• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    Calvin Turner
    "Hey heb je stiekem nog een geheime aanbidder?" vraagt ze waarna ze zich tegen me aannestelt. "Die geheime aanbidder is niet zo geheim meer" antwoord ik.
    "Waarom is reizen zo vermoeiend maar toch altijd zo leuk?" vraagt Destina waarna ik een kusje in mijn hals voel wat kippenvel op mijn huid bezorgt. "Dat vind ik een hele goeie vraag" antwoord ik. "waar zijn die jetlags nou goed voor?" Ik grinnik even en druk dan een kusje op haar hoofd terwijl ik mijn arm om haar heen sla.


    Destina de la Bourse

    'Vienna dus.' mompel ik en zucht.
    Als ik kippenvel voel grijns ik.
    'Heb ik nou een gevoelig plekje gevonden Calvin. ' grijns ik speels en ondeugend.
    Ik druk daar nog een paar kusjes om hem te plagen en grijns dan.
    Ik plaagde hem maar en grinnikend keek ik hem aan. Ik kreeg ineens een kriebel in mijn buik gevolgd door een warm gevoel. Het zelfde gevoel dat ik iedere keer als ik bij hem was kreeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Schijnbaar denkt iedereen dat we op Max vallen.' Ik kijk onschuldig en grijns dan weer. 'Max is een spetter maar ik geef je gelijk.' 'Hij is inderdaad wel erg patserig.' Ik kijk even naar Ivy. 'Moest je nou daarom je water uitproesten?' Ik schiet in de lach en denk dan even aan haar woorden. Ik hoopte vuurig dat Calvin zou kiezen voor mij. Ik trek mijn benen op en zie een vallende ster tegen de donkere heldere hemel. Ik sluit mijn ogen en doe een kleine wens. Ik wist niet of hij zou uit komen. Ik geloof niet echt in zulke dingen, maar ja iedereen doet het als ik dat goed begrinp op internet. Ik open mijn ogen weer en gaap even. 'Maar vertel, ik weet dat je verliefd bent' zeg ik en kijk haar aan. 'You can tell your best friend everything.' Ik glimlach lief en kijk met puppyoogjes naar haar.


    ~

    (Ik ben even snel koffie drinken, is goed voor de hoofdpijn die ik niet wil krijgen, dus ik ben zo terug!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Ik ben even snel koffie drinken, is goed voor de hoofdpijn die ik niet wil krijgen, dus ik ben zo terug!)


    [Hahah is goed hoor. Ik zit op de bank met mijn benen vooruit en een kussen onder mijn knie. En verder alles binnen handbereik:$]


    ~

    Morticia schreef:
    (Ik ben even snel koffie drinken, is goed voor de hoofdpijn die ik niet wil krijgen, dus ik ben zo terug!)


    Ah, beterschap btw. Hoofdpijnis kut -.-'' ik heb er ook continue last van


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Dat is gewoon gemeen!" Zeg ik protesterend als ze nog een paar kusjes in mijn hals heeft gedrukt. zogenaamd beledigd sla ik mijn armen over elkaar.
    "ja het was Vienna" zucht ik. "ik geloof dat ze een beetje masochistisch is" zeg ik. "Ik wil haar niet kwetsen maar ze zoekt het telkens weer op. En volgens mij blamed ze jou best wel" Ik frons mijn wenkbrauwen even. "Ivy en Vienna waren hun kamer sleutel kwijt. Dan mogen ze van mijn part wel samen hier slapen op dat bedbank ding daar. Maar dat wilde ze dan weer alleen, terwijl ze weet dat het haar dan weer kwetst omdat jij er bent" Ik slaak een diepe zucht en kijk Destina aan. "Jullie vrouwen zijn complexe wezens..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ah, beterschap btw. Hoofdpijnis kut -.-'' ik heb er ook continue last van


