• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik negeerde zijn vraag tot de hut in zicht kwam. Ik wil best iemand helpen, maar als ze zich zo gedragen, moeten ze dat zelf maar weten. Dan ga ik geen moeite doen om een gesprek op gang te brengen.
    'We zijn er,' zeg ik na nog zo'n vijf minuten te hebben gelopen. 'Dag zoon van Hades die zegt geen zoon van Hades te zijn.' Zonder verder nog aandacht aan de jongen te besteden loop ik de hut binnen, knik even kort naar Chiron die mij op mijn wapenrusting wijst en maak mij klaar voor de zware training.
    Het is niet erg gebruikelijk ook te trainen zonder je krachten te gebruiken. Meestal worden dezen juist gestimuleerd. Ik vind echter juist belangrijk dat ik in de slechtste omstandigheden nog kan winnen. Vandaar de training zonder water.
    Ik laat langzaam de helm op mijn hoofd zaken, controleer nog even de rest van mijn'harnas' en loop dan alleen gewapend met een gewone drietand en een zwaard de trainingshal achter de hut in.


    Happy Birthday my Potter!

    (Klaine4Ever, misschien is het handig als jij Chiron even overneemt deze week. Aangezien ik weg ben.)


    Happy Birthday my Potter!

    (oké mensen, ik ga zo rijden. Tot over een weekje! Xxx)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 8:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Have fun! Ik hoop dat je het leuk hebt.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik ben weer terug! Waarom is de RPG zo dood?)


    Happy Birthday my Potter!

    Oh fack. Ik moest nog terug antwoorden. ;$ I'm ashamed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alex Jace Conrad.
    “We zijn er,” Ik wilde dodelijk kalm ‘eindelijk’ zuchten, maar ze was me voor en ik deed mijn mond dus weer dicht. “Dag zoon van Hades die zegt geen zoon van Hades te zijn.” Zonder mij nog een blik te gunnen, liep ze de hut binnen en maakte zich klaar.
    Ik rolde enkel mijn ogen. “Whatever.” Mompelde ik enigszins verveelt en liep vervolgens ook naar binnen, om voor de man te stoppen die waarschijnlijk Chiron was. “Ik hoop dat jij Chiron bent, want ik ga niet verder zoeken,” Het klonk een beetje arrogant met een verveelde toon eraan verworven, echter was dit niet mijn bedoeling. Het was wel mijn bedoeling het verveelt te laten klinken, maar dat terzijde.
    Ik volg het meisje daarna met mijn ogen en zucht even voordat ik weer naar de man keek, ongeduldig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Chiron is een Kentaur, hè. Geen man)

    Chiron

    Ik ben lichtelijk verbaasd als er na Arlynn nog iemand binnenstapt. Ik weet echter meteen wie het is. Ik ken iedere halfgod of godin op deze wereld en houd ze allemaal scherp in de gaten. Het is vreemd dat Alex zo plotseling besloten heeft toch naar het kamp te komen.
    'Een goede middag, Alex. Ik ben inderdaad Chiron. Mag ik vragen waarom je alsnog besloten hebt naar het kamp te komen?' Ik loop achter de bar vandaan de keuken uit, ga voor hem staan en kijk vriendelijk op hem neer.


    Happy Birthday my Potter!

    (Oh lol. Gomen, maar ik ken de film niet, daarom. Ik verander het zo, eerst even een post typen, zodat ik straks Arlynn weer lastig kan vallen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alex Jace Conrad.
    “Een goede middag, Alex. Ik ben inderdaad Chiron. Mag ik vragen waarom je alsnog besloten hebt naar het kamp te komen?” Hij loopt achter de bar vandaan de keuken uit, waarna hij voor me gaat staan en vriendelijk op me neer kijkt.
    Even knipper ik met mijn ogen, want kom op, meent hij dit vriendelijke gedoe nou? Dan rol ik mijn ogen en maak een verveelt handgebaar. “Nee, dat mag je niet.” Antwoordde ik enkel terug en loop een paar rondjes om wat dingen te bekijken, waarna ik weer terug naar hem keer.
    Het gaat hem niets aan dat ik Grace wilde zien, weer ontmoeten, ook al was ik lichtelijk geschrokken toen ik haar weer zag. Grace.. mijn kleine zusje, al was ze aardig wat veranderd.
    “Zeg, ga je me nog een paar dingen uitleggen, want ik wil graag even nog wat klagen bij die chick van net,” vervolg ik verder op een licht arrogante toon.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chiron

