• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben er morgen grootste deel van de dag niet btw. ga met me zussen en zwager naar ajax]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    “Nou, dat kan ik snappen hoor,” grinnik ik, waarna ik haar ongelovig aankeek, “Ik zou het ook niet leuk vinden als je het laatste koekje op had gegeten.” Bij het volgende dat ze zei, hield ik maar wijselijk mijn mond dicht en gniffelde alleen om een klein binnenpretje. Alleen vroeger een agressief kind? Volgens mij nu nog steeds hoor, lieve schat. Alleen ik zei het maar niet, ze wist heus wel wat ik ervan dacht.
    “Ik denk dat ik haar wel mag, Kleine,” grijnst Michaël en hierbij keek ik hem even aan, “Ja, met beste vriendinnen heb je nu eenmaal geen keus of je ze mag of niet,” knikte ik wijselijk op Zoë’s woorden.
    “Nou Ivy, ik denk tot morgen, na we mijn broer hebben afgemaakt.” Hij grijnst gemeen en ik trok even verward mijn wenkbrauw op. “En als je iets wil weten over deze kleine ballerina kan je me alles vragen.” Ik reageerde echter niet op wat hij nu zei, maar wel van eerder, “Je broer hebben afgemaakt? Wat heeft hij gedaan dan, een weddenschap verloren?” vroeg ik met een vermakelijke stem.
    “Ivy is kleiner als mij hoor!” protesteerde Zoë en ik keek haar beledigd aan. “Niet!” riep ik uit, “Dat lijkt alleen maar zo, het is een hallucinatie!” pruilde ik, waarna ik naar Michaël luisterde. “Maar jij blijft de kleine.” Bevestigend knikte ik, zie je wel! Kwaadaardig gniffelde ik naar haar toe.
    “Laten we gaan. Je bent kapot.” Hij had haar tegen zich aangetrokken. “Als ik geen liedjes zing voor ze gaat slapen, krijgt ze nachtmerries.” Zegt hij dan met een grijns en ik kan niets anders doen dan in een lachbui uit te barsten. “Of ben je ervan af?” Hij keek me even aan en ik schudde van ‘nee’, waarna hij haar de kamer in duwde, maar wel zachtjes. “Zeg maar dag dag Zoë,” lachte hij en groet mij, waarna ik even nog lacherig op mijn lip beet en plagerig naar haar zwaaide.
    “Doei Zoë, veel plezier met de slaapliedjes!” grinnikte ik, “En Michaël, zorg dat je vooral veel ‘slaap kindje slaap,’ gaat zingen!” lachte ik, waarna ik snel wegrende voordat zij mij dit keer aan zou vallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rechazame schreef:
    [ik ben er morgen grootste deel van de dag niet btw. ga met me zussen en zwager naar ajax]


    [Als je hem de volgende post past verwerkt kan ik ook wel gaan slapen. Veel plezier morgen.]


    ~

    [Laat maar ik ben slapen. Bye.]


