• heey heeft er iemand een paar namen van boeken die het waard zijn om te lezen?
    ik zoek vooral iets in de genre van de hobbit, harry potter & the hungergames maar als het anders is maakt het veel uit.
    Dankje ^__^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eragon van Christopher Paolini.


    Your make-up is terrible

    De Gone-serie (: en Zielen van Stephenie Meyer (is heel anders dan de twilight-serie).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het Lied van IJs en Vuur van George R. R. Martin. Een boekenserie die bestaat uit zeven delen, waarvan er twee nog uit moeten komen. Heel erg in de trant van Lord of the Rings alleen grover. Er is ook een televisieserie van: Game of Thrones.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Divergent/inwijding?


    Searching heavens for another earth

    Gone - Michael Grant.
    The Mortal Instruments - Cassandra Clare.
    The Fault in Our Stars - John Green. [De weeffout in onze sterren is de Nederlandse titel, dit is trouwens een andere genre maar een supergoed boek.]

    Divirgent/Inwijding van Veronica Roth en de vervolgen daar op.=)
    Daarnaast de House of nights serie van P.C Cast & Kristin Cast. (het huis van de nacht in het Nederlands)
    en de wings reeks van Apryline Pike.


    You were born original, don't die as a copy.

    Zielen van Stephanie Meyer, die raad ik je aan. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Imagines schreef:
    Gone - Michael Grant.
    The Mortal Instruments - Cassandra Clare.
    The Fault in Our Stars - John Green. [De weeffout in onze sterren is de Nederlandse titel, dit is trouwens een andere genre maar een supergoed boek.]

    Die eerste en de laatste wou ik ook net voorstellen
    Ik raad je aan om The Fault in Our Stars in het Engels te lezen. Als je goed bent in Engels
    Het is echt een heel mooi boek
    Gaat over een jongen en een meisje. Meisje heeft kanker, jongen heeft kanker gehad.
    Ze worden verliefd, dan gebeurt er iets onverwachts


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De Gone-serie van Michael Grant en alle John Green-boeken vind ik van heel hoge kwaliteit. En ik ben ook net aan The Maze Runner begonnen, wat ook een young adult, en tot nu toe vind ik het erg leuk!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Uglies- Scott Westerfeld. Om heel eerlijk te zijn, weet ik niet of die vertaald is naar het Nederlands, sorry.
    Fallen- Lauren Kate (Nederlandse en Engelse titel)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nym schreef:
    Het Lied van IJs en Vuur van George R. R. Martin. Een boekenserie die bestaat uit zeven delen, waarvan er twee nog uit moeten komen. Heel erg in de trant van Lord of the Rings alleen grover. Er is ook een televisieserie van: Game of Thrones.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fallen - Beatiful Creatures - Divergent - Vampire Academy - The Mortal Instruments - Firelight - De Darkest Powers-trilogie.

    Tomas schreef:
    Fallen - Beatiful Creatures - Divergent - Vampire Academy - The Mortal Instruments - Firelight - De Darkest Powers-trilogie.


    Op een gegeven moment gaat de kwaliteit ervan wel achteruit hoor :a De laatste paar boeken waren gewoon slecht.

    Probeer goodreads eens, daar vind je echt de leukste young adult boeken ^^
    Hier mijn lijstje met boeken die ik gelezen heb en nog wil lezen en oh, ik raad sowieso The Saga of Darren Shan[/b] aan, geschreven door Darren Shan (Er is ook een film van, maar ik ontken het bestaan daarvan want dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien, niet kijken dus!). Boek 1 en 2 lijken misschien wat saai of kinderlijk (of ik heb ze te vaak gelezen), maar het is zo fucking amazing vol plottwists, de meest awesome personages en zelfs hoofdpersonen gaan dood D: En het zit onwijs goed in elkaar.
    Het gaat over een dude die vampier assistent wordt van, goh, de meest geweldige vampier ever! En dan komt ie in allerlei rare avonturen terecht, oorlogen en gevechten en just wow. Het is zo goed dat het in 80 landen te koop is oid en er is zelfs een manga van gemaakt.

    Boek 1, echt, ik raad je deze het meest aan, vooral kijkende naar wat je graag leest (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik lees nu de boeken van Eragon en ik vind ze erg leuk (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dit is trouwens ook erg handig aan die site (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.