    Ik trek mijn wenkbrauwen op als hij zijn arrogantie weer toont. Tja, het is en blijft een zoon van Hades. Hij moet toch iets van zijn vader hebben.
    'Die chíck heet Arlynn en ze is één van de meest gevreesde en gerespecteerde inwoners van dit kamp, dus ik raad je aan eerst even te bedenken of meteen vijanden maken wel zo slim is. Vooral omdat je één van de weinigen bent die ze een helpende hand aanbied. Of heb ik het verkeerd en hebben je superieure hersenen je hierheen geleid?' Zeg ik nog steeds op de zelfde vriendelijke toon. Ik heb er een hekel aan als mensen zo praten over Arlynn, maar ze kan zichzelf prima redden en ik mag niemand voortrekken.
    'Iets wat je duidelijk moet leren is dat je hier niet de enige bent met krachten. Ze zijn misschien sterk tegen de meeste wezens, maar bedenk dat je hier niet de enige afstammeling bent van één van de grote drie. Ik moet je nageven dat iemand bevriezen heel handig is, maar je vergeet dat je de gedachten van een mens niet kunt bevriezen. Ze zijn dan dus niet helemaal weerloos.' Ik draai mij even om en kijk naar buiten waar twee dochters van waternimfen rustig in een plas aan het spelen zijn met de waterlelies.
    'Je bent hier overigens ook in het kamp. Ik vraag niet veel van mijn leerlingen, ze mogen over het algemeen doen en laten wat ze willen, maar ik eis wel respect. Iets wat ik tot nu toe ook van iedereen gekregen heb.' Ik richt mijn blik weer op Alex en kijk hem even strak aan.
    'Je hebt de vrijheid om het kamp in en uit te gaan wanneer je wilt. Er zijn overdag meerdere activiteiten waar je vrijwillig aan mee kunt doen. Verder heeft het kamp een ziekenboeg, verscheidene hutten van halfgoden, beschermers of andere docenten en een grote vuurplaats. Ook ligt er in het oosten het grote trainingsveld waar altijd wordt verzameld voor activiteiten en waar meestal wel iemand is aan wie je dingen kunt vragen. Je kunt intrekken bij je zus. Die-'
    Verbaasd gaan mijn ogen naar de deur die open vliegt. Een hijgende bebloede Arlynn stapt de trainingszaal uit. Ze grijnst, zoals gewoonlijk na een training, breed en zet met een zucht haar drietand tegen de muur.
    'Kun je niet iets moeilijkers verzinnen, Chiron? Die zonen van Herakles zijn zelfs zonder-,' Haar stem valt weg en ze kijkt even strak naar Alex. Haar blik valt niet echt te plaatsen en ze richt zich ook zo snel weer tot mij, dat ik ook geen tijd heb om na te denken. 'Zonder water geen partij.' Rustig loopt ze richting de wasbak, waar al een emmer water voor haar klaarstaat. Ze laat het water om zich heen vliegen en binnen een paar seconden is ze weer schoon. Ik zie maar een paar lichte schrammen.


    Happy Birthday my Potter!