    ~

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Je broer hebben afgemaakt? Wat heeft hij gedaan dan, een weddenschap verloren?' vraagt Ivy geamuseerd.
    'Het is een lang verhaal, ik leg het later wel een keer uit,' antwoord ik. 'Maar jij blijft de kleine,' glimlacht Michaël en hij trek me tegen zich aan. 'Laten we gaan. Je bent kapot,' voegtg hij er aan toe en hij kijkt naar Ivy 'Als ik geen liedjes zing voor ze gaat slapen. Krijgt ze nachtmerries,' grijnst hij. Ivy begint hard te lachen. 'Of ben je ervan af ?'
    Ik schud mijn hoofd. 'De afgelopen tien jaar heb ik alleen maar nachtmerries gehad,' zeg ik met een zielig stemmetje maar ook met een speelse fonkeling in mijn ogen.
    Michaël duwt me de kamer in. 'Zeg maar dag dag Zoë.'
    Ivy zwaait plagerig. 'Doei Zoë, veel plezier met de slaapliedjes!' grinnikt ze. 'En Michaël, zorg dat je vooral veel ‘slaap kindje slaap,’ gaat zingen!'
    'Ik krijg je nog wel!' roep ik lachend als ze wegrent.
    Ik kijk naar Michaël en sluit de deur. Het is lastig te geloven dat we na tien jaar weer tegenover elkaar staan. 'Ik heb nog steeds dat armbandje dat jij mij gaf toen ik wegging,' glimlach ik terwijl ik verder de kamer inloop. 'Maar goed, waar waren we net gebleven voordat we zo ruw onderbroken werden?' grinnik ik.
    Ik pak mijn nachtkleding uit mijn koffer en gooi die op mijn bed. Daarna draai ik me om en kijk ik naar Michaël terwijl ik langzaam mijn kleren uittrek totdat ik alleen nog in mijn lingerie sta, dat bestaat uit een zwarte kanten BH en string. Bij elke andere jongen en niet onder de invloed van alcohol had ik dit waarschijnlijk niet gedaan en had ik me heel erg geschaamd, maar bij Michaël heb ik dat niet. Ik loop naar hem toe en draai voor zijn neus een rondje. 'En, bevalt mijn "mannelijkheid" je?' fluister ik in zijn oor waarna ik een lichte kus op zijn kaak druk.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    Ik grinnikte. ' Gewoon, aan jou.' Zei ik toen mysterieus en keek geamusseerd. 'En jij? Waar denk jij aan?' Vraag ik terwijl ik mijn handen op zijn borst liet rusten.
    Ik grijnsde kort en keek hem met een grimas aan. 'Ik zou wel eens willen weten wat er in dat knappe koppie van jou omgaat.' Zeg ik dan met een onschuldig gezichtje.
    Ik speelde met een losse haar pluk die uit mijn vlechht was ontsnapt en keek hem liefjes en onschuldig aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    Wanneer ze de deur sluit kijk ik haar grijnzend aan. Als ze over het armbandje heeft wat ik haar toen had gegeven glimlach ik. Het was gewoon een simpel gekleurd armbandje waar wat in stond gegraveerd.
    Als ze zich ineens voor me uitkleed tot ze in haar lingerie staat grijns ik even, 'Wat is er toch met het brave meisje gebeurd.' Zeg ik dan en doe en stap naar haar toe, maar als ze naar mij loopt stop ik. 'En? Bevalt mijn "mannelijkheid"je?' Vraagt ze dan op fluistertoon in mijn oor en drukt een kus op mijn kaak. Ik grijns en voor ze kan weglopen trek ik haar naar me toe. 'Het bevalt me zeker. ' grijns ik en leg mijn handen op haar heupen.
    Wat alcohol met een persoon kan doen. Ik krijg een speelse fonk in mijn ogen en grijns waarna ik haar even bekijk. 'Laat me zeggen dat het me meer dan zeker bevalt.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( oplader in em uit. Tja kan niet slapen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël grijnst en net als ik weer weg wil lopen trekt hij mij naar zich toe. 'Het bevalt me zeker,' grijnst hij terwijl hij zijn handen op mijn heupen legt. Er verschijnt een speelse fonkeling in zijn ogen en hij laat zijn blik over me heen glijden. 'Laat me zeggen dat het me meer dan zeker bevalt.'
    Ik grijns tevreden en druk mijn lippen op de zijne. 'Waar dat brave meisje is gebleven?' grinnik ik. 'Die is verstopt, moet ik haar voor je gaan zoeken?' vraag ik waarna ik nog een kus op zijn lippen druk. Mijn handen glijden naar zijn borstkas en buik. 'Heb je toch nog een sixpack gekregen zoals je vroeger altijd zei,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguèz

    Ze drukte haar lippen op die van mij. 'Waar dat brave meisje is gebleven?' grinnikt ze dan. 'Die is verstopt, moet ik haar voor je gaan zoeken?' vraagt ze waarna ze nog een kus op mijn lippen drukt. Ik grijns en bijt eventjes op haar lip voordat ze me loslaat. 'Dit meisje bevalt me ook wel hoor. Dus doe geen moeite om haar te storen. ' Haar handen glijden naar mijn borstkas en buik. 'Heb je toch nog een sixpack gekregen zoals je vroeger altijd zei,' Mijn grijns was er niet minder op geworden en ik liet mijn blik in haar ogen dwalen. 'Ben een man van mijn woord Kleine.' Zeg ik dan terwijl ik een kus in haar hals druk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner.
    "Waar denk jij aan? Ik zou wel eens willen weten wat er in dat knappe koppie van jou omgaat" zegt Destina liefjes terwijl ze met een onschuldig gezicht aan een los plukje draait en mij aankijkt.
    Ik grijns even en net als ik mijn mond open doet om te antwoorden hoor ik dat mijn Iphone het geluidje van een sms maakt. "Wie mij om dit tijdstip nog smst" antwoord ik en grinnik even. "Daarvoor was ik aan jou aan het denken. Dat je een hele zachte huid hebt" ik wiebel even met mijn wenkbrouwen en lees dan het smsje.
    Lieve Vienna van me, ik lig al in mijn bedje en nog steeds een beetje aangeschoten, sorry. Kunnen we morgen niet praten? Is misschien zelfs beter omdat we beiden dan nuchter zijn. Xx
    Ik leg mijn telefoon weer in de oplader. "En nu denk ik dat dit bed wel erg lekker ligt, en jouw lichaam heerlijk warm is, met een hele zachte huid"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël bijt even op mijn lip waardoor er een lichte grijns op mijn gezicht komt te staan. 'Dit meisje bevalt me ook wel hoor. Dus doe geen moeite om haar te storen'.
    'Dan zal ze nog even verstopt blijven'.
    'Ben een man van mijn woord Kleine,' zegt hij met een brede grijns en hij drukt een kus in mijn hals. Ik haal mijn lippen van elkaar waardoor er een goed keurend geluidje ontsnapt. Één van mijn handen glijdt via zijn heupen naar zijn billen terwijl de andere ook naar beneden glijdt, maar dan onder zijn shirt door weer omhoog gaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    Als zijn telefoon gaat ben ik verbaasd maar weet meteen wie het is. Ik heb nooit zo'n goede band gehad met Vienna als dat ik met Zoë Ivy en Lauren had. Met Zoë had ik uiteindelijk toch de beste band.
    Hoe dan ook het betekende niet dat ik me niet schuldig voelde. Ik had deels het gevoel dat ik haar echt had verraden en zuchtte. 'Ik zal eerlijk zijn Calv.' Mompelde ik terwijl ik hem aankeek. 'Ik heb het gevoel alsof ik haar verraad. ' mompel ik.
    Als hij zijn telefoon weg doet glimlach ik om zijn worden en gaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Ik zal eerlijk zijn Calv. Ik heb het gevoel alsof ik haar verraad" zegt Destina. "I know" mompel ik. "Het is moeilijk". Ik zucht zachtjes. "Ik weet niet hoe erg goed je met haar bevriend bent. Maar ik zag haar altijd als een van mijn beste vrienden en dat maakt dit zo verwarrend"
    Ik kijk Destina even aan. "Het is veel makkelijker als iemand je leuk vind die je niet zo goed kent". Ik laat ons omrollen en verstop mijn gezicht in haar hals. "Of met zon huid als de jouwe" Ik kan een speelse grijns onderdrukken al zal iedereen weten dat het maar een grapje is. Ik druk een vlinderlicht kusje in haar hals. "Volg je hart. Maar zeg me wel eerlijk als je niet wilt oke?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguez

    Als ik haar geluidje hoor kan ik een grijs zeker niet onderdrukken.
    Haar handen gaan onder mijn shirt en ik druk een spoor van kusjes in haar hals terwijl ik haar tegen de muur aan werk.
    Ik grijns ondeugend en druk mijn lippen weer zacht jn haar hals en ga via haar kaak naar haar lippen waar ik kort in haar onderlip bijt. Mijn handen gaan naar haar rug en ik sta wat dichter tegen haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.