• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lucas Ian Cavanaugh
    Terwijl ik nog wat kauw op de restjes van wat ooit een vis was, hoor ik een stil "Cool." Ik grijns, nooit gedacht dat te horen vanuit haar mond. Ik kijk gefascineerd naar de drijvende vissen. "Arme beestjes." Zwijgend tuur ik over de opnieuw gevulde bron. Ik heb nooit iets met die beesten gehad. Oké, Nemo was nog wel cool, maar voor de rest vind ik het maar stomme dieren. Persoonlijk heb ik het meer voor tijgers. Die oranje met zwarte strepen hadden voor mij altijd iets weg van krachtige, flakkerende vlammen. Een vraag die in mijn hoofd blijft hangen zorgt ervoor dat ik niet meer zo verzonken zit in mijn gedachten. "Wie ben je?" vraag ik zacht, maar duidelijk verstaanbaar.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik steek mijn teen in het water en kan haast de dood van alle organismen voelen. Het water zal zeer snel zuurstof arm en onleefbaar worden, als niemand er iets aan doet. Aangezien ik de enige ben die erom zal geven, zal ik dat wel weer moeten doen.
    Met een zucht stuur ik de dode vissen en planten naar de kant en maak zo het water schoon. Misschien vinden de andere halfgoden en godinnen in het kamp vis wel heel lekker. Dan verrotten ze in ieder geval niet.
    'Wie ben je?' klinkt het zacht vanuit de mond van de jongen. Ik bedenk mij dat ik zijn naam eigenlijk ook niet weet.
    'Arlynn. En wie ben jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Lucas Ian Cavanaugh
    "Arlynn.", zegt ze dan. Wat een prachtige naam. Hij klinkt zelf als de naam voor een halfgod. "Lucas.", zeg ik dan beschaamd. Lucas is een saaie, doodnormale jongensnaam. Ik gooi de vissen die aan de kant aanspoelen op een hoop. Het blijkt best wel een grote stapel te zijn. Ik zie er zelf een paar kreeftjes bijliggen. Tevreden kijk ik naar mijn buit. Ik trek mijn T-shirt over mijn hoofd en knoop de mouwen dicht. Dan gooi ik de berg vissen in mijn T-shirt, of wat een shirt was. Ik had hem namelijk omgetoverd tot een soort van zak. Ik gooi de zak op mijn linkerschouder. "Ben je klaar hier? Dan kan ik deze vangst misschien best naar het kamp brengen.", vraag ik afwachtend.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Arlynn Deonna Villemon

    'Lucas,' zegt hij. Het lijkt wel alsof hij niet echt blij is met zijn naam, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Ik vind het best een leuke naam. Lekker simpel en vlot en niet raar of lelijk zoals Eugene of zo.
    Ik kijk even hoe hij zijn T-shirt uittrekt -wat geen slecht uitzicht biedt overigens- en de vissen erin verzamelt. Best slim eigenlijk.
    'Ben je klaar hier? Dan kan ik deze vangst misschien het best naar het kamp brengen.' Ik knikt, stuur mijzelf droog en schiet snel in het simpele jurkje dat ik aangetrokken had vanochtend. Ik was toch van plan een gedachte training te doen, dus dan is dit altijd wel makkelijk.
    'Is goed. Dan vraag ik gelijk aan Chiron of ik even naar de stad mag. Zonder waterplanten komt het meer nooit meer tot leven en dat zou zonde zijn.'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mike Spark
    Ik schiet overeind in mijn bed, hoorde ik nou donderwolken?
    Of was het mijn verbeelding? Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk verbaast naar een ijsklontje die net nog op mijn borst had gelegen, "Wtf?" zeg ik en smijt het ijsklontje kapot tegen de muur, waar kwam die nou weer vandaan? Ik doe mijn vervelende rubber kleding aan en loop naar de oude nuttelose radio, voor mij was hij wel handig. Ik deed het stokje omhoog en luisterde naar het geruis, heel af en toe hoorde je iets vaags wat duidelijk onweer is. Maar het was nog ver weg, misschien zou het vanavond hier zijn. Anyway ik zou weer weg moeten gaan, voor het geval dat, ik zou de bergen weer ingaan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lucas Ian Cavanaugh
    'Is goed. Dan vraag ik gelijk aan Chiron of ik even naar de stad mag. Zonder waterplanten komt het meer nooit meer tot leven en dat zou zonde zijn.' zegt ze. Normaal gezien zou ik me schuldig moeten voelen, maar dat ben ik niet. Toch knik ik, uit beleefdheid en om niet te laten merken dat ik niet wakker lig van één bron meer of minder. De "zak" die over mijn schouder hangt is goedgevuld. Toch besluit ik haar te helpen, het is nu eenmaal mijn verantwoordelijkheid aangezien ik er ook voor had gezorgd dat het meer droog kwam te staan. Voor even toch. "Moet ik je helpen?" Ik kijk haar aandachtig aan. "Nuja, nadat ik deze hier," -ik klop op de bengelende zak- "heb afgezet in het dorp."


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik maak een staart in mijn bos haren en kijk weer naar Lucas, wanneer hij vraagt of hij moet helpen. Ik haal mijn schouders op. Het maakt mij niet echt uit. Het is wel gezellig waarschijnlijk, maar ik kan het ook prima zelf afhandelen.
    'Als je meewilt, mag dat van mij best. Het maakt mij niet echt uit.' Ik begin richting de hutten te lopen en ga ervan uit dat Lucas wel hetzelfde zal doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mike Spark
    Ik strompel richting de plek waar meestal het eten is.
    Ik had verschrikkelijke honger, krijg je met zo'n slaap kop als ik, dagen achter elkaar is al niet gezond, voor mijn lichaams gewicht tenminste.
    Vanaf een heuveltje keek ik neer naar de hutten, laat er nog iets eten zijn.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:17 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    4EverGlee schreef:
    Felice Dianna Spark

    "Misschien wilde ze alleen maar latwn zien wat ze kon, net als jij?"
    Ik kijk Aiden aan en trek een droog gezicht. "Me laten zien wat ze kon?" ik kijk hem aan. "Me laten zien wat ze kon?! Ze kan mijn arm besturen, goh wat veel. Ik kan haar hele lichaam verlammen!" zeg ik en zet een stap naar Aiden. "Niemand laat mij zien wat die kan, zonder toestemming." sis ik en sta haast tegen hem aan. Ik ruik zijn geur en word weer wat rustiger. Snel draai ik me van hem af. Een ongemakkelijk gevoel overspoeld me. Ik sla mijn armen over elkaar en blijf met mijn rug naar hem toe staan. Ik voel mijn wangen lichtelijk gloeien.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Perciën Aldren Villemon

    Ik loop wat rond als ik ineens vanuit mijn ooghoek iemand in de heuvels zie. Ik zwaai even naar diegene en probeer een wenkgebaar van te maken. Geen idee of die wil komen. Ik zie het wel. Ik kijk wat om me heen en mijn ogen blijven bij het water hangen. Ik zou zo graag willen watersturen, goed dan hé... Niet zoals gister. Ik bijt even op mijn lip en lach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lucas Ian Cavanaugh
    'Als je meewilt, mag dat van mij best. Het maakt mij niet echt uit.' zegt ze. Wat moet ik daar nu mee doen? Het was nogal vaag. Met een zwaai beland de zak van op mijn schouder voor mijn voeten op de grond. Er dwarrelt wat zand op. Ik plaats de zak net naast één van de hutjes die dicht bij het kampvuur gelegen zijn. "Mij goed.", zeg ik dan nonchalant. "Ik ga wel even een nieuw shirt zoeken, als je het niet erg vindt." Ik knik naar mijn hut en verdwijn er dan in. Een paar minuten later verschijn ik terug naast haar, met een fris gewassen zwarte T-shirt aan. Dan maak ik een handgebaar. "Ik volg jou.", zeg ik dan met een overdreven buiginkje. Een grijns verschijnt op mijn gezicht.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mike Spark
    Een jongen, nieuw volgens mij zwaait naar me en wenkt me.
    Ik voel mijn maag klagelijk protesteren, maar waneer luister ik wel naar mijn lichaam? Ik strompel de heuvel af richting de jongen, als ik dichterbij kom zie ik dat hij naar het water kijkt. Ik wist het gelijk de zoon van poseidon, waar Felice over heeft verteld.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Perciën Aldren Villemon

    Ik kijk op als er ineens iemand voor me staat. "Stond jij daarboven?" Ja vast wel. Want anders zou die niet komen. "Laat maar, ik weet genoeg." Ik kijk naar zijn kledij. "Wat een grappig pakje." Lach ik en bekijk het. Rubber? Waar zou dat rubber voor zijn?
    Ik bekijk hem nog eens goed. Hij heeft veel weg van dat meisje gister, ehm... Felice? Is hij misschien zoon van ehm.... Hoe heette hij ookalweer? Zeus?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    ( SUMMERx > Moustachex


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mike Spark
    "Stond jij daarboven?" vraagt hij maar voor ik antwoord kan geven zegt hij "Laat maar, ik weet genoeg." ik kon me niet herinneren dat ze gedachten konden lezen maar goed. "Wat een grappig pakje." lacht hij, ik grom wat
    en doe mijn handen in mijn zakken, "Wees maar blij met de kleding die ik draag, anders was je misschien dood"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira