• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    - Lucas Ian Cavanaugh; SUMMERx

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; PainEnds

    Ares[Max 1]
    -
    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Laat Grace anders weer Alex tegenkomen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mij goed (: Second time that you're saving my ass, lol. Waar kan ik hem vinden?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Felice Dianna Spark

    "Dank je!" zeg ik sarcastisch. Ik kijk Arlynn met een ijzige blik aan. Ik beweeg mijn arm wat en grom weer.
    "Deze krijg je terug." Er verschijnen wolken boven ons en er klinkt gerommel. Boos draai ik me om en loop weg. Ik zit zo te mokken dat ik ineens tegen iemand op loop[Aiden]. "Kun je niet uitkijken?" zeg ik en kijk naar hem. "Ik liep hier ja." zeg ik en ik hoor een luide donder boven ons. Ik kijk de zoon van Aphrodite aan. Ik bekijk mijn nagels wat en er klinkt weer gerommel. Híj gaat zijn excuses maar aanbieden.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Leannan schreef:
    [Wie wilt er Grace of Aiden ontmoeten?]

    damn , i'm too late ;c


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Voor de duidelijkheid Felice is nu bij Aiden ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    SUMMERx schreef:
    (...)
    damn , i'm too late ;c


    Ey ey, maar nu is Arlynn weer vrij :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Oké, iemand anders die met Arlynn wilt praten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Leannan schreef:
    [Mij goed (: Second time that you're saving my ass, lol. Waar kan ik hem vinden?]

    Hahaha lol. Well, yeah, what can I say? (cat) Eigenlijk heb ik nog geen post voor hem geschreven, maar doe maar dat hij vlakbij het rand van het bos of zo zit, op een bankje om na te denken. Don't know of dat er is, maar goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aiden Sawyer Paxton

    Door een klap die ik nog kon incasseren, werd ik uit mijn gedachten verstoord.
    "Kun je niet uitkijken? Ik liep hier ja." Hoorde ik een vrouwelijke stem zeggen.
    Met een glimlach keek ik neer op de blondine die tegen me op was gelopen.
    "Ook een goede dag," Zei ik met een suikerzoete stem en vroeg me af waarom ze me zo bekend voorkwam. "Het spijt me ten zeerste dat ik je de weg versperde en weet dat het niet nog eens zal gebeuren."
    Ik maakte een lichte knik met mijn hoofd, hoewel ik wist dat dit redelijk ouderwets was vond ik dat ik het toch moest doen uit beleefdheid.
    Goede manieren waren belangrijk voor me, zelfs al vond ik niet dat sommigen het verdienden.
    De donderwolken waren me absoluut niet ontgaan, maar aangezien het niet natuurlijk overkwam, wist ik dat ze specialer was dan de gewone mensen uit het dorp.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rider schreef:
    (Oké, iemand anders die met Arlynn wilt praten?)

    Lucas? ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Frey schreef:
    (...)
    Hahaha lol. Well, yeah, what can I say? (cat) Eigenlijk heb ik nog geen post voor hem geschreven, maar doe maar dat hij vlakbij het rand van het bos of zo zit, op een bankje om na te denken. Don't know of dat er is, maar goed.

    [You just like me, admit it, rofl:W Nah, just kidding. Ik stuur haar wel naar de bosrand dan. Even geduld, dan verzin ik snel wel wat.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [You just like me, admit it, rofl:W Nah, just kidding. Ik stuur haar wel naar de bosrand dan. Even geduld, dan verzin ik snel wel wat.]

    Hahaha, maybe, maybe. -wbw- Ach ja, I'll be waiting, I'm very patient. (cat) -kuch-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Felice Dianna Spark

    "Ook een goede dag. Het spijt me ten zeerste dat ik je de weg versperde en weet dat het niet nog eens zal gebeuren." Hij knikte met zijn hoofd en ik rol met mijn ogen. "Dat is beter van niet nee. Weet je wel wie ík ben? Felice, dochter van Zeus, de dondergod. Ach, zal je wel gemerkt hebben hé." snauw ik en het rommelde weer even. Ik sla mijn armen over elkaar. "En jij bent Aiden, zoon van Aphrodite, toch?" ik kijk hem recht aan. Ja dat is hij zeker. Ik kijk weer even naar mijn nagels en zucht een keer terwijl ik hem weer aankijk. Ik doe mijn 'huiswerk' wel, nuja. Namen leren is niet echt huiswerk. Het is eerder, erachter komen wie ik zou mogen of niet. Maar aangezien de zoon van Aphrodite me in de weg stond zou hij wel met iets heel goeds moeten komen voor ik hem vergeef.


    Ich liebe dich 27.12.23

    SUMMERx schreef:
    (...)
    Lucas? ;d


    (Ik vind het best. Ze is bij een random meer)


    Happy Birthday my Potter!

    [wow wow wacht...wat heb ik gemist?]


    The expert in anything, was once a beginner.