• Het circus van de nacht komt en gaat zoals de maan.
    Een keer in de maand, tijdens volle maan, verschijnt het circus ergens in de wereld en zijn spelers laten de hele nacht door hun talenten zien aan de gretige toeschouwers.
    En als de zon weer opkomt verdwijnt het circus alsof het er nooit had gestaan.
    Niemand weet waar hij en zijn spelers heen zijn gegaan, niemand behalve de spelers zelf.


    Het circus van de nacht is magisch. Als het geen volle maan is staat het circus ergens in een woud, ver afgelegen van de bewoonde wereld. Het circus komt en gaat en tot nu toe is het altijd goed gegaan en waren de juiste mensen meegekomen.
    Altijd ging het goed tot nu.
    Door een cruciale fout zijn de mensen die op dat moment in het reuzenrad zaten meegekomen naar het woud waar het circus de rest van de maand rust. Zonder de krachten van de volle maan kan het circus ze niet terugsturen, dus zit er niets anders op dan dat ze een maand bij het circus zijn gebleven.
    Maar staan ze na een maand nog steeds te trappelen om naar huis te kunnen?

    RULES
    ~EEN BEETJE LANGE POSTS - geen hele romans, maar wel wat meer dan vier regels waarin je personage alleen wat zegt
    ~NIEMAND IS PERFFECT - elk personage heeft wel een zwakte
    ~Have fun ^^

    Rollen
    Circus:

    Tamara (Tam) Strong, 23, trapeze, CottonCloud
    Seryn Cooper, 19, slangenmeisje, Cherrychanga
    Chàrline Juliette Roux, 21, leeuwentemster, Aragog
    Aleah Phoebe Rivera, 18, acrobate, H4RRY5TYLE5
    Arianna Sofia Bianci, 19, koorddanseres, Rozzy
    Nanique "Nani" Phyllis Lesser, 17, dressuur, xEvangeline

    Jason Riley Everest, 20, vuurspuwer, Prisoner
    Liam Michael Jones, 21, temt tijgers, H4RRY5TYLE5
    Luca Jones, 19, messenwerper, Assassin
    Reuzenrad:
    Lily Lauren Lockwood, 19, Aragog
    Bradley James Gaisford, 22, Sunbaked
    Jean Miles, 21, CottonCloud

    Caitlynn 'Cat' Zahra Durance, 18, Stiles
    Eli Holt, 23, Kaien

    Inschrijftopic

    ~We beginnen op de nacht dat het circus weer naar de mensenwereld komt. De voorstelling is al een tijdje bezig en als de mensen niet in de tent naar de voorstelling zitten te kijken, lopen ze wel tussen de kraampjes en tentjes.~

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 16:17 ]


    yeehh


    [Mijn Topics. Hoe beginnen we eigenlijk ? (:]

    Tamara Strong
    Ik liep naar mijn hoekje backstage en keek in de spiegel. Ik zag mezelf glunderen en deed mijn haren even los. Mijn gezicht schitterde van de glitter die erop zat en mijn oude vertrouwde masker zat nog altijd voor de bovenkant van mijn gezicht. Ik pakte een paar potjes om de make up bij te werken. Ik was nooit zo van de make up geweest, maar voor een show deed ik alles. En god wat ging ik goed vanavond! Mijn act op de trapeze ging beter dan ooit!

    Jean Miles
    Lachend liep ik met mijn vrienden tussen de kraampjes door. Lisa had een enorme suikerspin vast die groter was dan haar hoofd en Sam nam stiekem een hap van de achterkant, waar ze het toch nooit kon zien. Het reuzenrad verlichtte de circustent en ik wilde eigenlijk wel weten wat zich daarbinnen afspeelde.
    'Zullen we naar de show gaan?' Vroeg ik aan de anderen en ze knikten. We drongen door de menigte en schuifelden tussen twee kraampjes door, waardoor we bij de ingang van de circustent kwamen.


    yeehh

    [Mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Aleah Phoebe Rivera. || Acrobate.

    Ik glimlachte naar mezelf in de spiegel. Straks begon er een show.
    Ik hield ervan als het volle maan was, als we eindelijk weer konden laten zien wie we waren.
    Ik zette mijn masker op en deed mijn haren goed.
    Daarna liep ik naar het midden van de kamer en ging op de grond zitten.
    Als Acrobate moest ik mijn spieren wel losmaken voor de show.

    [Oh, noes, nu al? :'D >Mijn topics, ik post morgen iets (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kaien schreef:
    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nanique Phyllis Lesser

    Ik had de paarden allen keurig in de gebruikelijke rij opgesteld, hier en daar haalde de een onrustig zijn hoofd op maar dat was gemakkelijk in bedwang te houden. Ik nam Nevah-Nine nog even apart zodat ik met haar de wat ingewikkeldere trucjes nog even door kon nemen. Nevah-Nine was een prachtige schimmelmerrie, die zo koppig als een beer met haar jongen was. Tijdens de trainingen was ze altijd al de lastigste geweest om alles aan te leren en meerdere malen moest ik nog tot diep in de nacht met haar door.
    Het bleek dat ze alles al perfect onder de knie had, wat mij een zucht van opluchting en zelfvoldaanheid deed slaken, doordat we gisteren tot bijna middernacht hadden geoefend.
    'Brave meid,' glimlachend klopte ik haar op de hals.
    Toen ze terug in de rij tussen de andere paarden stond, nam ik voor alle zekerheid nog hun hoeven door waarna ik mezelf wat laatste verbeteringen aanbracht in de spiegel. Enkele plukken haar schoof ik netjes terug in mijn kapsel. Mijn haar was zo opgestoken zodat het van voren leek dat ik een typisch jaren twintigkapsel bezat, maar van achteren kon men zien dat een sierlijke vlinderspeld mijn lokken vastgebonden hield. Ik bracht nog wat bloedrode lippenstift aan omdat het ietwat was weggevaagd en keek of mijn van de glitter glinsterende nep-wimpers nog goed op hun plaats aan mijn oogleden zaten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:00 ]


    Fuck the government.


    Liam Michael Jones. || Leeuwentemmer.

    Ik keek naar de gestreepte tijger die zich voor mijn voeten had genesteld.
    Ze zaten nooit in kooien, teminste niet als we reisden, ze waren mijn huisdieren, lieve beestjes.
    Het waren gewoon grote katten.
    Ik aaide de vrouwelijke tijger over haar hoofd, haar naam was Mila.
    De mannelijke tijger, Milo, ironisch hé ?, kwam jaloers op me aflopen. Het sprong naast me op de zetel en legde zijn poten op mijn schoot.
    "Jaja, het is al goed" lachte ik.

    [mijn topics]


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    Seryn Cooper

    Ik deed nog snel wat laatste warming-up oefeningen. Toen ging ik voor de spiegel staan om m'n make-up bij te werken. Ik was best zenuwachtig. Ik zat pas sinds een jaar bij het circus, en ik was nog steeds niet helemaal gewend aan al het optreden. Maar, ik had vanochtend nog mijn nummer geoefend en het ging echt goed. Links van me stond Tamara, een mysterieus meisje die altijd haar masker ophad. Ik besefte dat we nog nooit echt hadden gepraat. Ze leek me wel aardig, dus ik besloot het ijs te breken. 'Hé,' zei ik verlegen. 'Ik zag je vanmiddag je nummer doen, het zag er gaaf uit!'


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    Tamara Strong
    Ik keek naast me toen ik een stem hoorde. Het duurde even voor ik doorhad dat het tegen mij bedoeld was, maar aangezien er niemand anders in de buurt stond kon het niet anders. Naast me stond het slangenmeisje dat er nog niet zo heel lang was.
    'Eh, dank je.' Zeg ik zacht. Er viel een korte stilte. 'Jij moet zeker zo op?' besloot ik maar te zeggen om het niet helemaal awkward te maken. Ik trok mijn masker wat strakker en pakte een kostuum uit het kledingrek.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:26 ]


    yeehh

    Seryn Cooper

    Ik knikte. 'Ik ga me nu omkleden, dus.. succes straks!' Ik glimlachte nog even en liep toen naar mijn kleedkamer. Ik trok m'n joggingbroek en shirt uit en haalde toen mijn pakje uit mijn tas. Hij was bordeauxrood, met een zilvere streep die sierlijk langs de zijkant ging. Toen ik klaar was liep ik naar de uitgang van de backstage-ruimte en gluurde om het hoekje. Ik haalde diep adem en wachtte tot ik omgeroepen zou worden.


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    Luca Jones

    Ik trek het witte shirt over mijn hoofd dat redelijk strak zit. Met een zucht probeer ik mijn donkerbruine haar nog maals naar achter te kammen maar het is te eigenwijs voor worden dus springt het weer half terug. Ik staak mijn poging om het fatsoenlijk te krijgen en loop naar een leren koffer, die ik open. Er zitten twaalf messen in, allemaal identieke glimmende messen. Alleen de punt is scherp, meer niet. Meer heb ik ook niet nodig. Ik streel even langs het koele metaal en stop de messen dan één voor één in de daarvoor bedoelde riem die aan mijn broek hangt. Ik glimlach even, mijn act is niet zo glitter en glamour als andere, maar gelukkig heeft het genoeg spanning en show om het leuk te maken voor het publiek.


    Your make-up is terrible

    Eli Holt

    Mijn zonnebril had ik op mijn hoofd gezet. Mijn ene hand had ik in mijn zak en mijn andere hand hielt een sigaret vast. Ik nam een trekje terwijl ik verder liep tussen de kraampjes door. Verschillende mensen zag ik. Mensen die hier werkte en mensen zoals ik. Ik glimlachte vaagjes en keek naar de rook die ik uit blies.

    [Oké, wat word er verder eigenlijk verwacht van een reuzenradmens?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn topics! Sorry, ik was gisteren naar de Efteling, dus ik kon niet reageren x] Ik schrijf nu even een stukje.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.