• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Niet samen alles vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21




    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:20 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Tony Dash.
    Luchtig trekt ze haar wenkbrauwen op. 'En als je niet kan slapen ga je naar het meisjesgedeelte?' Vraagt ze. 'Erg logisch,' mompelt ze met een sarcastische toon. Oh fuck, dat is waar ook. Ik was op 't meisjesgedeelte.
    Daarom keken sommige meiden me dus raar en verbaasd aan van daarnet. Ik was het totaal vergeten door het gedoe met Faye. Erg slecht van mezelf.
    Ik zou graag willen zeggen dat ik alleen maar mijn sigaretten terug wilde pakken, maar dat zou inbreuk zijn op haar privacy en dan heeft ze nog meer te zeiken over me.
    Ze trekt de zwarte jacket van me uit en geeft 'm terug. Ik pakte de jacket aan en hield 'm vast. 'Hier. Als ik zo weer ga slapen heb ik die toch niet meer nodig.' Ze bijt op haar lip en leunt tegen de muur.
    'Maar eh, je zei toch dat je pas weer tegen me ging praten als ik wist waarom je mij eh, zoende?'
    “Zoiets. Ik zei dat je terug moest komen als je het snapte, maar waarschijnlijk is dat nu ook gebroken – omdat je mijn jacket terug brengt, terwijl ik zei dat ik hem zelf zou ophalen.”
    Ik greep naar mijn pakje sigaretten in mijn joggingbroek en keek de gang door. “Waarom vraag je dit?”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Zoiets. Ik zei dat je terug moest komen als je het snapte, maar waarschijnlijk is dat nu ook gebroken – omdat je mijn jacket terug brengt, terwijl ik zei dat ik hem zelf zou ophalen,' zegt Tony.
    Ik trek een vies gezicht als hij zijn pakje sigaretten pakt.
    'Waarom vraag je dit?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, waarom zou ik het niet vragen?' antwoord ik. 'En ik weet nog steeds niet waarom je het nou deed,' zucht ik dan. 'Ik dacht eerst dat je dat gewoon omdat ik dacht dat je me als een soort speeltje ziet'. Ik werp een blik op zijn sigaretten. 'Wil je alsjeblieft niet gaan roken waar ik bij ben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melody
    Hij trok me bij zich op schoot en zoende verder. Ik hoorde Briar miauwen, en daardoor haalde Sebastian even zijn lippen van de mijne. ' Mel, we kunnen beter ergens anders heen gaan, ik zie daar een docent lopen en volgens mij is het niet toegestaan om rond dit tijdstip nog buiten te zijn zonder toestemming.' zei hij. Ik zuchtte. 'Dat moet dan maar.' Ik pakte hem bij zijn hand en trok hem mee naar het Huis. Ik lachtte naar Sebastian. We waren bijna bij de hal, en ik gaf hem nog snel een zoentje op zijn wang. 'Luna!' fluisterde ik. Ze kwam aangerend over het gras. Ik glimlachte en keek naar Sebastian.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 12:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    x

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [je topic is nageaapt! ]


    [? Ik ben haar vriendin hoor.Dus ik weet niet wat je hiermee probeert te bereiken...Bovendien had ik dit idee tegelijk met haar en weet ze al vanaf dat moment dat ik het ook zou doen. Dus we weten het van elkaar. En daar komt bij is dit een afleiding van het Huis van de Nacht en mijne over de echte boeken:)]


    ~

    Sebastian

    samen liepen we naar het huis waar ze me een zoen op mijn wang gaf en daarna luna riep.
    Ze glimlachte naar me en ik leunde tegen de muur van het koude gesteente van het gebouw aan terwijl ik haar weer in me opnam.
    Brair zat te spinnen vanaf mijn schouder, blijkbaar had ons plotselinge verplaatsing haar wakker gemaakt.
    Afwachtend keek ik haar even aan. ,,Wat nu? ik denk dat het misschien het verstandigst is als we allebei even gaan slapen, zodat we over een aantal uur tenminste nog een beetje wakker voor de klas kunnen verschijnen."


    Credendo Vides

    Melody
    Sebastian mompelde wat. Ik kon nog net verstaan wat hij zei. 'Lijkt me een goed idee.' Hij had het waarschijnlijk tegen Briar, maar ik antwoorde toch maar. Ik vond het jammer, want ik wilde graag nog even bij hem zijn. Ik nam nog even zijn gezicht in mijn handen en zoende hem, en liep daarna naar boven. Ik vond mijn kamer al snel, ging op mijn bed liggen en viel al snel in slaap. Ik had me niet eens omgekleed, maar dat kon me niet schelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    Ze zoende me nog een keer voordat ze weg ging, ik neem aan naar haar eigen kamer.
    Met Brair op mijn schouder, waar ik haar onder haar kinnetje krabbelde begon ik aan mijn tocht naar mijn eigen slaapkamer om die laatste uurtjes voor de lessen aan nog even te slapen.
    Normaal had ik nu de nacht doorgetrokken, maar sinds ik dus vastzat op deze school moest ik wel "overdag" slapen.
    Maar de school was nog niet zo slecht, ik had onderdak en eten en voor het eerst in lange tijd iemand die ik vertrouwde en waar ik me fijn bij voelde en iemand die in een aanzienlijk korte tijd uitgegroeid was tot zomaar meer dan een vriend.
    Haar zoenen waren zoet en vulden me met een warm gevoel, waar dat nog kan door mijn eigen kracht en ik wist dat ik haar ook verwarmde wanneer ze bij me was, alsof mijn kracht bijna automatisch naar haar toe schiet om haar te beschermen tegen de kou.
    Brair miauwde en liet me merken dat we al voor mijn slaapkamerdeur stonden.
    Sommige jongens op de gang zag ik even vaag naar me kijken, waarschijnlijk had ik als een zombie rondgelopen terwijl ik in gedachten verzonken was.
    zuchtend deed ik de deur open en al snel had ik mijn kleren uitgetrokken waarna ik me in alleen mijn boxer op mijn bed liet vallen.
    Vanavond zou de eerste keer zijn dat ik ook daadwerkelijk in mijn bed sliep hier.
    Briar nestelde zich naast me neer op mijn kussen en samen vielen we ongeveer op hetzelfde moment in slaap.


    Credendo Vides

    [nu kan ik niet meerreageren, lullig ;s]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Er moet sowieso een sein komen dat de lessen al snel staan te beginnen, volgens mij zitten wel meerdere mensen daarop te wachten (of niet)}


    Credendo Vides

    [eigenlijk moet er dan een soort co-persoontje komen, die wél vaak online is -.-]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Inderdaad.. want zo schiet het ook niet heel erg meer op..
    Maar ja, waarschijnlijk zijn toch meer dan de helft van de "spelers" op vakantie.}

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:14 ]


    Credendo Vides

    Tony Dash.
    Ze trekt een vies gezicht, zodra ik mijn sigaretten weer in mijn handen had. 'Gewoon, waarom zou ik het niet mogen vragen?' Antwoord ze mijn vraag. Zelf vond ik dit echt een erg.. tja, hoe zal ik het benoemen? Dom antwoord. En dat nog zacht genoemd.
    'Ik dacht eerst dat je dat gewoon omdat ik dacht dat je me als een soort speeltje ziet.' Zei ze, waardoor ik mijn wenkbrauwen weer ging fronsen. Niet van verbazing, boosheid of flirtend. Maar vanwege de arrogantie. Ik háár als een speeltje zie? Oh, kom op zeg. Ik heb beter gehad, dacht ik met een ironische en minachtende glimlach op mijn gezicht.
    Ik zag dat ze haar blik alweer op mijn sigaretten wierp en ze trok haar mond al open. 'Wil je alsjeblieft niet gaan roken waar ik bij ben?'
    Met een arrogante blik op mijn gezicht keek ik haar aan. “Ik ga niet binnen roken, slimpie.” En ik wierp ironisch en minachtend een blik naar haar schooltas. “Maar buiten.”
    Ik wierp een blik nog een blik door de gang, maar richtte me toen weer naar Faye. “Hoe kom je er trouwens bij dat je mijn speeltje ben?” Vroeg ik haar heel serieus, maar de minachtende toon kon je er duidelijk doorheen horen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sebastian

    Gapend rekte ik me even uit en mijn ogen gleden bijna automatisch richting het gordijn dat op een kiertje stond, waardoor helder zonlicht naar binnen scheen.
    Ik zuchtte, was het nou nog niet tegen de zonsondergang aan ?
    Mijn voeten vonden al snel de grond terwijl ik naar het gordijn liep en die even helemaal opentrok.
    Het boeide me even niet dat iedereen die er ook maar in de tuin liep nu mijn blote bovenlichaam kon zien, niet dat er überhaupt veel halfwassen hier zouden lopen op dit tijdstip.
    Gelukkig kon ik aan de zon al wel zien dat hij flink aan het dalen was, nog een paar uurtjes en hij was helemaal onder.
    Briar miauwde terwijl ze bij me in de vensterbank kwam zitten waardoor mijn blik van haar naar de rest van mijn kamer ging.
    De saaie muren en meubilair schreeuwden bijna om veranderd te worden.
    ,,Brair, ik weet wat we even gaan doen voor we weer wat gaan slapen."

    {Tja... ik moet iets XD}


    Credendo Vides

    [Dictionary -> Stuttgart]


    ~