• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Stiles schreef:
    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    Nu ik zo even rond kijk zie ik dat de meeste van mijn vrienden al weg zijn. Zoë, Ivy, Vienna, Destina (die blijkbaar toch nog had besloten mee te gaan) en Calvin zie ik niet meer.
    Mijn blik valt op een meisje met erg lang blond haar. Ze ziet er uit alsof ze iemand ziet maar blijkbaar kan ze die niet vinden aangezien ze aan de bar op een barkruk staat zitten.
    Ik sta op van de plaats waar ik zit en ga vervolgens naast het met de lange blonde haren zitten. 'Last van je voeten?' vraag ik terwijl ik naar haar voeten gebaar. Het lichte pijnlijke gezicht dat ze trok toen ze liep was me niet ontgaan.

[Ik moet nog even verzinnen wat ik met Pippa ga doen aangezien Maartje op vakantie is]

[Nou, Maartje is nu online. Dus ik kan wel even iets posten. Waar is Pippa?]

Cloudbreaker schreef:
    (...)

[Nou, Maartje is nu online. Dus ik kan wel even iets posten. Waar is Pippa?]

[Ergens in de bar xd Niet echt op een specifieke plek]

Stiles schreef:
    (...)

[Ergens in de bar xd Niet echt op een specifieke plek]

[Okay. Ik zal even reageren! (:]

Ivy Lotus Xena.
    “Zoë is gewoon een gek kind, joh,” grinnik ik lacherig en vraag me af hoe ze me in hemelsnaam terug ga pakken. Haar kennende zal het wel iets spectaculairs worden of tenminste op een moment dat ik het niet verwacht. Misschien trekt ze mijn broek wel naar beneden of zo, wat ik eigenlijk niet hoop, maar goed.
    “Morgen heb ik afgesproken dat ik met Max en Evan naar de London Eye ga,” antwoord ik haar terwijl ik nog steeds naar het plafond kijk, in gedachten. Ergens vroeg ik me opeens af waar Lauren en Evan over gingen praten en of hij net zo gewaagd gedanst heeft met haar, maar dan bedenk ik me dat het gewoon Evan is waar ik over nadenk en er dus snel mee moet kappen. “Maar eigenlijk wil ik alleen met Evan.” Meld ik haar doodleuk, maar nadat er een paar dodelijke secondes verder waren gegaan, merkte ik wat ik had gezegd en waren mijn ogen schoteltjes geworden. Mijn wangen gloeiden en hadden een rode kleur terwijl ik omhoog schoot en snel naar de wc vluchtte, voordat Vienna er wat op kon zeggen.
    Ik weet niet wáárom ik het had gezegd, maar het floepte er gewoon uit, onbewust. En ik haatte mezelf erom.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

Ik was even naar de wc gelopen om een kleine behoefte te doen en wanneer ik later terug kwam, zag ik Pippa in een hoekje van de bar staan.
    "Hoe is het met Charlie's humeur?" vraag ik. Geen bezorgdheid of medeleven. Gewoon een simpele vraag, omdat het me misschien een beetje dwars zit.
    Ik leun op een staantafel en kijk haar aan. Langzaam dwalen mijn ogen over haar lichaam. "Heb ik al gezegd dat je er leuk uitziet?" complimenteer ik haar.

Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Hoe is het met Charlie's humeur?' vraagt iemand.
    Even verwacht ik dat het Andrew is maar dan had ik de stem wel herkend. Als ik op kijk zie ik Max staan.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb hem niet meer gezien sinds hij boos wegliep,' antwoord ik met een lichte frons op mijn gezicht. 'Ik denk dat hij gewoon te veel drank heeft gehad, dan wordt hij nogal snel boos,' mompel ik er achter aan.
    Ik voel Max' ogen over mijn lichaam glijden en iets wat ongemakkelijk kijk ik de andere kant op. 'Heb ik al gezegd dat je er leuk uitziet?' zegt hij dan.
    Ik kijk hem verbaasd aan en glimlach lichtjes terwijl ik mijn hoofd schud. 'Nu wel,' glimlach ik. 'Bedankt'.

Evan Ferry Duncason.

"Mooi, dan loop ik tenminste niet alleen" Ze springt van de kruk af. Ze kijkt me vragend aan en grijnst, maar wat ze heeft gezegd heb ik niet kunnen verstaan door de luide muziek. "Zullen we gaan?" Roept ze dan, maar voor mij klinkt het normaal. Voordat ik dit keer wel kan reageren, word mijn pols vastgepakt en voor ik het weet sta ik buiten. Het is een stuk kouder en mijn ogen moeten even wennen aan de donkere lucht, maar verlichte straat door de lantaarnpalen. "Zullen we gaan?" Herhaalt ze nogmaals vragend, waarna ik even knik. "Let's go." Zeg ik en trek even een gekke bek, waarna ik vervolgens langs de rokers de straat op loop.

Natasha Fabiënne Parker.

Een nogal gespierde jongen komt naast me zitten, maar ik besteed niet veel aandacht aan hem, aangezien hij waarschijnlijk alleen maar wat drinken komt halen of het is een van Valerie haar vrienden. Als dat zo is, kan hij meteen oprotten.
    Ik friemel even nerveus aan mijn vlecht, terwijl ik met mijn andere hand de mix op til en hem naar mijn mond breng om er vervolgens een paar slokken van te nemen. "Last van je voeten?" Blijkbaar valt het zo erg op. Ik moet echt minder hakken gaan dragen. Ik draai mijn hoofd richting de jongen en kijk hem even recht in zijn ogen aan. "Als je een van Val haar vrienden bent, zou je dan alsjeblieft weg willen gaan? Ik heb geen behoefte aan," Ik zoek even naar het juiste woord. "Jullie" Besluit ik dan maar te zeggen. Als ik het eenmaal gezegd heb, bedenk ik me dat hij niet pers'e een van Val haar vrienden hoeft te zijn. "Ow, en als je helemaal niets met Val te maken hebt, dan, ja. Ik heb last van mijn voeten"

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.

"Ik heb hem niet meer gezien sinds hij boos wegliep," antwoordt ze en fronst haar wenkbrauwen. "Ik denk dat hij gewoon te veel drank heeft gehad, dan wordt hij nogal snel boos," mompelt ze.
    Grappig, ik ben namelijk precies het tegenovergestelde. Als ik teveel drank op heb, word ik hyper, melig én irritant.
    "Nu wel," glimlacht ze na mijn complimentje. "Bedankt,"
    "Graag gedaan," zeg ik tegen haar.
    "Hoe kan het eigenlijk dat je zo goed kan zingen? Heb je ooit zangles gevolgd?" vraag ik geïnteresseerd.

[Ik ga richting bed, ben helemaal kapot. Slaap lekker!]

Vienna Milena Castanovo

Het duurt even voor dat ik besef wat Ivy net zei. Inmiddels was ze naar de wc gevlucht. 'IVY' gil ik en sta op waarna ik val ondat ik op de rand stond. Ik krabbel snelweer omhoog en ren naarde wcdeur. 'Doe open' roep ik lachend en rammel tegen de deur. 'Ik wist dat je iemand leuk vond en nu weet ik wie.' Ik zoek naar een schroevendraaier zodat ik aan de buitenkant het slot kan opendraaien. 'Oke oke ik doe niks' roep ik als ik niks kan vinden om de deur mee open te maken. Ik grijns breed en ga op de rand van het bed zitten. Ivy en Evan? Ik denk even na en vind ze wel bij elkaar passen. 'Je hebt het goed verborgen weten te houden' zeg ik lachend. 'Misschien kan ik er voor zorgen dat Max morgen niet mee gaat,dan zijn jullie lekker samen' zeg ik en bedenk meteen iets om dat voor elkaar te krijgen.

~

[Zo, dus 't gaat over Evan hea? ^^]

Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    Het meisje draait haar hoofd mijn kant op. 'Als je een van Val haar vrienden bent, zou je dan alsjeblieft weg willen gaan? Ik heb geen behoefte aan,' ze zwijgt even, alsof ze naar het goede woord zoekt. 'Jullie'.
    Ik trek iets wat beledigd mijn wenkbrauwen op. Ik kén niet eens iemand die Val heet. Net als ik weer weg wil lopen zegt het meisje nog iets.
    'Ow, en als je helemaal niets met Val te maken hebt, dan, ja. Ik heb last van mijn voeten'.
    Ik werp een blik op haar hoge hakken. 'Dan moet je gewoon sneakers dragen, dan krijg je ook geen last van je voeten,' zeg ik. 'Plus als je te vaak en te lang hakken draagt dan kunnen je voeten vergroeien'. Dat ik dat in een modetijdschrift van mijn zusje Samantha heb gelezen zeg ik er maar niet bij. Ze is niet mijn biologische zusje, maar dat maakt me helemaal niks uit.

Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Graag gedaan,' zegt Max.
    'Hoe kan het eigenlijk dat je zo goed kan zingen? Heb je ooit zangles gevolgd?' vraagt hij dan.
    Ik schud weer mijn hoofd. 'Nope, ik heb nooit zangles gehad,' antwoord ik.
    'Ik heb het denk ik van mijn vader, die kan ook wel redelijk zingen,' voeg ik er aan toe. 'Gitaar spelen heeft mijn broer mij aangeleerd maar ik kan het lang niet zo goed als hem en hij heeft het zichzelf helemaal aangeleerd'.
    Ik kijk even rond en zie dat Andrew gebaart dat hij naar huis gaat. Ik knik en glimlach naar hem waarna ik weer naar Max kijk. 'Hoe heb jij leren rappen?'

Ivy Lotus Xena.
    “IVY!” hoor ik Vienna’s stem gillen terwijl ik snel de deur op slot deed en me ertegen aan op de grond liet zakken en tegen de deur drukte, voor het geval dat. Ik bijt hard op mijn onderlip en merk hoe Vienna aan de deur en het slot probeert te sleutelen, maar ben blij als ik haar weer weg hoor lopen. “Ik vind helemaal niemand leuk!” roep ik naar haar, al was ik aan het twijfelen. Nee, echt, helemaal niemand.
    “Evan is gewoon een vriend, en je flikt niets, want anders dan vil ik je, oké!” meld ik haar met een sadistische en nogal moordende ondertoon, waarna ik na een paar minuutjes de deur langzaamaan van het slot deed en open durfde te doen. Ik kon haar aankijken vanaf het moment dat ik er voorzichtig uitstapte en ik keek haar met een dodelijke blik aan.
    “Je flikt niets, Vienna.” Meld ik haar nog een keer serieus en stap dan het bed in waarna ik me omdraai naar haar. “We zijn gewoon vrienden en het betekend niets… het is gewoon dat…” Snel bedenk ik iets waarmee ik haar af moet leiden. “Ik zeg met een probleem en Evan helpt me altijd op te vrolijken, dus wil ik het hem graag vertellen,” zeg ik haar dan met een stalen gezicht.

(Haha, Ivy is nogal confused. ^^)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Natasha Fabiënne Parker.

Hij trekt even beledigd zijn wenkbrauwen op, waarna ik verder ga. "Dan moet je gewoon sneakers dragen, dan krijg je ook geen last van je voeten. Plus als je te vaak en te lang hakken draagt dan kunnen je voeten vergroeien" Zegt hij wijs, waardoor er spontaan een grinnik mijn mond verlaat. "Je hebt er duidelijk verstand van" Glimlach ik en draai mijn hele kruk nu een kwartslag om. "Het spijt me van net. Val heeft nogal verkeerde vrienden." Verontschuldig ik me aan de jongen en steek mijn hand vervolgens uit. " Natasha." Stel ik mezelf vriendelijk aan hem voor.

[Korte post ;$]

Lauren Campbell

Ik lach als hij een gekke bek trek en frons mijn wenkbrauwen. Dan loop ik vlug achter hem aan en spring lachend op zijn rug. 'Mijn benen zijn te moe,' deel ik grijnzend mee. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. 'jij weet de weg wel, toch?' Ik gaap even. 'Ik heb koppijn,' deel ik mee. Ik zucht en ga weer normaal op zijn rug zitten. Ik spring dan weer van zijn rug af en loop door naar het hotel. Ik rek me uit en loop de lobby in. Welk kamernummer had ik ook alweer? Ik kijk Evan aan. 'Weet jij welk kamernummer ik heb?'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne