• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Niet samen alles vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21




    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:20 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Faye

    'Ik ga niet binnen roken, slimpie,' zegt Tony met een arrogant gezicht. Hij werpt een ironische en minachtende blik op mijn tas waardoor er een lichte blos op mijn wangen verschijnt. 'Maar buiten,' vervolgt hij zijn zin.
    :oe kom je er trouwens bij dat je mijn speeltje bent?' Vraagt jij dan serieus maar de minachtende toon er in zorgt ervoor dat ik aarzelend op mijn lip bijt en mijn ogen neer sla.
    Omdat ik niet weet wat ik moet antwoorden haal ik mijn schouders op. 'Ik weet niet,' zeg ik op een zachte toon. 'Omdat je me zoende maar er niet echt een reden voor had'.
    Ik slik even. ' Ik ga maar weer naar mijn kamer,' mompel ik€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bump


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    ik had er wat moeite voor moeten doen, nog weer het kasteel in en uit sluipen met spullen, maar uiteindelijk had ik het toch voor elkaar.
    Mijn kamer was nu al een stuk persoonlijker, de muren hadden de kleuren die ik graag wou; donkerblauw en lichtgrijs.
    ik had een aantal posters op de kop kunnen tikken bij een oude vriend van me, die ik nadat de behang lijm was opgedroogd ophing.
    Een filmposter die bestond uit meerdere kleinere plaatjes van de grootste films van de afgelopen jaren en een poster wat meer een foto was van mij, Brair en mijn beste vrienden van voor de tijd dat ik een halfwas was.
    De goede tijden.
    Maar wie zegt dat dit geen goede tijden zijn ? Ik heb Melody nu, dat geld toch ook als gelukkige tijden ?
    Brair kwam miauwend aanlopen waarna ze zich eerst nog even uitrekte voordat ze tegen mijn been aan krabbelde.
    Lachend tilde ik haar op.,,hoe vind je het hier geworden tot nu toe ? Alleen nog wat betere meubels erin en het is perfect niet waar ?"
    Ze mauwde goedkeurend en ik grinnikte weer.
    Met een plof en een zucht liet ik me op mijn bed vallen waar ik al snel met mijn handen onder mijn hoofd naar het plafond zat te kijken.
    Ik had geen zin meer om te gaan slapen, over een aantal uur zouden de lessen pas weer beginnen, maar ik verzon wel wat om mijn tijd te doden.
    en met een beetje geluk zou ik alsnog in slaap vallen.


    Credendo Vides

    [omg, sebastian in actie!
    maar ik heb echt de neiging (ofzo) om dit hele topic over te gaan nemen! jjkhalkfhkjafhlkjafhlkjafhkjdfhkjhgrmbl!]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh-my-godd. Ik heb mijn personage totaaaál verwaarloost. I'm so sorry.

    Tony Dash.
    Ik zie hoe Faye haar ogen neerslaat en aarzelend op haar lip bijt bij de toon die ik zonet had. 'Ik weet niet,' zegt ze vervolgens op een zachte toon. 'Omdat je me zoende maar er niet echt een reden voor had.'
    Tsja, waarom zoende ik haar? Ach, dat hoefde ik mezelf niet af te vragen, want dat wist ik goed. Dat wist ik verdomde goed, maar dit zou ik haar niet vertellen.
    “Ik hoef er ook geen reden voor te geven,” vermeldde ik haar. Ik kneep mijn lippen kort samen en liet toen een minachtende glimlach zien. Ja, ik kon eigenlijk geen echte glimlach laten zien. Alleen neppe, minachtende en/of sarcastische glimlachen. Verder niets.
    “Misschien had ik er wel een reden voor, maar dan hoef ik die reden nog niet te vertellen.” Vertelde ik haar.
    Faye slikte even. 'Ik ga maar weer naar mijn kamer,' mompelde ze.
    Ik haal mijn schouders kort op. “Oké? Dat is goed.” Zei ik haar. “Je wilt me dus geen gezelschap houden?” Eigenlijk had ik wel gezelschap nodig nu op dit moment. Ik had mijn stemming nu totaal gewisseld van ongeïnteresseerd naar geïnteresseerd. Of nouja, tot hoever dat kon komen bij mij. Een fijnere, vertrouwende en lievere sfeer bevond zich nu over mij heen in plaats van de kille houding die ik daarnet had.
    Ik kwam wat met mijn hoofd dichter naar haar toe totdat deze voor die van haar bevond en knipoogde haar toen. “Ik zal de sigarettenrook uit je buurt houden.”

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 1:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geeft niet ;p Ik reageer wel morgen pas, ga nu slapen.

    Btw, kunnen we anderen niet vragen of ze mee willen doen aangezien behalve ons vier er niemand reageert. Maaike en Amparo willen denk ik wel mee doen, Maartje misschien ook wel


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Geeft niet ;p Ik reageer wel morgen pas, ga nu slapen.

    Btw, kunnen we anderen niet vragen of ze mee willen doen aangezien behalve ons vier er niemand reageert. Maia en Amparo willen denk ik wel mee doen, Maartje misschien ook wel

    Ik denk idd dat er een nieuwe rollentopic moet komen hiervoor, want anders gaat het echt uitsterven. Was al zowat deze rpg vergeten. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal morgen wel wat mensen vragen, en misschien is het ook een idee op dit topic een slotje te vragen en een nieuwe te openen? De TS is toch nooit meer online en dan kan je ook niks in de beginpost aanpassen wat nogal irritant is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Toch snel een reactie omdat ik niet wil slapen

    Faye Maxime Kershaw
    'Ik hoef er ook geen reden voor te geven,' zegt Tony. Hij perst zijn lippen even op elkaar en glimlacht dan minachtend. 'Misschien had ik er wel een reden voor, maar dan hoef ik die reden nog niet te vertellen,' vervolgt hij.
    'Oké? Dat is goed,' zegt hij schouderophalend op mijn opmerking. ;Je wilt me dus geen gezelschap houden?'
    Net als ik met mijn hoofd wil schudden komt hij dichterbij met zijn hoofd en knipoogt hij. 'Ik zal de sigarettenrook uit je buurt houden'.
    'En waarom zou ik hier blijven?' vraag ik. 'Je kan toch alleen maar minachtend doet en ik heb op dit tijdstip geen zin in dat gedrag van je alsof helemaal niks belangrijk is en je helemaal geen gevoel hebt'. Ik bijt kort op mijn lip, kijk Tony voor een paar seconden aan en laat dan mijn blik door de gangen dwalen. 'En ik ben moe, als ik tijdens de les in slaap ga vallen is het jouw schuld, even dat je het weet'.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    'En waarom zou ik hier blijven?' Vraagt ze, wat bij mij overkomt op een tegenstrijdige toon. 'Je kan toch alleen maar minachtend doen en ik heb op dit tijdstip geen zin in dat gedrag van je alsof helemaal niks belangrijk is en je helemaal geen gevoel hebt.'
    Na dit gezegd te hebben zie ik haar op haar lip bijten en me voor een paar seconden aankijken. Ze laat haar blik door de gangen dwalen, maar deze blik volg ik niet. Ik kijk haar met mijn donkere ogen aan.
    'En ik ben moe, als ik tijdens de les in slaap ga vallen is het jouw schuld, even dat je het weet.'
    Ik hou mijn schouders op en draai me dan voor een kwart om. 'Suit for yourself.' Zeg ik haar.
    'Mij boeit 't niet zo zeer. It was just a question, milady.' Knipoog ik haar.
    Dan loop ik richting de uitgang, de donkere blauwe hemel tegemoet – wat mij overigens altijd een fijn en vertrouwd gevoel geeft.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    { Maar als we overnieuw beginnen gaan al deze nog wel lopende verhaalijnen dood en dat is toch ook niet leuk (?) ;)}


    Credendo Vides

    [We hoeven ook niet overnieuw te beginnen, gewoon dat er nieuwe mensen bij komen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DreamerN schreef:
    { Maar als we overnieuw beginnen gaan al deze nog wel lopende verhaalijnen dood en dat is toch ook niet leuk (?) ;)}

    Dat betekend niet dat we helemaal overnieuw moeten beginnen. Het is gewoon een nieuw rollentopic waarbij er nieuwe mensen meedoen (en méér), want nu is het gewoon dood. Of je wilt gewoon dat het een dood boeltje blijft. (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    { Haha oke, nee natuurlijk wil ik niet dat het een dood blijft, ik wil dat het snel "ochtend" is zodat mijn persoontje ook weer verder kan.}


    Credendo Vides

    [Ik laat Faye wel gewoon naar d'r bed gaan en als Tony dan ook naar zijn bed gaat kan het de volgende ochtend worden.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered