• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[kun je reageren bij Hogwards ;D]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Michael Ramon Gilliano Rodriguez

ik had mijn broek al opgehezen maar door Zoë's antwoord erop grijnsde ik. 'Ik wacht met smart. ' zeg ik dan in haar oor voordat ze wordt getackeld. Ik lach. blijkbaar heette dat meisje Ivy.
    Ik kon Zoë's blik nog net zien toen ze me voorstelde en ik grijnsde. 'Haar enthousiaste gedrag? Nog niks van gemerkt. ' zeg ik dan en grijnsde.
    Ik kijk het andere meisje aan en die had duidelijk Zoë's hint begrepen. Ze zei dat ze alvast ging en ik knikte. 'Sleepwel.' mompelde ik nog voordat ze weer verdween.
    Ze was niet zo vrolijk. Ik keek Ivy en Zoë aan en lachte even.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Destina de la Bourse

Ik lachte toen hij het over mijn kus talenten had. 'Hmm dankjewel.' grijnsde ik en keek naar hem. 'Het spijt me. ' mompelde hij weer en ik glimlachte.
    Het was duidelijk niet alleen naar mij gericht. Ik draaide me om zodat ik hem aankon kijken en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem ik grijnsde tegen zijn lippen aan en voelde weer precies hetzelfde gevoel als eerst. Altijd maar weer.

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Dan weet je dus ook van haar onvoorspelbare, maar erg enthousiaste karakter?' grinnikt Ivy.
    'Haar enthousiaste gedrag? Nog niks van gemerkt,' grijnst Michaël.
    Ik kijk hem zogenaamd beledigd aan en geef hem een por. 'En dat ik heel lief ben natuurlijk,' zeg ik op een onschuldige toon.
    Ik zucht even als Vienna er van door gaat en rol met mijn ogen. 'Let maar niet op haar,' zegt ik tegen Michaël met een licht geïrriteerde toon in mijn stem, iets wat niet vaak voorkomt. 'Ze is gewoon nogal een Dramaqueen'. En dat is nog zacht uitgedrukt. 'Maar eh, zullen we zo maar gaan slapen?' vraag ik.
    Dan schiet me iets te binnen. 'Oja Iv, je hebt er toch geen probleem mee als Michaël en zijn broer mee gaan reizen?'

Calvin Turner
    Destina kijkt me even aan en drukt dan zacht haar lippen op die van mij. Ik kus haar terug. Ik voel dat ze grijnst tegen mijn lippen aan en kan ook een grijns niet onderdrukken. Ik bijt even plagerig op haar onderlip.
    "waar denk je aan?" vraag ik zacht. Ik kijk Destina recht in haar mooie ogen en glimlach weer. Ik laat mijn vingers langs haar zij op en neer strelen op een kietelende manier. Dat deed ik wel vaker bij meisjes, gewoon omdat het leuk is.

Ivy Lotus Xena
    “Haar enthousiaste gedrag? Nog niks van gemerkt.” Ik grinnikte en keek met een kwaadaardige blik naar Zoë, ze was het toch wel van me gewend, aangezien ze zo kon merken dat ik iets van plan was. Ik keek weer terug naar Michaël.
    “Nee, dat dacht ik dus ook al…” begon ik, “En hoe hebben jullie elkaar dan ontmoet? Had ze grote modderballen naar jullie gegooid, jullie in de zandbak geduwd, het eten vergiftigd?” Ik kijk ze beide, en voornamelijk Zoë, met een hele lieflijke, engelachtig glimlachje en idem dito blik aan.
    “Zo’n schattig typje lijkt ze me namelijk wel.” Beaam ik en grinnik dan even, waarna ik even op mijn onderlip beet en aan de onderkant van mijn dieprode nachtjurkje frunnikte.
    "Oja Iv, je hebt er toch geen probleem mee als Michaël en zijn broer mee gaan reizen?" Zoë keek me vragend aan en ik begon te dubben over wel of geen grapje maakte, maar besloot toen maar serieus te doen. "Nee hoor, en anders kom ik er later wel achter." zeg ik dus uiterste serieus.

(Ik ga nu over op mobiel. Tot zo.)

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:52 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

Ik lachte. 'Als onze moeder elkaar niet kende denk ik dat we elkaar wel zo hadden ontmoet. ' lach ik naar Ivy.
    Ik kijk Zoë met één grijns aan. 'Ik denk dat ik haar wel mag Kleine.'
    Als ze vraagt om te gaan slapen knik ik. 'Dat is goed.' Zeg ik dan en grijns even kort.
    'Nou Ivy, ik denk tot morgen, na we mijn broer hebben afgemaakt.' Ik grijns even gemeen en vervolg mijn verhaal. 'En als je iets wil weten over deze kleine ballerina kan je me alles vragen .'

Destina de la Bourse

Als hij op mijn onderlip bijt huiver ik en krijg kippenvel. Hij kijkt me aan en ik kan eigenlijk wel wegvallen. 'Waar denk je aan. ' vraagt hij dan terwijl jij me recht in mijn ogen aankijkt.
    Hij strijkt met zijn vingers langs mijn zij heen en weer en ik grijns. 'Niks anders dan jou.' Mompel ik terwijl ik van zijn vingers weer recht in zijn ogen aankijk.
    Ik druk zachtjes mijn lippen op zijn mondhoek en glimlach.

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Ik grinnik om wat Ivy zegt.
    'Ik weet nog dat Nathan boos was geworden omdat ik het laatste koekje had opgegeten,' grinnik ik. 'En werd ik ook boos en gooide ik koektrommel naar zijn hoofd,' voeg ik er lachend aan toe. 'Ik was vroeger nogal een agressief kind volgens mij'.
    'Ik denk dat ik haar wel mag, Kleime,' grijnst Michaël.
    'Tuurlijk mag je haar,' glimlach ik. 'Ze is mijn beste vriendin dus je móét haar wel mogen anders heb je een erg groot probleem,' vervolg ik met een ernstig gezicht waarna ik in de lach schiet.
    'Nee hoor, en anders kom ik er later wel achter,' zegt Ivy serieus op de opmerking van mij dat ik vroeg of ze het erg zou vinden of Michaël en Nathan mee zouden gaan.
    'Nou Ivy, ik denk tot morgen, na we mijn broer hebben afgemaakt.' Hij grijnst gemeen. 'En als je iets wil weten over deze kleine ballerina kan je me alles vragen'.
    'Ivy is kleiner als mij hoor!' protesteer ik waarna ik zachtjes gaap.

Vienna Milena Castanovo

Ik pak mijn mobiel uit de zak van mijn broek en stuur Calvin een smsje. Je zal wel denken daar is Vienna weer te zeuren. Maar ik wil je echt graag even zien. Ik wil gewoon met je praten hierover. Over onze gevoels. Kom alsjeblieft eventjes. I lovr you. XxVienn.' ik druk op verzenden en laat me met de mobiel languit op het bed vallen. Ik kon dit gewoon niet. Ik moest hem zien en ik moest met hem praten. Ik slik en kijk op mijn mobiel. Nog niks. Ik laat mijn hand slap weer vallen en luister of ik Ivy al hoor terug komen. Ook nog niet denk ik als ik niks hoor. Ik kijk weer op mijn mobiel en zucht zacht. 'Alsjeblieft Calvin'fluister ik zacht en sluit mijn ogen. Ik denkaan hem. Hij is echt geweldig. In mijn ogen zelf perfect.

~

Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

Ik glimlach. 'Maar jij blijft de kleine. ' zeg ik nonchalant. Ik trek haar tegen me aan. 'Laten we gaan. Je bent kapot. ' zeg ik dan en kijk Ivy aan. 'Als ik geen liedjes zing voor ze gaat slapen. Krijgt ze nachtmerries.' Zeg ik dan en grijns. 'Of ben je ervan af ?' Zeg ik met een kleine grijns.
    Ik kijk Ivy aan en glimlach waarna ik Zoë de kamer in duw. Wel zachtjes. Anders kreeg ik weer een slag voor mijn kop. 'Zeg maar dag dag Zoë.' Lach ik en groet Ivy.

Calvin Turner
    "Niks anders dan jou" mompelt Destina. Hij kijkt me recht aan en drukt een kus op mijn mondhoek. Ik glimlach weer terug. "Dat klinkt heel interesant" antwoord ik. Ik grijns lichtjes waardoor het afgebroken stukje weer zichtbaar word.
    "Waar denk je dan aan? van mij bedoel ik" Soms ben ik best wel te nieuwschierig maar als ze aan mij denkt wil ik ook wel weten waar ze aan denkt. Ik geef toe dat ik nu ook alleen maar aan haar denk. Vianna was net wel even door mijn gedachte geschoten maar Destina haalt dat zo weer weg.

( 1% batterij. Dus slaaplekker alvast ! xx)

[shit....ik verwerk het wel in mijn volgende post]

Rechazame schreef:
    [shit....ik verwerk het wel in mijn volgende post]

[Ze post pas morgen weer I guess ;)]

~