• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Niet veel ,nieuwe dag is net begonnen. :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    SerpentEyes schreef:
    [wow wow wacht...wat heb ik gemist?]

    niets buiten dan dat iedereen aant socializen is ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Grace Mackenzie Conrad

    Nadat ik al mijn interesse in het kindje was verloren, besloot ik om weer verder te gaan met mijn dagelijkse routine.
    Stiekem genoot ik er van dat mensen me vreesden, hoewel ik niet eens zo sterk was als Hades zelf.
    Zoals gewoonlijk was ik ook omringd door geesten, maar deze keer bleek niemand van hen in mijn buurt te willen komen, alsof ze verwachtten dat er iets op het punt stond te gebeuren en me liever rust gunden.
    Heupwiegend wandelde ik op mijn dooie gemakje het dorpje uit en kwam aan bij de bosrand, een plek die normaal gezien verlaten was.
    Behalve vandaag.
    Op het bankje dat me zo vertrouwd was, zag ik de silhouet van een man maar toen ik dichter kwam, zag ik dat het Alex was.
    "Hey," Zei ik zacht om hem niet te laten schrikken. "Stoor ik?"
    Zonder op antwoord te wachten wandelde ik dichterbij en nam naast hem plaats op het bankje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Okeey]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lucas Ian Cavanaugh
    Bij elke stap die ik neem probeer ik me te concentreren op mijn kracht. Na een paar hevige stappen hoor ik geknetter. Ik grijns tevreden als ik zie hoe elektrische vonkjes door de lucht ratelen naast me. De kracht verslapt, iets wat maar één ding kan betekenen: er is water in de buurt. Ik probeer me ondanks de storing van energie te concentreren. De vonkjes gaan over tot echte bliksemstraaltjes. Zwak, maar sterk genoeg om iemand te kunnen verlammen voor een tijdje. Ik zet me neer op een steen, terwijl ik op afstand een waterbron zie liggen. "Ik haat water.", mompel ik in mezelf.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Aiden Sawyer Paxton

    "Ik meende je al te herkennen," Gaf ik lichtelijk geamuseerd toe, haar woede negerend. "En vertel me eens, Miss Spark...Waarom ben je zo kwaad? Of zit er niet echt een reden achter?"
    Ik keek haar belangstellend aan omdat ik echt nieuwsgierig was naar de reden achter haar woede.
    Aangezien ik in mijn opperbeste humeur was, zou er al iets ergs slecht moeten gebeuren om dat te veranderen.
    Misschien werkte het wel zelfs aanstekelijk bij haar, of had het een averechts effect en zou ik haar nog kwader maken.
    Als ze me iets aan zou willen doen, kon ik nog altijd mijn aantrekkingskracht oproepen zodat ze als een blok voor me zou vallen.
    Echt leuk vond ik dat niet, maar het was wel handig als ik in gevaar zou komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@SUMMERx Ik wil niet egoistisch zijn, maar inprincipe kan alleen Felice verlammen. :3 Hij kan electrische velden oproepen, dat is dan zijn speciale eigenschap, snap je? ;)]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik lach zachtjes om de woedend weg stampende Spark en laat het water uit de wolken boven mij wegvloeien naar het meer. Aangezien ik wel even genoeg heb van het trainen, trek ik mijn kleren uit en leg ze op een rots aan de waterkant. Soepeltjes duik ik in het water en blijf een paar minuten op de bodem zitten.
    Als ik er weer genoeg van krijg, zwem ik weer omhoog en watertrappel even. Mijn ogen vallen op een jongen die op een afstand naar het meer kijkt. Is hij niet ook een zoon van Zeus? Ik kan het niet goed zien.
    Ik steek mijn hand op een zwaai even. Vervolgens duik ik weer onderwater.

    (Dat was dus Lucas)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Felice Dianna Spark

    "Ik meende je al te herkennen. En vertel me eens, Miss Spark...Waarom ben je zo kwaad? Of zit er niet echt een reden achter?" Ik kijk Aiden aan.
    "Nou mister irritantje, er zit een hele grote reden achter. Mevrouwtje Villemon heeft dus zojuist mijn arm onder controle gehad!" zeg ik en het klinkt best raar. Ik merk dat het lichter word en hoe de wolken langzaam weg trekken. Ik probeer ze terug te laten komen maar het lukt niet. Ik grom en kijk Aiden aan met vernauwde ogen. Ik rol met mijn ogen en ga anders staan. Oké, ik weet niet hoé, maar hij verminderd mijn woede met... Tja, wat?


    Ich liebe dich 27.12.23

    4EverGlee schreef:
    [@SUMMERx Ik wil niet egoistisch zijn, maar inprincipe kan alleen Felice verlammen. :3 Hij kan electrische velden oproepen, dat is dan zijn speciale eigenschap, snap je? ;)]


    oh sorry ik was niet van plan om iemand te verlammen hoor Lucas zn kracht is heel algemeen dus ;) maar was absoluut niet te bedoeling om Felice na te doen ofzo ;3


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Perciën Aldren Villemon

    Ik kom met een ruk overeind. Oké! Laat alles een droom zijn geweest!
    Ik kijk rond en ben nog altijd in de megahut. Een zucht verlaat mijn mond en ik zet mijn hoofd even op mijn handen. Na een aantal minuten zo te hebben gezeten stap ik uit bed en kleed ik me aan. Dan loop ik naar buiten en kijk rond. Ik loop naar het water achter ons megahuis en ga aan de kant zitten. Even nadenken over wat er nou allemaal is gebeurd. Nog altijd kan ik het maar moeilijk geloven.


    Ich liebe dich 27.12.23

    SUMMERx schreef:
    (...)

    oh sorry ik was niet van plan om iemand te verlammen hoor Lucas zn kracht is heel algemeen dus ;) maar was absoluut niet te bedoeling om Felice na te doen ofzo ;3


    [Geeft niet hoor. Ik dacht; ik meld het je maar even. Ben niet boos :3
    Ik ga btw even douchen mensen! :3]]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alex Jace Conrad, zoon Hades.
    Het was weer een nieuwe dag en ik dacht na over het feit dat ik gister mijn kleine zusje, Grace weer was. Zoveel schelen we niet eens van leeftijd, maar gewoon het feit dat ze mijn zusje was, maakt me zo beschermend over haar. Ik heb nog steeds spijt over dat ik zomaar ben weggegaan, zonder haar ook maar er iets over uit te leggen.
    Waarschijnlijk was ik zo diep in gedachten, want de voetstappen die me naderde, merkte ik niet op. Pas wanneer de vrouwelijke stem sprak, die ik gelijk herkende als die van Grace, ging ik opmerkzaam rechtop zitten.
    “Hey,” Het kwam zacht uit haar mond. “Stoor ik?” Ik schudde enkel mijn hoofd. “No, just thinking.” Meldde ik haar terug, bracht mijn blik weer richting het bos. Ze had eigenlijk al naast me plaats genomen zonder op antwoord te wachten, het voelde raar zo, dat ik haar opeens weer zag.
    “Hoe gaat het met je?” Een vraag die je vaak te horen krijgt, maar die nu een andere betekenis had. Ik vroeg niet hoe het nú met haar ging, maar hoe ze die jaren doorstaan heeft toen ik er niet was…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lucas Ian Cavanaugh
    Ik meende net nog iets gezien te hebben. Iets wat uit het water kwam? Ik schud mijn hoofd, ik moet het me verbeeld hebben. Toch brengt de nieuwsgierigheid me steeds dichter en dichter naar het water toe. Zou ik elektriciteit op het water zetten? Nee, dan zou alles en iedereen in het water in een fractie van een seconde morsdood zijn. Slecht idee, Lucas. Ik probeer dan maar een eerder normaal iets. "Hallo?" probeer ik wat stom te vragen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Grace Mackenzie Conrad

    "Hoe gaat het met je?" Hoorde ik hem vragen en haalde langzaam mijn schouders op.
    Ik sloeg mijn ogen neer terwijl ik zorgvuldig nadacht over de juiste woorden.
    "Ze sloeg me. Onze moeder, ze sloeg me." Zei ik na een korte stilte en slikte. "Slaan om te slaan...Ik kon in haar ogen zien dat ze me haatte."
    Fronsend dacht ik terug aan die pijnlijke periode die me had gemaakt tot wie ik was, nog steeds niet begrijpend waarom ze zo de pest aan me had.
    Technisch gezien ontweek ik zijn vraag een beetje, maar als hij logisch nadacht, wist hij dat ik het zwaar had wanneer hij ons verliet.
    "Ik heb iets vreselijks gedaan," Zei ik en keek hem nu pas weer aan, niet arrogant, hatelijk of vuil maar beschaamd.
    Ik was beschaamd over wat ik had gedaan, maar ik kon niet anders.
    "Ik heb onze moeder gedood." Vurig verlangde ik dat hij me kon vergeven, dat hij me niet aan de kant zou zetten zoals iedereen dat deed. "Het was zij of ik."
    Voor het eerst in jaren, voelde ik hoe enkele zoute tranen zich een weg baande van mijn ogen tot mijn wangen, maar ik liet alles gewoon zijn gang gaan, niet in staat ze weg te vegen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.