• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Alex Jace Conrad.
    Een ongemakkelijk glimlachje kwam er op mijn lippen terecht en als ze me nog steeds zo goed kende als vroeger, kon ze dit gemakkelijk zien, wat me echter alleen maar meer ongemakkelijker maakte en niet gerust stelde. Al was het maar om het feit dat ik het niet in iemand anders bijzijn wilde laten merken. Daar komt nog bij dat ik haar al in geen vijf jaar ongeveer gezien heb en dit de eerste keer weer is.
    De knuffel voelde raar, maar verbazingwekkend goed na zo’n lange tijd. Ik knuffelde haar met een nerveuze glimlach terug en keek haar even in haar donkere ogen aan. Ik wilde haar vertellen dat ik nooit weg ben geweest, niet op die manier, maar het was geen tijd voor kleffe en cliché onzin.
    Ik keek het meisje aan en ik zette gelijk mijn masker weer op, “Je praat met iemand waarvan je de naam niet weet, maar je weet wel dat ze de dochter van Artemis is?” Ik grijnsde, “Ik ben de zoon van Hades dan,” Grinnikte ik ietwat donker, terwijl ik het dit keer tegen het meisje had maar me hierna weer op Grace richtte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Mijn topics+ik zal vanavond reageren)


    First things first, but not necessarily in that order

    Grace Mackenzie Conrad

    “Je praat met iemand waarvan je de naam niet weet, maar je weet wel dat ze de dochter van Artemis is?” Hoorde ik hem nog vragen en kon alleen maar lachen.
    Hij zei ook nog wat tegen het meisje, maar ik luisterde al niet meer.
    "Sinds wanneer kom je eigenlijk hier in kamp halfbloed?" Vroeg ik aan Alex en keek hem even aan. "Dit is echt de eerste keer dat ik je zie."
    Misschien was hij hier wel al eerder geweest, maar liepen we elkaar altijd mis?
    Ik zou niet geloven dat hij er nu pas achter was gekomen dat hij een halfgod was, zo achterlijk was mijn broer nu ook weer niet.
    Misschien later, als het meisje weg was zou ik vertellen wat er met onze moeder was gebeurd.



    Aiden Sawyer Paxton

    "Ik zit hier niet zo erg lang," Bekende ik met een kleine glimlach. "Ik denk een jaar of twee ongeveer."
    Ik hief mijn hoofd wat op en keek naar de blauwe hemel waardoor ik automatisch wat glimlachte, alsof het goede weer me opgewekt maakte.
    "Rozen zijn ook mijn favoriete bloemen," Zei ik na een tijdje en keek haar weer aan. "Rode rozen dan toch aangezien ik ze als symbool van liefde zie."
    Ik herinnerde me nog perfect dat ik ooit eens een bos bloedrode rozen aan een meisje had gegeven waar ik verliefd op was.
    Ze leek me echt de ware, maar ze wilde niets met me te maken hebben, ik kon natuurlijk mijn gave gebruikt kunnen hebben, maar dan was het geen echte liefde en dat wilde ik eigenlijk niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (Sorry, ik kan nig niet reageren. Morgen vroeg zal ik, hopenlijk, gelijk posten)


    First things first, but not necessarily in that order

    Alex Jace Conrad
    “Sinds wanneer kom je eigenlijk hier in kamp halfbloed?” vroeg Grace aan mij en keek me vervolgens even aan. Ik wilde mijn mond open doen om te antwoorden, maar ze praatte al verder, “Dit is echt de eerste keer dat ik je zie.”
    Ik grijnsde even mysterieus, maar bedacht me toen weer dat het mijn zusje was en het veranderde gelijk in een ander soort charmante glimlach, gewoon omdat het familie is, mijn zusje. Ergens was ik erg nieuwsgierig naar waar onze moeder nu was, maar ik denk niet dat het de tijd daar nu voor is om te vragen, later is waarschijnlijk beter.
    “Dat wilde ik je vragen, ik zoek een gast, Chiron of zo?” Ik rolde mijn ogen geïrriteerd, als teken dat ik hem zocht, maar niet had gevonden. “Weet je misschien waar hij zich bevindt?” Aangezien ik me nu wel erg chagrijnig begin te worden, zoeken vond ik nooit leuk, had ik het geduld niet voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Flo Yasmin McLiney

    Er was een jongen bij ons komen staan en gelijk kregen hij en Grace een gesprek. Ja, mannen moesten altijd alles verpesten. Had ik een leuk gepsprek, kwam er weer eentje er tussendoor walsen en werdt ik duidelijk overbodig. "Ik ben Flo." Stelde ik mezelf voor. "En ik laat jullie nu maar even allen. Het lijkt me dat jullie veel te bespreken hebben." Zei ik, met een licht venijnige ondertoon. Vervolgens draaide ik me om en begon te lopen. Twee keer liep ik nu bij een gesprek weg dat leuk was begonnen, maar nogal slecht eindige. Ik zuchtte en ging moedeloos ik het gras zitten. Geweldig. Echt geweldig. Als ik zo doorging was ik straks de meest gehate persoon in het hele kamp.

    (Iemand die naar haar toe wil of waar ik Flo heen kan sturen?)


    First things first, but not necessarily in that order

    Klaine4Ever schreef:
    Perciën Aldren Villemon

    "En, wat vond je van Felice? Ze is echt heel handig. Aangezien elektriciteit normaal gezien sterker is dan water, was het eindelijk een uitdaging om te bedenken hoe ik haar te slim af kon zijn." Ik kijk Arlynn aan en grinnik even. "Ik vond haar schokkend." Zeg ik dan schouderophalend. "Nee, ik vind haar wel aardig, is ze dat altijd?" Vraag ik en kijk Arlynn afwachtend aan. Het zou zo kunnen zijn dat Felice haar dag zou hebben of zo en dat het een andere keer een shagrijn is.


    Arlynn Deonna Villemon

    Langzaam schud ik mijn hoofd, waardoor mijn bruine krullende haar rond mijn lichaam danst. 'Nee, ze is net zo wispelturig als het weer. Soms donder en bliksem, soms een stralende blauwe lucht.' Ik stop met lopen en kijk Perciën serieus aan. 'Je moet goed opletten wat je zegt in dit kamp. Vooral als je je krachten nog niet helemaal onder controle hebt. Sommige halfgoden en godinnen hebben krachten waarmee ze je flink kunnen verwonden, als je niet oplet.' Ik glimlach even naar hem en loop dan weer verder, om langzaam onze prachtige hut te zien verschijnen tussen de bomen.


    Happy Birthday my Potter!

    (volgens mij is 'topiceigenaar' xD dood T.T)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    SilverWing schreef:
    (volgens mij is 'topiceigenaar' xD dood T.T)


    (Ja, zoiets vrees ik ook al :'))


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Linny ik ben niet dood :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perciën Villemon

    "Naja ik kijk altijd wel uit met wat ik zeg. Ik praat haast niet met mensen die ik niet ken. Daar word ik verlegen van." Zeg ik dan. Ik zie ineens een groot-mooi-vetcool-super-huis voor ons opdoemen. "I-is dat van ons?" Vraag ik met open mond van verbazing en blijf er naar kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eleaine Athalia Ephira

    Eleaine knikte, terwijl er een kleine glimlach op haar lippen verscheen en ze Aiden aan keek. "Dat is waar. Zelf vind ik de roze het mooist, maar dan niet de felle, maar de zacht roze." Eleaine glimlachte, waarna ze haar hoofd wat kantelden en omhoog keek, en toen weer terug naar Aiden. "Hoe is kamp halfbloed eigenlijk?" Eleaine frutte wat aan de ring om haar vinger, en trok haar benen op in een kleermakers zit, waarna ze Aiden weer aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.