• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gaat Lauren met Zoë op een kamer?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Gaat Lauren met Zoë op een kamer?]


    [Yup, als je dat niet erg vind tenminste]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee prima:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stiles schreef:
    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Hey, dat deed pijn!' lacht Michaël. 'Heb je trouwens geen kamergenoot of iets?'
    'Jawel,' antwoord ik simpel. 'Maar die is zo aangeschoten dat ze het niet merkt als er nog iemand op de kamer ligt,' vervolg ik.
    Michaël bestelt nog een drankje voor ons. 'Op het feit dat we elkaar weer tegen zijn gekomen.' Zegt hij waarna hij een slokje neemt.
    Ik knik en drink ook wat.
    'Zullen we zo gaan?' stel ik voor. 'Ik begin eigenlijk een beetje moe te worden,' voeg ik er aan toe. 'Tenzij je liever bij die sukkel van een broer van je en die slet op een kamer slaapt,' brom ik.


    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik glimlach, 'Is goed.' zeg ik en sta op. 'Iet's go.' zeg ik dan en trek haar naar me toe.
    Ik sla mijn drankje nog achterover en lach.
    Ik drukte nog mijn lippen op haar slaap en liep toen vooruit. 'Welke kant op madam.' vraag ik terwijl ik heen en weer kijk. Als ik zie dat ze geen jas heeft trek ik mijn vest uit en leg hem over haar s schouders.
    'Als ik Nathan morgen in mijn handen krijgt hoop ik echt dat hij geen kater heeft.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik merk dat Ivy zich schuldig voelt en geef haar een knuffel. 'Het is wel goex, ik snap het wel alleen het doet me gewoon pijn.' Ik veeg de tranen weg en kijk naar de donkere lucht die bezaait is met sterren. 'Calvin doet me pijn alleen heeft hij het denk ik zelf niet goed in de gaten' zeg ik zacht. 'Ik vind hem al een hele tijd leuk maar durfde het nooit te zeggen omdat ik bang was.' 'En nu door mijn eigen schuld ligt hij in bed met Destina en zegt hij dat hij gevoelens voor ons beide heeft.' Ik slik moeilijk maar hou me sterk. 'Ik bedoel gewoon dat als hij gevoelens voor ons beide heeft hij haar ook niet moet vragen bij hem te slapen ondanks dat ze geen kamer heeft hier.' Ik kijk Ivy aan en pak haar flesje waar ik een slok uit neem. 'Dat doet me op dit moment gewoon zo ontzettend veel pijn.' Ik kijk weer naar de lucht en zucht. 'Ik hoop nu maar dat hij me morgenovhtend komt wakker maken en ook tijd met mij door brengt en niet alleen met haar.' 'Maar genoeg over mij' zeg ik met een klein glimlachje. 'Wie is jou geheime crush?' Ik maak een wenkbrauwwiebel die natuurlijk weer mislukt en lach eventjes. 'Ik weet zeker dat je me iets moet vertellen..' 'Is het soms Max?'


    ~

    Natasha Fabiënne Parker.

    "Jayy, ik ben binnen. Val weg sleuren bij haar 'o-zo-geweldige-vrienden-'" Een zucht rolt over mijn lippen heen, waarna ik door een walm van rook naar binnen loop. Wanneer ik binnen ben, hoest ik eerst maar eens de rook die ik net heb ingeademd uit, voordat ik opzoek ga naar Valerie. Meestal is ze niet zo moeilijk te vinden, aangezien de meeste van haar vrienden een leren jack aanhebben en er staat meestal een meisje met groene slierten in haar haren bij. Maar nu het hier zo druk is, is dat zoeken toch wel een ander verhaal.
    Nadat ik even een rondje ben gelopen, voel ik lichte steken in mijn voet, wanneer ik een stap zet en besluit om even op een barkruk plaats te nemen en wat drinken te bestellen. Wanneer ik op de barkruk zit en mijn voeten een stuk van de grond af zijn, merk ik dat ze wat lichter aan voelen en de steken blijven weg, aangezien ik er niet op loop.
    "Natasha, wat gezellig." Hoor ik achter me. Ik draai me om richting de bar en bekijk de jongen even die erachter staat met een glas in zijn handen. "Joey, hé!" Begroet ik hem glimlachend. "Als je Val zoekt, ze ging net die kant op" Hij priemt even in de richting van een meisje met groene plukjes in haar haren. "Dankje, maar ik heb nu even niet zo'n behoefte in de vrienden van Val" Zeg ik en zucht even. "Geef mij maar een borrel. Maakt me niet uit wat, als ik maar wat krijg" Ik kijk hem even veelbelovend aan. Meestal weet hij wel iets lekkers, dus ik laat me verassen.

