• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Zijn warme handen glijden over mijn huid en blijven liggen bij de sluiting van mijn BH.
    'Pestkop,' grinnik ik.
    Hij bijt in mijn onderlip waarna hij er over heen gaat met zijn tong.
    Een zacht geluid van genot rolt over mijn lippen.
    'Je weet wel dat je kamer genoot zo binnen kan komen eh,' grijnst hij terwijl hij me verder het bed op duwt. Hij drukt een kus op mijn hals. Als hij zijn lippen weer op de mijne drukt kus ik gelijk terug.
    'Zo is nog niet nu,' mompel ik en ik kras lichtjes mijn nagels over zijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Pestkop.' Grinnikt ze en een grinnik rolt ook over mijn lippen. 'Can't help it babe.' Fluisterde ik tegen haar oor aan.
    Als ik op haar onderlip bijt en met mijn tong erlangs ga komt er een zacht geluidje van genot uit haar mond en ik grijns. 'Zo is nog niet nu.' Mompelt ze als ze haar lippen weer op die van mij drukt.
    Ze krast met haar nagels over mijn rug en een zacht geluid ontsnapt uit mijn mond. Ik grijns en mijn handen prutsen aan de sluiting van de BH.
    Zonder geduld terwijl ik mijn lippen op die van haar heb gedrukt pruts ik eraan wat geen ene moer helpt.
    Ik laat een koppige grom horen terwijl mijn beide handen er nu mee bezig zijn.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 2:03 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( kan ibm slap vallen..heb om 10 één afspraak morgen. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Can't help it babe,' fluistert hij.
    Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en pruts met zijn hand aan de sluiting van mijn BH. Als hij zachtjes gromt onderdruk ik een lach door mijn lippen tegen de zijne houden. Met twee handen lukt het hem nog steeds niet. 'Nog niet zo veel ervaring schat?' fluister ik tegen zijn lippen. Ik haal mijn hand van zijn rug en maak gemakkelijk de sluiting van mijn BH los waarna ik mijn hand weer op zijn rug leg en hem dichter naar me toe trek. 'Misschien moet je vaker oefenen,' fluister ik in zijn oor. Ik bijt zachtjes in zijn oorlel en druk er daarna een kus op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Nog niet zo veel ervaring schat?' Hoor ik haar fluisteren. Ik begin te protesteren dat het gewoon een onhandig ding is, maar ze heeft het al gemakkelijk los.
    Ik lach zachtjes en ze trekt me dichter tegen zich aan.
    'Misschien moet je vaker oefenen. ' fluistert haar stem weer in mijn oor en ik grijns. 'Daar heb ik jou nu voor.' Zeg ik.met een grijns. Ze bijt zachtjes in mijn oorlel en drukt er dan een kus op. Door de beet gaat er een rilling door me heen. Ik grijns en druk mijn lippen weer op die van haar terwijl mijn handen haar nu stevig vasthouden. We liggen nu op het midden van het bed en ikdwaal met mijn lippen af naar een plekje onder haar oor terwijl ik haar daar een tweede zoen geef.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Destina de la Bourse

    Hij hing nog steeds over me heen en ik glimlachte, ik leunde op mijn ellebogen en hief me een stukje op. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Als ik dit niet zou willen Calv. Was ik hier nu niet, dan was ik wel ergens anders naartoe gegaan en was ik desnoods bij Zoë op de kamer, óf had ik een eigen kamer genomen. Als dat dan nog zou kunnen.' Ik hield zijn blik even vast. 'Je bent té lief.' zei ik en trok hem naast me. 'Als je dat maar weet.'


    Calvin Turner
    "Als ik dit niet zou willen Calv. Was ik hier nu niet, dan was ik wel ergens anders naartoe gegaan en was ik desnoods bij Zoë op de kamer, óf had ik een eigen kamer genomen. Als dat dan nog zou kunnen" zegt Destina. "Je bent té lief" Ze trok me naast zich "Als je dat maar weet"
    Ik strek me uit naast haar. "Ik weet het niet hoor" zeg ik onschuldig. "Als je me dat nou eens laat weten" Ik grijns even maar hoor dan me telefoon weer. "OK nu ben ik het zát. Als ze nog een keer smst.." Geïrriteerd kijk ik naar de foto. Yeah i remember, it was fun. Ga nou maar eens slapen Vienna, dat probeer ik ook te doen namelijk. Tot morgen
    "OK waar was ik" Ik kruip weer naast Destina en strek me weer uit. "Oohja, als jij me nou eens laat weten hoe lief ik ben" Ik wiebel met mijn wenkbrouwen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    'Wow rustig Ivy' zeg ik zacht en kijk haar aan. Ze kijkt me met nogal een dodelijke blik aan als ze de badkamer uitkomt en laat zich dan op bed vallen. 'Ik wilde alleen je helpen.' Ik kijk haar even aan maar wend dan mijn gezicht af. 'Evan is een leuke jongen en jullie zouden een leuk stel zijn' zeg ik en glimlach even voorzichtig. 'Heb je hem eigenlijk vanavond al gezien?' Ik kruip onder de dekens en kijk naar Ivy die moeilijk te onderschatten is in deze donkere kamer. 'Je weet toch dat ik niks zou doen zonder je toestemming, maar je zei echt dat je liever alleen ging met Evan in plaats van dat Max olk mee ging.' Ik breng het voorzichtig en ga zitten. Iik doe het kleine nachtlampje aan en kijk naar Ivy. Ik schrik op als ik mijn mobiel holr en lees kort het smsje. Slaaplekker denk ik en leg mijn mobiel weg.

