• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "Echt ben ik gemeen?" vraagt Destina lachend. Ik knik grinnikend. Ze zucht als ik over Vienna begin. "ik voel me schuldig. Als ik er niet was geweest hadden jullie en wij dit probleem niet"
    Ze legt haar hoofd op mijn borst. "Misschien. Maar dan hadden we het misschien wel met iemand anders" antwoord ik. "Ik geef veel om Vienna, en er is een tijd gedacht dat ik haar leuk vond" zeg ik zacht. "Het is een leuke meid die voor je klaar staat. Maar ik ben bang..." ik zwijg eventjes. "ik ben bang dat als ik wat met haar zou beginnen.En het zou over gaan dat ze nog meer gebroken zou eindigen dan ze al is.."
    Ik zwijg eventjes, leg mijn handen dan onder Destina haar armen en til haar op tot ik haar aan kan kijken. "Je bent een geweldig persoon, en het spijt me dat je dit aan moet horen" ik druk een zachte kus op haar lippen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Prisoner schreef:
    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik lach als ze over elkaar heen vallen en grinnik. ' Hmm, gaat het nog goed?' vraag ik dan en buk bij ze neer. ' Nou, Kleine, ik zie dat je het hier toch goed hebt gevonden.'
    Ik was er wel blij om en lach.
    Het laatste meisje komt er ook bij en struikelt waardoor ik weer moeten grinniken. ' Sorry, jullie zijn gewoon..' Ik kijk ze aan. ' Ik heb er geen woorden voor.'


    [Zet please je oude antwoord er weer voor, ik ben al bezig met een reactie en heb geen zin om dat te veranderen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen, morgen middag komt er 'n reactie van Evan en ik weet niet of Sevastian Natasha al heeft ontmoet? ;pp.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Weet je zeker dat je me een vrouw noemde kleine? Ziet dit er uit als iets vrouwelijks?' grijnst Michaël en hij trekt in één keer zijn broek uit.
    'Nou, meneer ga je gang,' zegt hij nonchalant.
    Ik kan het niet laten mijn ogen over zijn gespierde buik te laten glijden. Dan doe ik een stap naar voren, ga op mijn tenen staan en fluister iets in zijn oor: 'Als je braaf bent zal ik je laten zien hoe mannelijk ik ben'. Ik ga weer gewoon op mijn voeten staan maar voordat ik naar binnen kan lopen wordt ik getackeld door Ivy.
    'Welterusten!' gilt ze.
    'Jezus, Iv. Vorige keer dat je dat deed was mijn kont ook al een week lang blauw,' grinnik ik.
    Dan valt Vienna ook over ons heen. 'Was het nog leuk in de bar?' vraagt ze.
    Ik negeer dat plus haar wenkbrauwwiebel en uitgestoken arm en trek me omhoog via Michaël, ondanks dat hij ons uitlachte.
    'Nog leuke jongens gezien?' vraagt ze en ze werpt een blik op Michaël.
    'En wie is dat Zoe?' grijnst ze dan.
    'Michaël,' antwoord ik, met een glimlach richting Michaël. 'Één van mijn beste vrienden van vroeger'. En als je achter hem óf Nathan aangaat dan wurg ik je met blote handen, voeg ik er in gedachten aan toe.
    Ik werp een ik-leg-het-je-morgen-verder-uit-blik op Ivy.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Ik ga slapen, morgen middag komt er 'n reactie van Evan en ik weet niet of Sevastian Natasha al heeft ontmoet? ;pp.]


    [Slaaplekker meid :)]


    ~

    Destina de La Bourse

    "Misschien. Maar dan hadden we het misschien wel met iemand anders" antwoordt hij dan. "Ik geef veel om Vienna, en er is een tijd gedacht dat ik haar leuk vond" zegt hij zacht. Dat raakte me wel even. "Het is een leuke meid die voor je klaar staat. Maar ik ben bang..." hij zwijgt eventjes. "ik ben bang dat als ik wat met haar zou beginnen.En het zou over gaan dat ze nog meer gebroken zou eindigen dan ze al is.."
    Hij zwijgt weer, legt Zijn handen dan onder mijn armen en tilt me op tot hij me aan kan kijken. "Je bent een geweldig persoon, en het spijt me dat je dit aan moet horen" hij drukt een zachte kus op mijn lippen en ik glimlach. "Dankje," zeg ik en kus hem terug. '' Jij bent ook geweldig, dit hoort je niet eens te gebeuren.'' zeg ik dan en lach. Ik sla mijn armen om hem heen en laat mijn hoofd weer rusten. ''Dit mag van mij wel een regelmaat worden, dat ik zo in je armen kan liggen.''

    [ Ikke ga naa huis, het oppassen is afgelopen XD ik ben over een hafuurtje terug !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Jezus, Iv. Vorige keer dat je dat deed was mijn kont ook al een week lang blauw,” grinnikte ze, en ik begon spontaan te lachen.
    “Ik weet het, daarom deed ik het ook!” Dan valt Vienna ook over ons heen, waardoor ik weer tegen de grond word gedrukt en wanneer Vienna opstaat, rol ik een paar keer om, zucht, zie hoe ze beide al staan en sta dan vervolgens als laatste ook heel charmant op.
    Vienna en ik hebben beide onze nachtkleding aan, maar hey, wat maakt het uit? Dacht ik ietwat ironisch en keek van de jongen naar Zoë en toen naar Vienna met een wenkbrauw opgetrokken.
    “Michaël,” antwoordde Zoë op de vraag van Vienna en vervolgde, “Één van mijn beste vrienden van vroeger,” Ik gaf hem een klein glimlachje en geef hem een kleine boks tegen zijn schouder aan.
    De blik van Zoë had ik niet gemist en ik vroeg me af wat er was. “Dan weet je dus ook van haar onvoorspelbare, maar erg enthousiaste karakter?” grinnikte ik naar Michaël en vervolgens naar Zoë.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    'Ik bedoel er niks mee hoor' zeg ik zuchtend en kijk haar aan. 'Mijn hart ligt bij iemand anders.' Ik kijk Ivy even aan. 'Ik zie je zo wel.' 'Slaaplekker'mompel ik en loop rustig weer terug naar ons eigen kamer. Ik kan het niet laten om op de twee deuren die ik tegen kom te slaan. Mijn vrolijke stemming waar Ivy voor had gezergd is meteen weer weg. Ik laat me op het grote bed vallen en maak een bolletje van mezelf onder de dekens. Ik merkte dat mijn gedachten automatisch weer naar Calvin gingen. Ik zucht diep en stap weer uit bed. Ik steek een sigaret aan en leun op de railling van het balkon. Ik kijk uit over de stad en neem rustig een mpaar heisjes van mijn sigaret die ik dan weggooi. Ik zuchtte en loop weer naar binnen waarna ik de balkondeur dicht trek.


    ~

    [Sorry ik zit op mobiel dus kan niet heel snel posten zoals jullie merken :$ moet ik hem veranderen?]


    ~

    [Moet je zelf weten maar dat is wel handiger, Amparo antwoord toch pas over een halfuur a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Moet je zelf weten maar dat is wel handiger, Amparo antwoord toch pas over een halfuur a.]


    [Ik heb niet echt een andere keus dan mijn mobiel ;) maar ik heb ff terug gelezen maar opzich kan het zo nog wel :)]


    ~

    Calvin Turner
    Nadat Destina gezegd heeft dat ik ook een geweldig persoon ben laat ze haar hoofd weer naast me rusten en heeft ze haar armen om me heen. "Dit mag van mij wel regelmaat worden. dat ik zo in je armen kan liggen" Zegt Destina.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "van mij ook" antwoord ik. "je bent zo zacht en warm.." Ik grinnik even. "Je kust ook heel goed" Ik druk Destina wat steviger tegen me aan. "Het spijt me" zeg ik nogmaals terwijl ik naar het plafond staar, weet ik eigenlijk niet precies tegen wie ik het heb..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Sorry ben nu pas thuis ahaah ik ging naar huis lopen en daat duurde wel een 35 minuten. ik schrijf zo een post. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [haha is goed]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( _O_ )


    To the stars who listen — and the dreams that are answered