    [Ik weet dat Jayy niet meer meedoet, maar ik gebruik em toch nog ff >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Omg. Serieus, wat is dat gedoe met Max steeds? Hij is niet een één of andere god -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar even serieus slaapt Michael nu ook bij Lauren en Zoë op een kamer of moet ik Lauren even ergens anders dumpen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Is goed,' zegt Michaël terwijl hij opstaat. 'Let's go,' vervolgt hij terwijl hij mij naar zich toe trekt.
    Ik sla net als hem mijn drankje achterover en ik voel Michaël's lippen op mijn slaap.
    Ik sla mijn drankje nog achterover en lach.
    'Welke kant op madam?' vraagt hij terwijl hij zijn vest over mijn schouders legt.
    'Wacht even, ik moet even tegen Lauren zeggen dat ik alvast weg ben,' zeg ik waarna ik naar de bar loop waar Lauren en Evan zitten. 'Eh, Lau? Ik ga alvast naar onze kamer. En eh, Michaël slaapt bij ons, ik hoop dat je dat niet erg vind, ik ken hem nog van vroeger dus maak je maar gewoon zorgen dat we iets gaan doen,' meld ik. 'Zorg je er alsjeblieft voor de ze heel huids terug komt,' zeg ik daarna tegen Evan. Ik glimlach nog even naar hun beide en loop dan weer terug naar Michaël.
    'Als ik Nathan morgen in mijn handen krijgt hoop ik echt dat hij geen kater heeft,' zegt hij terwijl ik hem aan zijn hand mee trek naar buiten.
    'Je bedoelt als ík hem in handen krijg,' verbeter ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Demi1309 schreef:
    [Maar even serieus slaapt Michael nu ook bij Lauren en Zoë op een kamer of moet ik Lauren even ergens anders dumpen?]


    [Michaël slaapt gewoon bij Zoë in bed xd Lauren kan gewoon op haar eigen bed slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Omg. Serieus, wat is dat gedoe met Max steeds? Hij is niet een één of andere god -_-]


    [ Nou Calvin, Max, Sevastian en die nieuwe zijn behoorlijke snoepjes anders :$]


    ~

    Stiles schreef:
    (...)

    [Michaël slaapt gewoon bij Zoë in bed xd Lauren kan gewoon op haar eigen bed slapen]


    [Oké :) Whaha, zo'n freaking buitenlander. Zal Lauren raar op laten kijken:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    De tranen veegt ze weg en ik luister met een half oor naar haar verhaal, omdat ik er met mijn gedachten niet bij ben en me afvraag hoe liefde voelt, hoe je dat kunt weten. Mijn blik vervolgen ook hun weg naar de donkere lucht die bezaaid is met heldere sterren en automatisch begin ik ze te tellen en maak ik er vormen van, iets dat ik vroeger ook heel vaak deed, vooral als ik tot rust wilde komen.
    Vaag drongen de woorden die ze zei tot me door en omdat ik eerlijk tegen iedereen wilde doen en dus ook verwachtte dat hun dat bij mij deden, gaf ik haar een antwoord wat ik ervan dacht: “Het is iets dat hij gevoelens voor jullie beiden heeft, Vienn, ik zou het gewoon even afwachten hoe en wat, want jezelf allemaal dingen aanpraten wat ze nu wel of niet doen, zal je niet helpen. Helemaal niet zelfs. Remember dat je hier bent ook voor de cultuur, maar ook zeker voor je vriendinnen? Laat die jongens toch,” Ik pakte het flesje weer even en nam er een slok van, waarna ik vervolgde, “Maar ik snap dat het je pijn doet, alleen moet je die pijn wegduwen en gewoon plezier maken.”
    Toen ik echter hoorde wat ze vroeg, nam ik op datzelfde moment weer een slok van mijn water en doordat ik het niet meer kon houden, proestte ik het water weer uit mijn mond, waarna ik in een lachbui terecht kwam. Met waterige oogjes keek ik haar hierna aan, “Max?” Ik kon het niet laten wat verder te lachen, maar hierna stierf het langzaamaan af. “Nee, ik dacht het niet! Hij is me een beetje teveel patser voor mijn doen,” grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Oké :) Whaha, zo'n freaking buitenlander. Zal Lauren raar op laten kijken:)]


    [In mijn post van net zegt Zoë het tegen Lauren a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    Ik kijk lachend naar Zoë en hoor haar verhaal aan. Ik kijk even naar de jongen naast haar, maar glimlach dan. 'Ja, is goed joh. Als je hem echt van vroeger kent,' grinnik ik. 'En zodra ik er ben moet het netjes zijn,' meld ik toch nog even. Ik steek plagerig mijn tong uit. 'Hoi,' begroet ik de jongen. 'Nou veel plezier dan maar.' Ik grijns even. 'Ik kom wel thuis. Ik ga zo denk ik ook, dus kom eraan.' Ik glimlach weer en kijk dan naar Evan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne