• Heeft iemand laatst leuke kleding gezien die je gewoon je winkels als H&M kunt kopen? Zoals jacks, shirtjes enz. Kan je die hier posten en zeggen van welke winkel die komt? Ik heb best wel nieuwe kleding nodig en niet al te duur als dat kan. (: En misschien ook leuke sierraden enzo? (: Ben toe aan iets nieuws. (krul)


    The sun will rise and we will try again.

    Die legerbroeken van de Zara :9~


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Die legerbroeken van de Zara :9~


    Oeeh! Heb je een foto toevallig? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Neem een kijkje bij River Island en Bershka, kan beide gewoon online en je wordt verliefd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Avatar schreef:
    (...)

    Oeeh! Heb je een foto toevallig? (:




    Voor €50 ^.^

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:46 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nadal schreef:
    Neem een kijkje bij River Island en Bershka, kan beide gewoon online en je wordt verliefd.


    Zal ik eens doen (:


    The sun will rise and we will try again.

    Beckett schreef:
    (...)



    Voor €50 ^.^


    Dat is een skinny jeans, toch? Of wel? Wel een leuke broek! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Dat is een skinny jeans, toch? Of wel? Wel een leuke broek! (:


    Op de markt voor 25 euro. Je kunt beter daar vragen of je een broek mag passen en die kopen, het scheelt 25 euro als het goed zit en leuk staat met die van de Zara + je hebt dan geld voor andere kleding. Alternatief aanwendbare koopkracht, jongens, ik heb economie goed geleerd. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oeh, H&M heeft mid season sale! Doe je slag, zou ik zeggen! *O*

    GFBGHJYG ik wou zo'n blazer van LOGG die 50 euro zijn, nu voor 30 in de aanbieding, zijn ze er niet meer. Morgen naar de stad om te kijken of ze daar ook in sale zijn voor 30 euro, IK MOET DOEN HEBBEN. D:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Op de markt voor 25 euro. Je kunt beter daar vragen of je een broek mag passen en die kopen, het scheelt 25 euro als het goed zit en leuk staat met die van de Zara + je hebt dan geld voor andere kleding. Alternatief aanwendbare koopkracht, jongens, ik heb economie goed geleerd. c:


    Oeh, good idea! (krul)


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Oeh, good idea! (krul)


    Ja, ik ben gewoon ontzettend slim, en daarom heb ik en 3.4 voor AK en een 4.6 voor DU. (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Oeh, H&M heeft mid season sale! Doe je slag, zou ik zeggen! *O*

    GFBGHJYG ik wou zo'n blazer van LOGG die 50 euro zijn, nu voor 30 in de aanbieding, zijn ze er niet meer. Morgen naar de stad om te kijken of ze daar ook in sale zijn voor 30 euro, IK MOET DOEN HEBBEN. D:


    Wat is ook alweer een blazer? Nu klink ik echt dom


    The sun will rise and we will try again.

    Sverige schreef:
    (...)

    Ja, ik ben gewoon ontzettend slim, en daarom heb ik en 3.4 voor AK en een 4.6 voor DU. (wbw)


    Hahahaha, aaahw xD


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    (...)

    Hahahaha, aaahw xD


    Kijk op op de site van H&M en dat vind je het makkelijk uit, joh! Maar goed, dat jasje is mijn droom blazer (en ik heb nog geen blazer) dus ik moet en zal die blazer hebben!

    Ik baal nogal, omdat die toetsen net waren toen ik ziek was en ik 2 dagen had van ze om te leren terwijl ik 6 dagen dik ziek ben geweest en niet alle stof op magister stond - en de regel is dat ALLES erop moet staan - waardoor ik nu een onvoldoende heb, en die stof ik gezegd in de week dat ik ziek was. ''Het is héél vaak gezegd, Myke'' Ja fuck op, toen ik ziek was zeker? --'

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Kijk op op de site van H&M en dat vind je het makkelijk uit, joh! Maar goed, dat jasje is mijn droom blazer (en ik heb nog geen blazer) dus ik moet en zal die blazer hebben!

    Ik baal nogal, omdat die toetsen net waren toen ik ziek was en ik 2 dagen had van ze om te leren terwijl ik 6 dagen dik ziek ben geweest en niet alle stof op magister stond - en de regel is dat ALLES erop moet staan - waardoor ik nu een onvoldoende heb, en die stof ik gezegd in de week dat ik ziek was. ''Het is héél vaak gezegd, Myke'' Ja fuck op, toen ik ziek was zeker? --'


    Ik ken dat :c Ik moest vorig jaar echt heel veel toetsen inhalen en in de toetsweek had ik ook nog eens dertien toetsen... Waarvan 9 ofzo onvoldoende waren omdat ik me niet meer kon concentreren. D:


    The sun will rise and we will try again.

    Verder nog kleding/sieraden? (:


    The sun will rise and we will try again.