• Viajar del mundo

Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

rollentopic

Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

© Stiles en Cloudbreaker

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Rechazame schreef:
    [en natuurlijk begrijpt zij het weer verkeerd -.- Luister. Ze zitten niet vast daarbuiten. Bij de receptie hebben ze altijd een loper. Als je aangeeft dat je sleutel weg is en je je kan legitimeren lopen ze mee naar je kamer om de deur voor je open te doen...]

[Ze wil gewoon bij Calvin zijn ;) ze begrijpt het expres verkeerd. Ze blijft hoop houden en wil gewoon ook bij hem zijn. Mja als je niet wilt dat ze doet zal ik het wel weer veranderen.]

~

Ivy Lotus Xena.
    Ze knikt en loopt alvast naar binnen waarna ik haar met een glimlach vervolgens snel volg en mijn blik al over de mensen laat gaan. “Je bedoelde die jongen toch?” Ik kijk naar Pippa en dan naar een jongen met blond warrig haar wat zeker weten Evan is, en een lang blond meisje. Lauren. Ik rol mijn ogen even als ik zie hoe ze staan dansen, maar zucht dan. Nee, Ivy, je bent níet jaloers, je kijkt gewoon even toe en nu zeg je dat er niets aan de hand is en je gewoon weer terug gaat.
    Op dat moment voel ik echter mijn mobiel weer trillen en fronsend pak ik deze uit mijn broekzak, Vienna weer. Ik lees het berichtje en voel gelijk een schuldgevoel op komen, ik moest eigenlijk naar Vienna toe. Ze was mijn reddende engel op het moment.
    Voordat Pippa me ook maar mee kon sleuren naar Evan toe of dat hij en Lauren me konden zien, draai ik me om en loop de bar weer uit. “Sorry, ik moet gaan.” Meld ik haar dan, “Als je Evan nog wilt ontmoeten, kun je gewoon naar hem toe lopen en zeggen dat ik je gestuurd heb of zo.”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Khedira schreef:
    (...)

[Ze wil gewoon bij Calvin zijn ;) ze begrijpt het expres verkeerd. Ze blijft hoop houden en wil gewoon ook bij hem zijn. Mja als je niet wilt dat ze doet zal ik het wel weer veranderen.]

[Dat is het niet, Het hele zielige gedoe word gewoon irritant.Ik snap dat het pijnlijk is maar dit gaat over the top Hij zegt toch dat ze naar die kamer moeten komen met Ivy omdat het anders te pijnlijk voor haar is.]

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:25 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Rechazame schreef:
    (...)
    [Dat is het niet, Het hele zielige gedoe word gewoon irritant.Ik snap dat het pijnlijk is maar dit gaat over the top Hij zegt toch dat ze naar die kamer moeten komen met Ivy omdat het anders te pijnlijk voor haar is.]

[This]

Destina de la Bourse

Ik lach als hij me dichter naar zich toe trekt. Als hij zegt dat hij altijd gelijk heeft moet ik even lachen maar gaat daarna toch.
    Dan gaat zijn telefoon hij zijn houding raakt geïrriteerd. Ik kijk hem aan en glimlach, 'Hey, heb je stiekem nog een geheime aanbidder.' Zeg ik dan. Ik slaagde hem maar en nestelde me weer tegen hem aan. 'Waarom is reizen zo vermoeiend maar toch altijd zo leuk. '
    Ik druk een kus in zijn hals omdat het te veel moeite zou kosten als ik hem op zijn wang moest plaatsen.

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Ik zal het wel weer veranderen]

~

Calvin Turner
    "Hey heb je stiekem nog een geheime aanbidder?" vraagt ze waarna ze zich tegen me aannestelt. "Die geheime aanbidder is niet zo geheim meer" antwoord ik.
    "Waarom is reizen zo vermoeiend maar toch altijd zo leuk?" vraagt Destina waarna ik een kusje in mijn hals voel wat kippenvel op mijn huid bezorgt. "Dat vind ik een hele goeie vraag" antwoord ik. "waar zijn die jetlags nou goed voor?" Ik grinnik even en druk dan een kusje op haar hoofd terwijl ik mijn arm om haar heen sla.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Michael Ramon Gilliano Rodriguez

Ik lach als ze me een klap geeft. 'Hey, dat deed pijn !' Lachte ik. 'Heb je trouwens geen kamergenoot of iets?' Vraag ik dan. Ik bestel voor ons beiden nog een drankje. 'Op het feit dat we elkaar weer tegen zijn gekomen.' Zeg ik dan en drink ervan.
    Ik hoop voor Nathan dat hij morgen gewapend is en geen kater heeft want Zoë vermoord hem echt.
    Ik glimlach naar haar en laat me op de kruk nvallen.

Khedira schreef:
    Vienna Milena Castanovo

Ik zucht zacht en voel een traan lopen. Je doet me zo nog meer pijn Calvin. Maar je hebt het zelf niet in de gaten. X' Ik sta op en loop naar beneden. 'Hallooo' roep ik als ik beneden aan de balie sta. Ik druk een paar keer hard op het belletje maar zie nog niemand. Ik stuur Ivy een smsje. Tot hoelaat staat hier iemand bij de receptie? Ik wil slapen. Xx Vienn.' ik druk op verzenden en kijk op de klok. Fijn dit. 'Halloooo' roep ik nog keer. Eindelijk komt er iemand. 'De sleutel is weg en ik kan niet meer in mijn kamer komen.' Ik stond te trillen op mijn benen van de kou en voelde me vanbinnen verdrietig. 'Ik zal wel kijken' zegt de vrouw chagrijnig en loopt voor me uit. Ik geef haar het kamer nummer en loop zwijgend achter haar aan.

~

Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Hey, dat deed pijn!' lacht Michaël. 'Heb je trouwens geen kamergenoot of iets?'
    'Jawel,' antwoord ik simpel. 'Maar die is zo aangeschoten dat ze het niet merkt als er nog iemand op de kamer ligt,' vervolg ik.
    Michaël bestelt nog een drankje voor ons. 'Op het feit dat we elkaar weer tegen zijn gekomen.' Zegt hij waarna hij een slokje neemt.
    Ik knik en drink ook wat.
    'Zullen we zo gaan?' stel ik voor. 'Ik begin eigenlijk een beetje moe te worden,' voeg ik er aan toe. 'Tenzij je liever bij die sukkel van een broer van je en die slet op een kamer slaapt,' brom ik.

(Ik wacht eerst op het bericht van Cheryl en dan antwoord ik weer met Ivy. ^^ Dan ga ik terug naar Vienna.)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Morticia schreef:
    (Ik wacht eerst op het bericht van Cheryl en dan antwoord ik weer met Ivy. ^^ Dan ga ik terug naar Vienna.)

[Bedankt ;) ik ben zo eerst maar een beetje eten en verhuizen naar een fatsoenlijke bank waar ik normaal
    op kan zitten. Mijn hak begint pijn te doen op de manier hoe ik nu zit :(]

~

Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Net als ik Ivy mee wil trekken naar de jongen en het meisje zegt ze iets.
    'Sorry, ik moet gaan,' zegt ze terwijl ze aanstalten maakt om weg te lopen. 'Als je Evan nog wilt ontmoeten, kun je gewoon naar hem toe lopen en zeggen dat ik je gestuurd heb of zo'.
    Ik knik maar in plaats van richting Evan en het meisje te lopen, loop ik richting de bar waar ik nog wat te drinken bestel. Het is nogal raar als je opeens op iemand afloopt die je helemaal niet kent, vooral als je niet echt een goede reden daarvoor hebt. Ik zucht even en kijk of ik Max ergens zie.

Vanaf morgen ben ik op vakantie. Af en toe kan ik wel online komen, want ik heb wifi.

( ik schrijf zo een post, loop op straat XD maar weet je we zijn eigenlijk erg zielig. Zelfs als we op vakantie Zijn zoeken we wifi voor Q.)