• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arlynn Deonna Villemon

    'Jep. Als je me niet gelooft, kijk dan naar de versiering van het huis. Drietanden, schelpen, etcetera.' Ik wijs naar de zuilen waar een ingewikkeld patroon van ingevlochten drietanden is uitgehakt. 'Maar goed. Je kan je nu denk wel aardig redden. Hier is dus onze hut. Als je verder die kant uitloopt,' mijn hand gebaard naar linksachter ons, 'kom je uit bij het centrale trainingsveld. Daar worden over het algemeen trainingsgevechten gehouden en zijn ook de meeste halfgoden.' Ik geef Perciën een knuffel. 'Ik moet nu gaan. Chiron had een non-bending training voor mij geregeld.'
    Ik draai mij om en begin weer richting de hut van Chiron te lopen. Hopelijk loopt Perciën niet in zeven sloten tegelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Grace Mackenzie Conrad

    Ik haalde mijn schouders wat op en schudde mijn hoofd terwijl ik Alex aan bleef kijken.
    "Nee, ken ik niet eens." Glimlachte ik en liet mijn ogen nonchalant door het bos gaan. "Waarom heb je hem trouwens nodig?"
    Ik kon er niets aan doen dat ik zo veel vragen stelde, dat was nu eenmaal wie ik was en wat er ook zou gebeuren niemand kon het veranderen.
    Onbewust haalde ik mijn lippen een heel klein beetje uit elkaar en ging ik met het puntje van mijn tong langs mijn onderlip.



    Aiden Sawyer Paxton

    Ik keek haar glimlachend aan voordat ik antwoord gaf op haar vraag en haalde een hand door mijn haar.
    "Wel, het is best leuk eigenlijk." Gaf ik toe en knikte ter bevestiging. "Er lopen wel mensen rond die niet zo aardig zijn, maar uiteindelijk respecteren we elkaar toch op onze eigen manier."
    Of tenminste, zo dacht ik er toch over.
    Ik had eigenlijk nog nooit ruzie gehad met mensen hier, hoewel ik toch moest toegeven dat er hier mensen rondliepen die ik liever ontweek dan dat ik ze tegenkwam.



    [Sorry voor de korte stukjes maar ik vertrek binnen enkele uurtjes op reis naar Frankrijk. Ik raad jullie aan om je personage weg te sturen aangezien ik pas over een maand thuis ben en waarschijnlijk geen internet zal hebben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ik zorg er wel voor dat Alex bij Chiron komt. Voor de mensen die dit niet weten: Chiron is de activiteiten directeur en heeft dus een soort van de leiding in het kamp. Zie de film Percy Jackson and the lightning thief. Wanneer hij nodig is, zal ik zijn rol spelen.)

    Arlynn Deonna Villemon

    Wanneer ik door het bos loop richting Chiron, hoor ik twee stemmen. Een jongen vraagt naar mijn favoriete leraar en een meisje herkent de naam blijkbaar niet. Met een paar simpele sprongen beland ik op een hoge tak. Beneden mij zie ik dat dat het meisje de dochter van Hades is. De jongen heeft wel wat van haar weg, maar ik ken hem niet. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en moet toegeven dat hij zeker niet lelijk is.
    'Ik weet waar Chiron is. Ik ben net op weg naar mijn non-bending training, waar hij bij aanwezig zal zijn. Je kan wel meelopen als je wilt?' opper ik, waanra ik weer uit de boom spring en vlak naast hen land.


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    Ik kijk wat rond in het huis.
    "I'm in heaven!" Schreeuw ik blij en ren het huis door, naar boven, nog een omhoog en ren dan weer naar beneden.
    Ik laat me op de bank die er in staat vallen en lach. Dan sta ik weer op en ren naar de deuren die naar buiten leiden. Ik open ze en ren door, ik kom bij water en krijg een hele brede glimlach op mijn gezicht. Ik trek mijn schoenen, sokken, broek en shirt uit en duik het water in. Ik blijf lang onder water en geniet van de vissen die voorbij komen zwemmen. Mjin leven kan niet beter op dit moment. Wacht, hoelang ben ik al onder water? Ik kom boven en ben niet eens uiten adem. Ik laat me lachend op mijn rug drijven en kijk naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wil even mijn exuces aanbieden voor mijn gedrag. Oke, dat klinkt erg kak. Ik kom sorry zeggen, zelf houd ik Sunan en doe Cole maar weg. Ik ben soms actief vanwege wi-fi. Het spijt me vreselijk! Ik houd het maar op 1 personage ;) ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het geeft niet, is je vergeven. Ik zal Cole weghalen. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wait. Hoe zit het nou met Sunan?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [Wait. Hoe zit het nou met Sunan?]


    (vorige topic pagina 13)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga morgen ochtend een weekje op vakantie. Ik heb daar hoogstwaarschijnlijk geen wifi)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik ga morgen ochtend een weekje op vakantie. Ik heb daar hoogstwaarschijnlijk geen wifi)

    (Omg, sorry, volgens mij ben ik de laatste tijd echt niet bij met mijn gedachten, want ik dacht echt: "Huh, wie is Alex nou? Nja, maakt niet uit, laat diegene maar gewoon reageren.." Ben ik 't gewoon! Omg, omg. Ik ben er echt niet bij, so forgive me! Ik zal nu direct reageren!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alex Jace Conrad.
    “Hm,” hum ik alleen maar, terwijl ik lichtjes mijn neus optrek en aan mijn achterhoofd krab, waarna ik mijn hand door mijn ietwat warrige haren laat gaan. Mijn donkerblauwe ogen, die in tegenstelling zijn van de donkere poelen van mijn zus, aangezien die van haar bijna zwart lijken, laat ik door het bos dwalen. Al heb ik geen idee waarom, aangezien ik wel naar iets op zoek leek.
    “Omdat ik naar hem toe moet.” Antwoordde ik haar enkel en vernauwde mijn ogen even, alsof ik het idee had dat er iemand ons bespiedde, toch haalde ik mijn schouders nonchalant op en deed mijn handen in de broekzakken van mijn donkere jeans.
    Niet vlak hierna hoorde ik echter een andere vrouwelijke stem en weer keek ik om me heen, zag dat het meisje op een tak in een boom stond en vervolgens vlak naast ons op de grond land. Emotieloos keek ik er naar, alsof het niets bijzonders was en ik dit iedere dag meemaakte (al zijn er inderdaad dingen geweest waarvan ik meer onder de indruk was dan een meisje die uit een boom springt). “Sure,” mompel ik en haal even mijn schouders op, alsof ik toch niets beters te doen had. Ik boog voorover naar mijn zusje toe en gaf haar voorzichtig een kusje op haar wang, waarna ik haar doordringend aankeek. “Ik zie je zo weer, en dan kunnen we praten zonder onderbroken te worden,” zeg ik haar en kijk vervolgens weer op mijn emotieloze manier naar het meisje.
    “Let’s go.” Kwam er enkel uit mijn mond, waarna ik al weg liep een kant op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arlynn Deonna Villemon

    Mijn ogen volgen de bewegingen van de jongen. Het is duidelijk dat hij geen geliefde van de dochter van Hades is. Een familielid dus. En aangezien ze bepaalde gelijkenissen hebben die maar twee kanten op kunnen wijzen en ze geen vader en dochter kunnen zijn, gok ik dat hij haar broer is. Zoon van Hades dus. Interessant, weer één van de grote drie.
    'Je loopt de verkeerde kant op,' zeg ik droogjes met opgetrokken wenkbrauwen. Vervolgens draai ik mij om en loop de goede kant uit, richting de hut van Chiron. Ik schat de jongen ouder dan ik. Twee tot drie jaar. Hij lijkt ook niet bepaald geschokt of onervaren, dus hij moet al langere tijd weten dat hij een halfgod is. Waarom is hij nu dan pas in het kamp?
    'Dus je bent zoon van Hades.' Ik vraag het niet, aangezien ik zeer zeker van mijn zaak ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Alex Jace Conrad.
    Ik rolde mijn ogen toen ze me droogjes zei dat ik de verkeerde kant op liep, natuurlijk, zoals altijd. Even rolde ik mijn donkerblauwe ogen wanneer ik me omdraaide en haar richting op liep, om haar alleen maar voorbij te lopen en te bedenken wat voor een persoon ze zou kunnen zijn. Doodkalm keek ik naar haar en nam haar in me op: lang, krullend, bruin haar en grote chocoladebruine ogen, waarvan ik denk dat ze deze vaak gebruikt om haar zin te krijgen. Ze lijkt me in ieder geval niet onschuldig, wat ze met die ogen wel uitstraalt.
    Ondertussen keek ik weer voor me en bedacht me dat ze in ieder geval jonger is, zeventien ongeveer. Ze leek me in ieder geval geen achttien, negentien of ouder dan dat ik ben, ze straalt gewoon iets jonger uit. “Dus je bent de zoon van Hades.” Ze vroeg het niet, het leek alsof ze al zeker van haar zaak was, maar ik was er om dan wat anders te doen: namelijk haar wat onzekerder te maken. In ieder geval in deze situatie.
    “Nee, eigenlijk ben ik dat niet.” Meldde ik haar, met een vermakelijke toon in mijn stem verworven, terwijl ik voor me uit keek en niet naar het meisje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arlynn Deonna Villemon

    'Nee, eigenlijk ben ik dat niet,' zegt de jongen vermakelijk. Ik stop met lopen en knijp mijn ogen tot spleetjes. Hij kan goed bluffen, alleen zou hij het niet zo geweldig hebben gevonden, als hij het echt niet was geweest. Plus dat ik niet dom ben.
    'Hmm, en wie ben je dan wel niet? Ik ben overigens Arlynn.' Ik loop weer door en vraag mij af wat hij nu gaat antwoorden. Of hij liegt, of hij zegt zijn naam, of hij vertelt nu wel de waarheid, of hij zegt niks. Dat laatste zou onbeleefd zijn, maar ik weet nog niet of hij wel zo'n beleefd type is. Hij houdt in ieder geval van spelletjes. Dat is zeker.


    Happy Birthday my Potter!

    Alex Jace Conrad.
    Wel degelijk heb ik gemerkt dat ze gestopt is met lopen, maar toch loop ik met hetzelfde grijnsje verder, wacht ik niet op haar en kijk zelfs niet om of ze er wel aan komt.
    “Hmm, en wie ben je dan wel niet? Ik ben overigens Arlynn.” Ze liep weer door hoorde ik, en terwijl ik hardop zuchtte, keek ik even ongevoelig naar haar om, een zekere kilte in mijn ogen die ik er altijd had.
    “Arlynn,” liet ik even door mijn mond rollen en keek hierbij even naar de lucht, waarbij ik overwoog mijzelf voor te stellen, maar haalde toen nonchalant mijn schouders op en sjokte verder. Ze hoefde het niet te weten, ik was niet geïnteresseerd om iets meer van haar te weten, alleen in mijn zusje Grace. “wanneer zijn we er? Ik raak verveelt.” Vertelde ik haar doodleuk en als slag op de vuurpijl gaapte ik erbij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.