    [Sorry ik had je post nu pas gelezen op een hele andere pagina :$]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:01 ]


    ~

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Daar heb ik jou nu voor,' grijnst hij.
    Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauwen op. 'En wie zegt dat ik jou op mij laat oefenen?' vraag ik onschuldig.
    Een tevreden glimlach komt op mijn gezicht als ik merk dat er weer een rilling door hem heen gaat. 'Meneertje kan niet zo goed tegen bijten?' grijns ik. 'Don't worry, I won't hurt you'.
    Zijn handen pakken me steviger vast en hij drukt een kusje onder mijn oor. Ik leg mijn hand op zijn wang en draai zo zijn gezicht weer naar me toe om mijn lippen op de zijne te drukken en met mijn tong langs zijn lippen te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    Ze lacht even en fronst dan haar wenkbrauwen. "Mijn benen zijn te moe" Is haar reden om op mijn rug te springen. Ik haal even nonchalant mijn schouders op, voor zo verre dat kan met Lauren op je rug, en pak haar benen vast, zodat ze niet valt. "Jij weet de weg wel, toch?" Een gaap klinkt, vlak naast mijn oor, waardoor ik even grinnik. "Vast wel," Glimlach ik, terwijl ik de lange straat uit loop. "Ik heb koppijn" Ze zucht en haalt haar schouder vervolgens weer van mijn schouder af. Ik stop mijn handen in mijn zakken, als ze van mijn rug is afgekomen en loop verder richting het hotel. "Weet jij welk kamernummer ik heb?" Vraagt ze, als we bij de lobby zijn aangekomen. "Ik heb werkelijk geen idee. Laat staan wat de mijne is" Ik lach even. "Eh, mevrouw? weet u misschien op welke kamer Fjodor en Duncason overnachten?" Vraag ik vervolgens aan de vrouw die achter de balie zit.

    [Komt straks een voor Sev met Natasha.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ik had namelijk eerst prepaid van Hi en dat was best wel duur, aangezien ik voor één fucking berichtje al 20 cent betaalde. Echt niet normaal.)


    [Dat is echt absurd. Ik betaal 10 cent voor een sms'je. En nu ik in het buitenland zit, is het 11 cent..]

    Destina de la Bourse

    "OK waar was ik" Roept hij dan geirriteerd en ik laat een korte grinnik horen. "Oohja, als jij me nou eens laat weten hoe lief ik ben" zegt hij dan en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.
    Ik schiet in de lach en grijns.
    'Nou,' begin ik dan en geef hem een kus in zijn hals. 'Je, bent héél lief.' zeg vervolg door een pad van kusjes af te leggen naar zijn mond waar ik hem een lange zoen geef. Ik bijt even op zijn onderlip en grijns. 'Verteld dit genoeg?' zeg ik dan met een grijnsje.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:46 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'En wie zegt dat ik jou op mij laat oefenen?' vraagt ze dan onschuldig. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Ik.' zeg ik dan en grijns.
    Als ze voelt dat ik ril glimlacht ze tevreden en grijns. 'Meneertje kan niet zo goed tegen bijten? Don't worry, I won't hurt you'. Ik glimlach en grijns. 'Daar ben ik niet bang voor.' zeg ik dan.
    Als ze mijn gezicht draait komt er een scheve grijns op mijn gezicht. Ze drukt haar lippen op de mijne en gaat met haar tong langs mijn lippen waarna ik die koppig gesloten hou en grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lauren Campbell

    Ik vraag haar ook mijn nummer. Ze geeft hem door en ik knik. Ik gaap weer en kijk Evan aan. 'Ik ga alvast naar mijn kamer.' Ik loop naar de lift en wacht geduldig tot die komt. Ik leun tegen de muur aan en sluit mijn ogen. Barstende koppijn... De lift gaan open en ik stap in. Ik druk op mijn etage en voel hoe de lift in beweging komt. Zodra de deuren opengaan stap ik naar buiten, op zoek naar mijn kamer. Daar aangekomen ram ik hard op de deur.
    'Zoë,' gil ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb 't al gevonden! 9,50 per maand :'D. Duseh, ik kan gewoon reageren mensjes ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Het internet hier is nogal sloom. Ik kan dus niet door alle pagina's heen klikken. Of te wel; Wat is de laatste post van Pippa?]