• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    Hij rolt ons om en drukt een vlinderlicht kusje in mijn hals. "Volg je hart. Maar zeg me wel eerlijk als je niet wilt oke?" Ik kijk hem aan terwijl ik mijn handen op zijn borst zet. Hoe zeer ik het ook wil, wil ik het ook niet. Voor hetzelfde geld kiest hij ineens voor Vienna.
    Toch druk ik mijn lippen op die van hem en laat den zucht over mijn lippen heen rollen. 'Mijn hart luistert teveel naar mijn hersens.' Zeg ik dan zachtjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Again. 1%


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël duwt me tegen de muur en drukt zijn lippen weer in mijn nek. Via mijn kaak gaat hij naar mijn lippen en bijt hij zacht in mijn onderlip.
    Zijn handen glijden naar mijn rug maar ik hou tegen om vervolgens zijn shirt over zijn hoofd te trekken. Dan beweeg ik zijn handen weer terug maar lager dan waar ze net lagen. Hij gaat wat dichter tegen me aanstaan en ik glij met mijn tong over zijn lippen. Met mijn ene hand ga ik door zijn haar terwijl ik de andere op zijn borstkas laat rusten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik wil niet werken D;]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Calvin Turner
    "Mijn hart luisterd teveel naar mijn hersens" antwoord Destina nadat ze me weer kust. "Stomme hart heb jij zeg" Ik grijns even breed. Ik kon het niet helpen, het gebeurde vaak gewoon automatisch dat ik een grapje maakte, vaak wil ik het niet eens doen ook!
    "het maakt mij niet uit" antwoord ik. "Als je maar eerlijk bent. Dat het niet ineenkeer zo is dat je dit eigenlijk helemaal niet wilt" ik zwijg eventjes. "ofzo" Ik kijk Destina aan. Dat zou gewoon niet eerlijk zijn. En als ik ergens niet tegen kan is het wel oneerlijkheid


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Ik lees zuchtend het smsje. Lieve Calvin, dan praten we morgenochtend als je me wakker komt maken. Zonder Destina dat weet je! Slaaplekker lieverd. Xx.' Ik druk op verzenden en zucht zacht. Ik leg mijn mobiel op mijn nachtkastje en kijk er een paar tellen naar. Dan kruip ik onder de dekens en ga op mijn zij liggen zodat ik naar buiten kan kijken. Een paar weken geledenwas ik nog thuis en probeerde mijn ouders over te halen om me te laten gaan. En nu lig ik hier in Londen in een hotel. Ik rol me weer op mijn rug en pak mijn mobiel er bij. Ik scroll tussen de foto's en kom een van mij en Calvin tegen. Knuffelend en lachend op een strandlaken. Mijn lippen zijn gedrukt tegen zijn wang terwijl Calvin me dicht tegen zich aan drukt. Ik glimlach even en besluit hem die foto ook te sturen. Remember this? (: I do and I won´t forget.' Ik druk op verzenden en sta dan even op. Waar bleef Ivy nou toch?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 10:54 ]


    ~

    Khedira -> Dictionary


    ~

    ( Zit in de auto opweg baar Rockanje, strand dus reacties komen later. xx )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    Glimlachend kom ik de kamer van Vienna en mij weer in en doe de deur dicht. Zoë is echt een gek wijf. Even bijt ik bedenkelijk op mijn lip en loop dan naar het grote bed, Vienna ligt er op alsof ze dood is. Zachtjes loop ik naar haar toe, kruip op het bed en leun lachend over haar heen. "Ik ben er weer!" roep ik dan heel hard, plagerig. Ik weet niet waarom ik nu zo ben, zal vast wel door Zoë komen. Dan plof ik weer achterover en kijk ik naar het plafond. "Hoe gaat het nu?" vraag ik dan voorzichtig, hopende dat ze niet weer zou huilen, anders was ik er echt geweest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik schrik op en een gil verlaat mijn lippen. 'Jeeez Iv' roep ik lachend en duw haar op haar rug op haar hand van het bed.'Ik was ingedachten verzonken maar sliep nog niet hoor.' Ik grijns eventjes. 'En ja het gaat wel' zeg ik en glimlach even. 'Calvin en ik gaan morgen praten,waarschijnlijk als hij me wakker komt maken als hij dat niet vergeet.' Ik bloos eventjes en ga zitten. 'Wat was er met Zoe eigenlijk?' Ik kijk haar aan. 'Ik bedoelde er namelijk helemaal niks mee' zeg ik en neem een slok water uit het flesje naast mijn bed. Ik sla de dekens van me af en ga in kleermakers zit op bed zitten. Ik pak mijn haren vast en doe er een losse vlecht in en zet het vast met een elastiekje. 'En wat is eigenlijk de planning voor morgen?'vraag ik en pak mijn mobiel.


    ~

    Evan Ferry Duncason.

    "Eh, Lau? Ik ga alvast naar onze kamer. En eh, Michaël slaapt bij ons, ik hoop dat je dat niet erg vind, ik ken hem nog van vroeger dus maak je maar gewoon zorgen dat we iets gaan doen," Meld Zoë, wanneer ze bij ons is komen staan. "Zorg je er alsjeblieft voor de ze heel huids terug komt," Ik knik even. "Denk je dat ik haar alleen over straat laat lopen in Londen?" Zo gek ben ik niet. Ik ken zulke straatjes wel. Enge mensen zijn hier snel te vinden, als je eenmaal in een verkeerd straatje terecht komt. Ze glimlacht even naar ons beiden om vervolgens naar een jongen te lopen.'Ja, is goed joh. "Ik kom wel thuis. Ik ga zo denk ik ook, dus kom eraan." Glimlacht Lauren naar ze, waarna ze zich naar mij toe richt. "Je bent niet de enige die zo gaat. Ik heb geen zin om morgen met een kater rond te lopen. Zoveel heb ik namelijk nog niet gedronken" Ik glimlach even naar haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik zal zo iets met Sevastian posten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jeej. :'D. Serieus, ik kon gister niet slapen door 't vele suiker dat ik heb ingenomen door de frisdrank >.< Om het uur wakker.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en kijk Evan aan. 'Mooi,' grijns ik. 'Dan loop ik tenminste niet alleen.' ik spring van de kruk af. 'Nu gelijk gaan of eers nog even dansen?' Ik kijk hem vragend aan en grijns. Ik had behoorlijke koppijn en het liefst goot ik nog een drankje achterover, maar ik wist dat het niet slim was. Mijn hoofd bonst en de muziek lijk ook harder dan hier voor. 'Zullen we gaan,' Roep ik boven de muziek uit. Nog even en ik zou denken dat ik gek word. Zonder nog iets te zeggen pak ik zijn pols en sleur hem mee naar buiten. De koelte van de nacht en frisse lucht verwelkomt me heerlijk. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Het heerlijke gevoel maakt al snel plaats voor koud. Ik ril en voel het kippenvel op mijn armen. 'Zullen we gaan?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    Nu ik zo even rond kijk zie ik dat de meeste van mijn vrienden al weg zijn. Zoë, Ivy, Vienna, Destina (die blijkbaar toch nog had besloten mee te gaan) en Calvin zie ik niet meer.
    Mijn blik valt op een meisje met erg lang blond haar. Ze ziet er uit alsof ze iemand ziet maar blijkbaar kan ze die niet vinden aangezien ze aan de bar op een barkruk staat zitten.
    Ik sta op van de plaats waar ik zit en ga vervolgens naast het met de lange blonde haren zitten. 'Last van je voeten?' vraag ik terwijl ik naar haar voeten gebaar. Het lichte pijnlijke gezicht dat ze trok toen ze liep was me niet ontgaan.

    [Ik moet nog even verzinnen wat ik met Pippa ga doen aangezien Maartje op vakantie is]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered