• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    [Argh Soof, waarom ben je altijd online als ik er niet ben? :c ]


    everything, in time

    [ Tututututuuu ik ben net terug van het zwemmen en nu verveel ik me! ]


    everything, in time

    [VOOR HET EERST ZIJN WE TEGELIJK ONLINE Ö]

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach. 'Goed pumped up kids is het makkelijkste.' Ik hou de gitaar vast laat haar het eerste akkoord zien. 'C, D, E mineur.' Ik speel het een paar keer langzaam voor en geef haar dan de gitaar. 'Probeer maar.'

    Charles Matthew Alvida

    Ik weet niet goed meer hoe ik de dagen door moet komen. Na het stappen met Juan heb ik het even helemaal gehad met drank. Ik was sowiso niet zo'n party-animal maar goed.. Ik heb me aangekleed als Estelle binnen komt. 'Hey.' Ze glimlach. 'Hey.' Antwoord ik en ga even rustig op bed zitten. 'Gaat het een beetje met je? Ik hoorde je gister met je moeder praten.' Ik haal enkel mijn schouders op. 'Kan altijd beter maar het gaat ook niet slecht.' Ik kijk door het raam naar buiten. Het is heerlijk warm en de zon schijnt maar ik heb geen zin om de zon in te gaan aangezien ik al erg verkleurd ben. 'Ik snap dat je het nog steeds moeilijk hebt met Mary maar ik denk dat dit het beste was voor haar.' Ik draai mijn hoofd vlug naar haar toe. Hoe kan dood gaan het beste zijn voor een meisje van 8? Ik zucht alleen. 'Misschien.' Ze komt naast me zitten. 'Maar ik wéét dat ze wilt dat jij verder gaat met je leven. Je kunt niet altijd verdrietig blijven.' Ze slaat een arm rond mijn schouders. Ik zucht. Praten met Lise ging zo veel makkelijker. 'We gaan de stad in ga je mee? Het zal je opvrolijken.' Ik twijfel maar voor ik kan antwoorden trekt ze me aan mijn hand mee.

    Valentina Romérez

    Ik keek hem aan. Hij speelde Pumped up kids en ik moest de akkoorden nadoen. Ik pakte het over en deed het na.
    Het ging makkelijker dan ik dacht, maar toch nog een beetje stroefjes. Ik grinnikte. 'Volgens mij ben ik bagger.' zei ik toen en grijnsde eventjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik lach als ze speelt. Niet vreselijk maar ook niet heel goed. Ik pak de gitaar over. 'Kom eens hier zitten.' Stel ik voor en schuif wat naar achteren. Ik zet de gitaar terug op haar schoot en zet haar vingers in de juiste akkoorden. 'You better run better run, faster then my bullet.' Zing ik op het ritme en help haar het nummer te spelen.

    [Morgen avond ga ik rond 8 uur rijden ben pas zaterdag weer online.]

    Valentina Romerez

    Hij schuift wat naar achteren en klopt neer. Ik grinnik even en schuif een stukje op. Hij legt de gitaar voor ons neer en legt mijn vingers op de juiste akkoorden. Ik glimlach en speel mee. 'Ik zing zuiver mee en luister naar ons en grinnik even. Als ik wacht ophet volgende stukje draai ik mijn hoofd een stukje. 'Hmm klinkt niet slecht.' Zeg ik dan. Als ik diep in zijn ogen kijk zie ik dat hij iets verborgen houdt.
    Daar zou ik het later nog over hebben.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yay, terug van een dagje paintballen. *O*

    En ik wil Reed kussen. THERE I SAID IT. -wbw-


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach. 'Het gaat redelijk ja. ' ik ga over naar een moeilijker stuk en lach als het niet goed gaat. 'De truc is dat je alleen deze snaren raakt. ' leg ik uit. Ik raak ze en laat het haar nog eens proberen.

    Valentina Romérez

    Ik grinnik. 'Ik heb het je van tevoren gezegd, ik kan beter blijven zingen en piano spelen of viool.' zeg ik en grinnik. Toch ga ik verder en gaat het langzaam beter. Ik grijns even. 'Kijk, het is me gelukt!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach. Ik zou maar niet zeggen dat ze het niet helemaal goed deed. Ik haal een hand door mijn haar. 'Ik ben zo terug, ik ga me eventjes opfrissen.' Ik geef haar de gitaar en loop de badkamer in. Daar gooi ik wat water in mijn gezicht. Dan loop ik terug naar Valentina

    Valentina Romérez.

    'Ik ben zo terug, ik ga me eventjes opfrissen.' Ik knik en hij geeft me de gitaar.
    Ik glimlach en speel het enige liedje wat ik goed ken. Het was een klassiek stuk en heette Romance. Op een één of andere manier kende ik het al terwijl ik het nog nooit had gehoord en nog nooit had gespeeld, en nu? Nu speelde ik het vloeiend.
    Als Liam terugloopt glimlach ik.

    [ Dat is ook echt het enige Klassieke stuk wat ik kan spelen XD voor de rest speel ik alleen maar rock of pop xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik schrijf een stukje verder, if you don't mind haha. ]

    Lise Sophie Knight
    Niet veel later sta ik aan de kant van de dansvloer. Met een drankje in mijn hand bekijk ik mijn mogelijke danspartners. Dan voel ik mijn mobiel in mijn zak trillen: gemiste oproep van Charlie en een nieuw voicemail bericht.
    Ik beluister het en hoor Charlies lieve stem in mijn oor. Hij wilde mijn stem gewoon horen, wat ontzettend schattig.
    Dan realiseer ik me dat hij niet hier is en voel ik me weer verdrietig worden. Nee, niet nu. Nu ga ik plezier hebben. Met een behendig gebaar gooi ik de inhoud van het glas in mijn keel, bestel nog een glas en drink ook die snel op. De alcohol zorgt ervoor dat ik meer zelfvertrouwen krijg en het duurt dan ook niet lang voor ik sta te dansen met een jongen waarvan ik de naam niet eens weet.
    Langzaamaan komen we steeds dichter bij elkaar, totdat onze lichamen helemaal aan elkaar plakken. Zijn handen rusten op mijn kont en mijn armen zijn om zijn nek heen geslagen. Hij drukt zachte kusjes in mijn nek en ik laat het gewillig toe.
    'Laten we een rustigere plek opzoeken,' fluistert hij dan in mijn oor. Ik bijt grijnzend op mijn lip en vertel hem dat we wel naar mijn appartement kunnen gaan. Het is de alcohol die spreekt, niet ik.
    Samen verlaten we de dansvloer en lopen (voor zover je het lopen kan noemen) naar de juiste flat. Ik laat de jongen, van wie ik me de naam nog altijd niet kan herinneren, binnen en hij neemt plaats op mijn bank. Ik neem plaats naast hem, maar niet veel later zit ik bij hem op schoot met mijn gezicht naar hem gericht. De jongen streelt met zijn hand door mijn haar. Hij ruikt naar alcohol, maar op dit moment vind ik dat een heerlijke geur. Met zijn vinger glijdt hij nu over mijn lippen. Ik bijt zachtjes op zijn vinger top en dan, wanneer hij zijn vinger heeft weggehaald, zoen ik hem.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik verlaat de winkel met een grote bos rozen en vraag om een taxi. De man stopt en laat me in stappen. Ik ben net terug in Engeland en heb bloemen voor Lise gekocht. Ik had besloten haar te verassen. Ik had Estelle haar advies aan genomen en was direct op het vliegtuig gestapt. Ik haal een hand door mijn haar en geef de man Lise haar adres. Het duurt ongeveer een uur voor we er zijn. Ik betaal de man en stap uit. Mijn ademhaling is gejaagd aangezien ik ontzettend nerveus ben. Ik loop de trappen op naar haar kamer. Nog voor ik kan aankloppen lijkt mijn binneste te bevriezen. Ik zie Lise met een onbekende jongen op de bank innig verstrengeld met elkaar. Ik kan niet zeggen. Ze hadden niet eens de moeite gedaan de deur fatsoenlijk dicht te doen. Ik blijf als versteend staan. Ze laten elkaar los en ik zie de jongen naar me kijken. Ik laat de bloemen vallen. Ze komen met een doffe plof op de vloer maar ik heb me al omgedraait om terug naar buiten te rennen.

    Lise Sophie Knight
    De jongen zoent niet zo goed, maar het kan ermee door van nu. Ik ben Charlie tenminste even vergeten en dat was mijn doel voor vanavond. Alles gaat dus eigenlijk prima, tot de jongen me ineens loslaat. Verbaasd kijk ik hem aan, maar hij kijkt niet naar mij. Zijn blik is gericht op de deur waar ik nog net iemand zie wegrennen. Op de grond liggen veel rozen. Heel veel rozen.
    'Fack,' zegt de jongen. 'Is dat je vriend?' Charlie. Kut! Hij zou pas over een week of twee terugkomen!
    'Weg,' zeg ik emotieloos tegen de jongen, die me met een stom gezicht aankijkt. Ik sta op, trek hem van de bank af en duw hem mijn appartement uit. 'Weg zei ik!' De jongen verlaat verbaasd de flat en als ik hem weg heb zien lopen, verlaat ook ik de flat.
    'Charlie!' roep ik en kijk zoekend om me heen. Ik wil hem achterna rennen, maar mijn dronken benen laten dat niet toe. 'Charlie, wacht! Alsjeblieft!'


    everything, in time