    [Michaël (: ? Ik ben ongeduldig, ik weet het a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Omg, ik dacht echt dat ik het had gepost. pfft echt hoor ben er soms niet bij ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Oké, ik ben er nu weer en ik ben nu bezig met Ivy post schrijven.
    Hoofdpijn komt trouwens doordat ik geen koffie heb gedronken lol. Ik ben gewoon verslaafd.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik grinnikte, ' Oke, wie hem morgen het eerste heeft krijgt hem.' zeg ik dan en grijns. ' Dan win ik weer net als vroeger sloomie.' Ik sla mijn arm om me heen en grijns.
    ' Je moet me trouwens wel zeggen waar we naartoe moeten eh, ik volg jou namelijk.' zeg ik dan en laat mijn blik over haar heen glijden.
    ' Mijn vest staat je goed.' zeg ik dan met een lachje.
    Ik had haar gemist en dat merkte ik deze nacht erg goed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Oke, wie hem morgen het eerste heeft krijgt hem. Oke, wie hem morgen het eerste heeft krijgt hem,' grijnst Michaël terwijl hij zijn arm om me heen slaat.'
    'Dat je vroeger sneller was wil nog niet zeggen dat je nu nog steeds sneller bent, ook al ben je nu langer. Ik ben sneller dan sommige jongen bij wie ik in de klas zat,' zeg ik waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.
    'Je moet me trouwens wel zeggen waar we naartoe moeten eh, ik volg jou namelijk,' zegt hij terwijl hij zijn blik over me heen laat glijden.
    'Bevalt het je?' grinnik ik.
    'Mijn vest staat je goed,' lacht hij.
    'Alles staat mij goed,' zeg ik quasi-arrogant.
    Niet veel later kom we bij het "hotel" waar we slapen. Echt een hotel kan je het niet noemen, het is meer een bed-and-breakfast maar dan iets luxer.
    Als we voorbij Ivy's en Vienna's kamer komen kan ik het niet laten hard op de deur te bonken. 'Ivy!' roep ik zangerig. 'Slaap lekker, darling!'
    Nadat ik dat heb gedaan trek ik Michaël mee naar de kamer van mij en Lauren en maak de deur open met de sleutel.
    'Dames gaan voor,' grijns ik naar Michaël.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    "Dat is gewoon gemeen!" Zegt hij protesterend als ik nog een paar kusjes in zijn hals heb gedrukt. Beledigd slaat hij zijn armen over elkaar Ik grijns. ' Echt? Ben ik gemeen?' lach ik dan.
    Als hij over Vienna begint zucht ik, ' Ik voel me schuldig.' mompel ik dan. 'Als ik er niet was hadden jullie en wij dit probleem niet.' mompel ik dan.
    Toch voel ik me ook niet schuldig. Hij heeft toegegeven wat hij voor me voelde en over Vienna zei hij alleen maar dat hij haar meer vond dan een goede vriendin. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Max denkt een beetje dat hij alle meisjes kan krijgen,” grinnik ik en als ik merk dat Vienna naar me kijkt, draai ik mijn gezicht naar haar om en kijk haar aan. Eigenlijk brengt me dat op een idee, we zouden hem eens voor de gek moeten houden, maar toch zeg ik dit niet en houd het wijselijk voor me met een klein glimlachje. “Hmhm, daarom moest ik even op die manier laten merken dat ik hem niet leuk vind.” Lachte ik zachtjes en keek weer naar de donkere lucht, terwijl ik aan het liefdesgevoel dacht. Hoe weet ik nou of ik verliefd op hem ben? Ik voel me gewoon gemakkelijk bij hem in de buurt, er zijn geen rare, nerveuze stiltes en ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben. We zijn gewoon goede vrienden, niets meer. Bij deze gedachtes kreeg ik een glimlach op mijn gezicht terwijl ik nog steeds naar de donkere lucht keek en vervolgens op stond en naar Vienna keek. Zij had puppyoogjes en een lieve glimlach op haar gezicht. “Eh?” Ik sla mijn hand even plagerig lachend voor mijn mond en kijk haar op dezelfde manier aan. “Ik weet nog niet eens hoe verliefd-zijn voelt, Vienna,” zeg ik en loop dan naar binnen. “Kom je, of blijf je nog even buiten zitten?” probeer ik er iets overheen te praten, hopend dat ze het niet doorheeft terwijl ik op het grote bed neerplof. Als ik opeens de stem van Zoë zangerig hoor roepen, spring ik op, geef ik Vienna een lachende blik en gooi de deur open. De kamer van Zoë en Lauren is een paar deuren verderop en als ik haar nog zie staan, grinnik ik even kwaadaardig, waarna ik het op een rennen zet in mijn slaapkleding en me vervolgens op Zoë stort, waardoor we beide op de grond vallen. “Welterusten!” roep ik hard, grijnzend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar grijnzed aan als ze door de deur naar buiten vliegt. Ik ren achter hun aan en struikel bijna over de meiden. Helaas kan ik me niet meer overreind houden en val over ze heen. 'Vaker last van zo op de gang' roep ik lachend en sta op. Zoe had genoeg gehad maar is zoals altijd vrolijk. Ik glimlach weer even en trek Ivy en Zoe omhoog. 'Was het nog leuk in de bar?' Vraag ik en maak een wenkbrauwwiebel. Dit keer misluke hij niet en keek even trots naar hun. Misschien kon ik toch lol hebben deze lange vakantie. 'Nog leuke jongens gezien?' Ik werp een blik op de jongen die er ook bij stond. 'En wie is dat Zoe?' Ik grijns breed en kijk haar lachend aan.


    ~

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik lach als ze over elkaar heen vallen en grinnik. ' Hmm, gaat het nog goed?' vraag ik dan en buk bij ze neer. ' Nou, Kleine, ik zie dat je het hier toch goed hebt gevonden.'
    Ik was er wel blij om en lach.
    Het laatste meisje komt er ook bij en struikelt waardoor ik weer moeten grinniken. ' Sorry, jullie zijn gewoon..' Ik kijk ze aan. ' Ik heb er geen woorden voor.'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.