• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dan doen we nu; Nieuwe dag!


    Ich liebe dich 27.12.23

    [PainEnds --> MyDreamStory]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (zet je mij er nog even bij? dan kan ik beginnen ;d)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik ben al heel vroeg opgestaan, nog voor de zon op was gekomen. Ik ben nu al een paar uur aan de waterkant aan het oefenen. Ingespannen tuur ik naar het water, in lotushouding zitten. Tot nu toe is het mij gelukt een golf van vijf meter te creëren met mijn gedachten, maar de drietand wilt nog niet lukken.
    Normaal kan ik door mislukkingen nogal gefrustreerd raken, maar iedere keer dat het water beweegt is eigenlijk al een triomf. Water sturen met mijn gedachten is vreselijk moeilijk en die golf kan ik nu al het hoogtepunt van de dag noemen.
    Langzaam vormen de druppels een staf, maar als ik bijna klaar ben met de tweede tand, valt het water weer met een plons terug en vliegen de spetters in mijn gezicht. Mijn haar is kleddernat van alle keren dat dit al gebeurd is en mijn kleren plakken nat aan mijn lichaam. Ik had ze misschien beter uit kunnen trekken en in mijn badpak kunnen oefenen, maar dat kan ik nu onthouden voor de volgende keer.

    (Iemand die wilt praten met Arlynn?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Begin maar gewoon :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Grace Mackenzie Conrad

    Vanaf het moment dat ik mijn ogen opende om de dag te begroeten, voelde ik al meteen dat het geen goede dag voor me zou zijn.
    Niet alleen was mijn humeur niet opperbest, ook moest alles zo nodig tegen slagen waardoor ik onhandig en nerveus werd.
    Brommend knielde ik neer bij het kleine meisje dat ik net omver had gelopen en trok mijn wenkbrauw op.
    "Gaat het?" Vroeg ik op een lage, mysterieuze toon waardoor het 6 jarige meisje opkeek en voorzichtig knikte, alsof ze bang was dat ik haar op zou eten.
    Een kleine, gemeende glimlach speelde op mijn lippen toen ik doorhad dat het meisje me aan mezelf deed denken toen ik haar leeftijd had.
    Bang, kwetsbaar en niet in staat om voor zich op te komen, gelukkig was dat allemaal verleden tijd.
    "Hier," Zei ik zacht en reikte haar haar knuffel aan die ze eerder had laten vallen door de klap. "Verlies hem niet, dat zou jammer zijn."
    Het meisje was duidelijk verbaasd door mijn vriendelijke aanpak, ze had waarschijnlijke de verhalen wel over me gehoord.
    Dat ik gemeen, sadistisch en verbitterd was.
    Ik hielp haar uiteindelijk recht en streek met een slanke vinger langs haar wang.
    "Uitkijken in het vervolg," Zei ik met een kleine, haast onzichtbare glimlach en liet haar wang met rust. "Ik zou niet willen dat je tegen de verkeerde persoon loopt."



    Aiden Sawyer Paxton

    Verveeld sloeg ik de lakens van me af en zuchtte vermoeid.
    Weer een slapeloze nacht achter de rug terwijl ik mijn slaap eigenlijk wel kon gebruiken.
    Ondanks de kleine tegenvaller, trok ik wat kleren aan die ik de avond ervoor op de grond had gegooid en liep fluitend het huis uit.
    Wat ik vandaag zou doen, wist ik nog niet maar daar zou ik snel genoeg achter komen.
    Met mijn handen in mijn zakken, wandelde ik door het dorpje en merkte hoe sommige meisjes me nakeken, als hongerige roofdieren klaar om hun prooi te verslinden.
    Desondanks, kreeg ik een nonchalante glimlach op mijn lippen en keek één van hen grijnzend aan.
    Ik wist wat voor effect ik op ze had, wat me een goed gevoel bezorgde.
    Maar omdat ik zo eerlijk was, zou ik mijn uiterlijk en mijn gave nooit voor de verkeerde dingen gebruiken, puur omdat ik besefte hoeveel harten ik dan zou breken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Felice Dianna Spark

    Ik begin te lachend vanaf een afstandje als ik zie wat er met Arlynn gebeurd.
    "Nog altijd bezig met je gedachten?" vraag ik met een grijnsje en ga naast haar staan. Ik bekijk mijn nagels wat en denk na. "Misschien méér concentratie?" grinnik ik en kijk Arlynn recht aan. Ik weet niet waarom maar door al die falende dingen word ik blij.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sunan Taylee

    Ik lag tegen een boom aan te slapen en had niks door. Ik droomde over mijn vader, hoe zou hij leven? Waarschijnlijk niet met zulke irritante mensen. Zou er dan niemand gevoelens hebben en tegen een geintje kunnen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arlynn Deonna Villemon

    Een zucht verlaat mijn lippen als ik Spark hoor en ze in mijn gezichtsbeeld verschijnt. Ze moest eens weten waar ik in mijn geconcentreerde bui allemaal op ben gekomen. Zou ze beseffen dat een menselijk, of halfgoddelijk half menselijk lichaam voor zestig procent uit water bestaat? Water dat ik kan sturen? Niet dat ik zoiets gruwelijks zomaar zou gebruiken. Alleen in noodsituaties.
    'Ik denk dat meer training een beter antwoord is, aangezien het steeds beter gaat. Als ik zo door ga heeft dat verlammen helemaal geen invloed meer op mij.' Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. 'En dan ben jij degene die in het nadeel is.'


    Happy Birthday my Potter!

    Felice Dianna Spark

    Ik rol even met mijn ogen.
    "Verlamming?" zeg ik grijnzend en met een simpele beweging in haar hals heb ik haar verlamd. "Aaah, die verlamming." grinnik ik en kijk Arlynn aan. Ik knik. "Ik kan het nog." Ik raak haar nog eens aan en hef het op. Ik steek mijn hand uit. "Tja, ik heb toch iemand nodig om het op te leren?" glimlach ik met een opgetrokken wenkbrauw.
    Kijken of ze erin trapt. Ik zet een lichte electrishe lading in mijn hand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik vernauw mijn ogen tot spleetjes, waneer ze mijn nek verlamd. Ze vindt het blijkbaar heel grappig, want ze grinnikt erom. Bleg, om ziek van te worden.
    'Tja, ik heb toch iemand nodig om het op te leren?' glimlacht ze met opgetrokken wenkbrauwen. Ik glimlach gemeen terug naar haar. Als ze het op die manier stelt, dan mag ik dat ook wel, toch?
    Ik steek ook mijn hand naar haar uit, maar in plaats van dat ik haar hand schudt, laat ik mijn arm gebiedend naar beneden gaan en stuur haar arm langzaam met mij mee.
    'Je bent niet de enige die met het lichaam van anderen kan spelen,' zeg ik rustig en ik richt mij weer tot het water. Zonder veel moeite stuur ik het met mijn gedachten omhoog en het vormt eindelijk de drietand waar ik net op aan het oefenen was.
    'Kijk nou eens, emoties versterken mijn gedachten. Heel erg bedankt Spark.'


    Happy Birthday my Potter!

    Felice Dianna Spark

    "Oké, heel leuk. Een drietand..." Mompel ik en kijk Arlynn aan. "Mag ik nu mijn arm weer terug." ik probeer tegen te werken, wat gewoon niet lukt. Ik zucht even. Ik kijk Arlynn met mijn ijsblauwe ogen aan. "Komop, geef me mijn arm terug. Ik lied jou ook maar even verlamd, ja!" zeg ik en grom even. Ze krijgt hem terug! Echt deze krijgt ze terug!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    'Ow, sorry. Ik heb nog niet echt geoefend met lichaam sturen of bloedsturen. Geen idee eigenlijk hoe ik het moet noemen.' Ik hef mijn stuurwerk op en kijk of ze weer kan bewegen. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht.
    'Nu weet je ook eens hoe het voelt om delen niet te kunnen bewegen.'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lucas Ian Cavanaugh
    Als ik mijn ogen open, blijft het pikzwart voor mijn ogen. In de verte, ik schat op 10 meter afstand, proberen verse zonnestralen door te dringen. Ik kruip recht en wrijf over mijn ellebogen. Ze zijn lichtjes geschuurd door de stenen rotswand waar ik daarnet nog tegen lag. Ik sla mijn handen over mijn gezicht en wrijf wat laatste slaapzandrestjes uit mijn ogen. Dan wandel ik nog steeds wat wankel, steeds verder de grot uit. Het licht wordt feller en uiteindelijk moet ik toch nog mijn ogen dichtknijpen. Ik rek me uit terwijl ik een plaatsje zoek om op mijn gemak mijn kracht uit te oefenen. De zon stond op het hoogst aan de hemel, perfect voor wat vuurtruckjes uit te proberen. Ik knipper met mijn vingers. Een vonkje licht op tussen mijn duim en wijsvinger.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Wie wilt er Grace of Aiden ontmoeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.