    Alex Jace Conrad • Zoon van Hades.
          “Die chíck heet Arlynn en ze is één van de meest gevreesde en gerespecteerde inwoners van dit kamp, –” Bla, bla, bla, ging er verder door mijn gedachten heen en ik rolde even ongeïnteresseerd met mijn donkerblauwe kijkers. Ik had in tegenstelling tot mijn zusje haar donkere ogen, blauwe ogen, welke soms een kille grijze tint hadden. En op het moment dat hij nog meer ging praten, wilde ik hem afkappen en zeggen dat die uitleg niet nodig was, aangezien het een goed slaapverhaal is. Na één enkel zinnetje lag ik al bijna een uiltje te knappen en tenzij dat de bedoeling is, wil ik toch echt liever dat hij zijn mond houdt.
          Het was even stil, waardoor ik opkeek zijn blik ontmoette, op de een of andere manier stond die nu niet bepaald blij. Verkeerde been uit bed gestapt of zo, dacht ik ironisch, en grinnikte donker bij mijn gedachten. Helaas was hij al snel weer bezig met praten en eigenlijk wist ik dat ik op moest letten, ik had de informatie jammer genoeg nodig, maar zeker de meerderhelft van mijn lichaam schreeuwde dat ik weg moest wezen en het voor gezien moest houden. Dit om de doodsimpele reden dat het zo ongelooflijk boring is!
          Hij draaide zich weer even om en keek naar buiten, waardoor ik snel zijn blik volgde in de richting van twee meiden. Wauw, ook nog een pedo, dacht ik sarcastisch en dacht gelijk aan mijn zusje Grace. Ik moest koste wat het kost haar beschermen tegen iedereen, het maakt me niet uit dat zij zich prima kan redden, ik ben er nu niet voor niets.
          “Je bent hier overigens ook in het kamp. Ik vraag niet veel van mijn leerlingen, ze mogen over het algemeen doen en laten wat ze willen, maar ik eis wel respect. Iets wat ik tot nu toe ook van iedereen gekregen heb.” Begint hij weer en ik zucht diep wanneer mijn emotieloze, maar lichtelijk geïrriteerde, blik die van hem ontmoet, welke strak is. “Wat jij wilt,” mompel ik enkel en zelfs die woorden vind ik verspilling, aangezien ik mijn tijd nu elders beter kon verdoen. Ik wilde alleen even klagen bij Arlynn, maar goed, klaarblijkelijk mocht ik haar zelfs geen ‘chick’ meer noemen, alsof ze echt zo belangrijk was hier. Ironisch, vrouwen kunnen dat niet en zeker die egoïstische, betweterige tante niet.
          Ik sloeg mijn armen over elkaar en spande onbewust mijn spieren even aan, maar wanneer ik mijn zusjes naam hoorde uit zijn mond, keek hem verbaasd aan. Ik wilde dat hij zijn zin af zou maken, echter lukte dat niet, omdat die chick – sorry, Arlynn – binnen gestormd was. Hallo, kloppen zou ook wel mogen hoor.
          Ze was bebloed en hijgde alsof haar leven er vanaf hing. Met een grijns en een zucht zette ze haar drietand tegen de muur. Ik rolde mijn ogen weeral, maar dit keer van verbijstering, want was zij een dochter van Poseidon? Are. You. Fucking. Kidding. Me? Ik schudde mijn hoofd en bedacht me dat ze daarom zo’n arrogantje is, aangezien Poseidon een sterke heer was en zij daarom natuurlijk verwaand kon doen.
          Ik had gemerkt dat haar ogen even met een strakke blik richting mij keken en gelijk vroeg ik me af wat ik nu weer verkeerd had gedaan, want echt, kom op, zo erg ben ik niet hoor! Nou ja, niet altijd. Maar daar gaat het nu niet om, het gaat er nu om dat ze me negeert en rustig naar de wasbak loopt, alsof er niets aan de hand is. Eigenlijk is er ook niet echt iets aan de hand, maar dat terzijde, aangezien we net zo gezellig een wandelingetje hebben gemaakt. Dat ze mij de weg wees voor Chiron, zal ik er maar wijselijk niet bij denken.
          Met kalme passen liep ik richting haar en keek haar lichtelijk geamuseerd aan, “Geen ‘hallo Alex’, chick?” Grijnsde ik lichtjes en stopte mijn handen in de broekzakken van mijn donkere jeans. “Oh, ik bedoelde natuurlijk Arlynn,” vervolgde ik snel verder met een zware nadruk op haar nam, waarbij ik even naar Chiron plagerig keek en weer terug naar het meisje. “Ik wilde toch even klagen, zeker nu ik weet dat jij een dochter van Poseidon bent… heb je daarom een attitude van hier tot Tokyo?” vroeg ik haar, met dezelfde lichtelijk geamuseerde blik in mijn ogen, maar dodelijke stem en smalende glimlach.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik zet mijn helm af en draai mij om naar de jongen, die dus blijkbaar Alex heet. Blijkbaar is hij naar mij toe gelopen, want hij staat nu een stuk dichterbij. Ik volg zijn blik naar Chiron, wanneer hij mijn naam noemt. Ik kijk Chiron lichtelijk verbaasd aan, die mij een waarschuwende blik geeft, als Alex weer naar mij kijkt.
    'Ik wilde toch even klagen, zeker nu ik weet dat jij een dochter van Poseidon bent... heb je daarom een attitude van hier tot Tokyo?' Hij heeft een geamuseerde blik in zijn ogen, maar zijn stem bezorgt mij bijna de rillingen en hij heeft een smalende glimlach.
    Er gaat weer een steek van verdriet door mij heen bij het horen van mijn vaders naam. Ik besteed er echter weer weinig aandacht aan en glimlach vriendelijk naar Alex.
    'Je naam is dus Alex. Aangenaam kennis te maken, Alex.' Ik maak mijn borstplaat los, zodat ik weer harnas vrij ben. Vervolgens kijk ik weer naar de jongen. Ik vraag mij af wat hij kan. Ik moet het binnenkort maar aan Chiron vragen. Die weet het echt wel en ik wil niet met een mond vol tanden staan, als hij opeens iets heel cools kan of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Alex Jace Conrad • Zoon van Hades.
    Arlynn zet haar helm af en draait zich naar me om en even had ik gemerkt hoe ze mijn blik had gevolgd naar Chiron, maar probeerde er verder niet op te letten of wat op te zeggen.
    Ik had gedacht dat er een enigszins verdrietige blik in haar ogen te zien was, maar deze was al heel snel verdwenen en ze glimlachte vriendelijk naar me, waardoor ik het van me afzette. Er was vast niets aan de hand en zelfs als het er wel was, ik had er niets mee te maken en ik wilde het niet weten. Dan zat ik vast en zeker weer in een drama-situatie. Nee, daar pas ik voor.
    “Je naam is dus Alex. Aangenaam kennis te maken, Alex.” Ik zuchtte diep en geïrriteerd door het feit dat ze niet reageerde zoals ik wilde, en keek toe hoe ze haar borstplaat losmaakte, zodat ze weer harnas vrij was. Hierna keek zij weer naar mij, welke ik beantwoordde met een en dezelfde smalende blik.
    “Ben je ongesteld of zo? Het ene moment reageer je irritant en betweterig en nu reageer je alsof je iets van me nodig hebt.” Verbeten doe ik mijn armen weer over elkaar en keek haar dodelijk aan, met geen blik nog op Chiron gericht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arlynn Deonna Villemon

    Hij zucht geïrriteerd. Waarschijnlijk was het niet de reactie waarop hij hoopte, wat ik eigenlijk wel grappig vind. Hij kan mij toch niet zoveel maken.
    'Ben je ongesteld of zo? Het ene moment reageer je irritant en betweterig en nu reageer je alsof je iets van mij nodig hebt.' Hij kijkt mij dodelijk aan met zijn armen over elkaar. Ik kan het niet laten om mijn waterzak weer over mijn schouder te hangen en ook mijn armen over elkaar te doen.
    'Heb je niks beters te doen of zo? Je blijft hier maar rondhangen en mij vragen stellen, terwijl je vervolgens doet of niks je interesseert,' imiteer ik zijn toontje. Ik vraag mij serieus af wat hij nou eigenlijk wilt bereiken, maar hem serieus iets vragen werkt waarschijnlijk toch niet.


    Happy Birthday my Potter!