe. Een deel van me wilt naar haar toe ne het andere deel weer niet. Erg frustrerend allemaal.

    Lise Sophie Knight
    'Ook dat,' zeg ik eerlijk en grijns als hij een klein stapje dichterbij zet. 'En dat het ook een beetje jouw schuld is, omdat jij eerder terug bent gekomen,' blijf ik opsommen. 'En natuurlijk dat ik niet weet wat jij allemaal hebt uitgespookt in Portugal. Wie weet heb jij ook wel honderden andere gezoend. Maar we zullen ook praten over hoe ik je heb gemist en die prachtige bloemen die nu half vertrapt op de grond voor mijn appartement liggen.' Ik trek er een zo zielig mogelijk pruillipje bij.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ze was altijd eerlijk. Zelfs op dit soort momenten. Ik hield ervan hoe ze grijnsde en vervolgens een pruillipje trok. Ik neem een besluit. Wat ik ook doe spijt kreeg ik sowiso. Ik trek een kort sprintje en trek haar in mijn armen voor een knuffel. Ik had dit gemist. Ze rook naar alcohol maar dat boeide me nu niet zo.

    Lise Sophie Knight
    Het is me gelukt. Eindelijk trekt Charlie een sprintje naar mij toe en trekt me in zijn armen voor een knuffel. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem dichter tegen hem aan. Natuurlijk vanwege de knuffel, maar hij is ook gelijk een beetje mijn houvast nu. 'Kom je mee naar boven?' vraag ik met een zoet stemmetje.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Kom je mee naar boven?' Ik knik zachtjes. Ik zou niet te lang blijven. Ik wil gewoon zeker weten dat zij veilig boven is en niet meer naar beneden gaat om zich weet ik veel wat op de hals te halen. Ik streel over haar rug. 'Kom je vat nog kou.'

    Lise Sophie Knight
    Charlie streelt over mijn rug en zegt dat ik zo nog kou vat. Ik knik en neem hem mee naar boven, waar ik voorzichtig over de rozen heen stap. 'Dat is zo zonde,' zeg ik, zelfs een beetje emotioneel. Lang geleden dat ik zoveel heb gedronken. 'Wil je iets drinken? Koffie? Thee? Een wijntje misschien? Of bier, mannen drinken ook bier.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'iets fris is goed maar ik denk dat jij beter geen wijn of bier gaat drinken.' Ik zet haar op de bank neer en ruim de rozen op die ik op het aanrecht leg. Ik gebaar dat ze moet blijven zitten en pak zelf wat te drinken voor ons.

    Lise Sophie Knight
    'Iets fris is goed, maar ik denk dat jij beter geen wijn of bier gaat drinken.' Charlie zet mij op de bank en ruimt de rozen op. Ondertussen gebaart hij dat ik moet blijf zitten en pakt zelf wat te drinken. Ik ben intussen in kleermakerszit op de bank gaan zitten en staar hem na. Ik hou van de manier waarop hij door mijn appartement loopt alsof hij hier ook woont. Hoe hij de kasjes open trekt om glazen te pakken en, alles. Ik hou gewoon van alles wat hij doet.
    'Kom nou eens zitten,' lach ik. 'Zit en vertel mij over de mooie meisjes in Portugal.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Zit en vertel mij over de mooie meisjes in Portugal.' Ik ga naast haar zitten en geef haar een glas. 'Ik heb wel meisjes ontmoet maar ik heb nooit meer gedaan dan een vriendelijk gesprek met ze houden.' Ik neem een slok en kijk naar haar. 'En hoeveel jongens heb jij versleten?'

    Lise Sophie Knight
    Het fris is lekker, maar ik heb stiekem nog steeds liever een glas wijn.
    'Ik heb wel meisjes ontmoet, maar ik heb nooit eer gedaan dan een vriendelijk gesprek met ze houden.' Ik geloof er niets van. Charlie is ontzettend knap, daar komen meisjes op af en ik kan me niet voorstellen dat hij alleen maar met ze heeft gepraat.
    'En hoeveel jongens heb jij versleten?' Ik doe even alsof ik nadenk. 'Die jongen van net dus, ik weet zijn naam niet. Want weet je, terwijl jij op vakantie was, heb ik gewoon moeten werken.' Mijn blik glijdt van hem naar de grond. 'En toen je net weg was, wilde ik Reed zoenen, puur om wraak te nemen, aangezien je geen afscheid hebt genomen. Maar dat heb ik niet echt gedaan,' beken ik tenslotte.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'En toen je net weg was, wilde ik Reed zoenen, puur om wraak te nemen, aangezien je geen afscheid hebt genomen. Maar dat heb ik niet echt gedaan,' Ik knik langzaam en kijk naar de vloer. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Sorry? Misschien boos worden omdat ze andere wilde en heeft gezoend. maar dat zou onredelijk zijn. We zijn geen officieel stel of wat dan ook. 'Ik heb geposeerd voor Hugo Boss.' Zeg ik en lach om de herinnering.