• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Niet samen alles vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21




    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:20 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Melody
    'Ik ga wel slapen, als je ook antwoord geeft op mijn tweede vraag.' zei ik. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder, en sloot mijn ogen. 'Dan geef ik ook geen feestje.' fluister ik in zijn oor.

    {ik ga nog afmaken, maar ik moet nu weg. doeeiii!}

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 10:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Stiles schreef:
    Okay, I don't get it anymore. Is het nu wel of niet nacht (wat voor hun dus dag is)

    Het is dag [wat voor hun nacht is], dus ze moeten naar bedje toe. Hihi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Het is dag [wat voor hun nacht is], dus ze moeten naar bedje toe. Hihi.


    Yeah, maar bij Sebastian en Melody is het al nacht aka dag dus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Yeah, maar bij Sebastian en Melody is het al nacht aka dag dus.

    Ehh, dat klopt dus niet. Ik weet niet of ze het 1ste berichtje hebben gelezen, maar daar staat duidelijk dat álle halfwassen naar bedje toe moeten. Wait, I'll send it again. :}

    Dames & Heren,
    De dag is aangebroken wat betekend dat alle halfwassen nu naar bed horen te gaan.
    Een prettige nacht allemaal.
    Liefs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {Nee, dat hebben we nu al veranderd... Waarom zou Melody anders een feestje willen geven... toch zeker niet voor het ontbijt en de lessen aan ?}


    Credendo Vides

    Stiles schreef:
    (...)

    Yeah, maar bij Sebastian en Melody is het al nacht aka dag dus.


    {ze zijn buiten bij dag (nacht voor hen) en sebastian probeert haar in slaap te krijgen}


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faye Maxime Kershaw
    Met een zucht open ik mijn ogen. Tijd om te ontbijten en naar de les te gaan. Het warme gevoel op mijn buik is weg wat betekent dat Harvey ergens anders heen is gegaan.
    Ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer waar ik wat mascara op doe. Als ik goed kijk zie ik pas dat ik een zwart jacket aan heb. En heb ik echt in mijn kleren geslapen? Verward schud ik mijn hoofd en ga ik naar mijn kledingkast om wat schone kleren aan te trekken. Het zwarte jacket trek ik er weer over aan.
    Snel werp ik nog een laatste blik in de spiegel. Perfect. Ik pak mijn tas met schoolboeken waarna ik mijn kamer uit loop. Tot mijn verbazing staat Tony op de gang. 'Wat doe jij nu weer hier, handsome?' vraag ik terwijl ik naar hem toe loop. Als ik vlak voor hem sta prik ik hem op zijn borstkas. 'Jongens mogen hier niet komen, dus jij ook niet'.


    Even dat jullie het weten: Ze is aan het slaapwandelen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    Faye komt op me aflopen. Fuck. Niet dat ik het erg vindt, maar ik wou haar eigenlijk niet storen. Gelukkig zie ik 't ding dat ik de hele tijd zocht. Mijn zwarte, leren jack.
    'Wat doe jij nu weer hier, handsome?' Had ze gevraagd toen ze naar me toeliep. Ze prikt op mijn borstkas als ze recht voor me staat. 'Jongens mogen hier niet komen, dus jij ook niet.'
    Ik krijg een vermoeide glimlach op mijn gezicht, maar ik had nu dan eindelijk mijn jack gevonden – of nou ja, eigenlijk had de jack mij gevonden.
    “Ik zocht jou slaapkamer,” gaf ik eerlijk toe, maar er zat toch dat flirterige tintje aan. En mijn verleidelijke glimlach kwam op mijn gezicht. Mijn ene hand greep naar haar middel, waar de jaszakken zitten, en de andere streelde haar wang. “Maar dat hoeft nu niet meer zo te zien, pretty lady.”
    Mijn hand griste ongemerkt het pakje sigaretten weg en deze deed ik snel in mijn broekzak. Mijn handen liet ik weer naast me hangen, maar merkte toen op dat Faye haar schooltas bij zich had. “What the fuck, loop jij met je schooltas? Heb je al niet genoeg geleerd vandaag..” Zei ik haar en bedacht me toen wat. “Of kwam je me even les geven?” En ik kon het niet laten om gecharmeerd wat wenkbrauw gewiebel hieraan toe te voegen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, Faye x Tony is echt geniaal haha. (cat)
    Ik kwam jullie even storen met deze reactie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Faye Maxime Kershaw
    'Ik zocht jou slaapkamer,' zegt hij.
    Waarom zou hij in vredesnaam mijn kamer zoeken als hij nu ook zou kunnen eten, iets wat jongens graag doen.
    Er verschijnt een verleidelijk glimlachje op zijn gezicht. Hij grijpt naar mijn middel en met zijn andere hand streelt hij wang. 'Maar dat hoeft nu niet meer zo te zien, pretty lady'. Dan laat hij zijn handen weer weg.
    'What the fuck, loop jij met je schooltas? Heb je al niet genoeg geleerd vandaag?' vraagt hij. Voordat ik kan antwoorden praat hij alweer verder. 'Of kwam je me even les geven?' Hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen.
    'Waarom zou ik jou les geven? Je zal toch nooit iets snappen,' antwoord ik. 'En wat is er zo raar aan dat ik mijn schooltas bij mij heb? De lessen beginnen zo remember?' zeg ik alsof dat het meest logische ooit is. Ik rol even met mijn ogen. 'Maarja, sommige mensen zijn gewoon dom en vergeetachtig, daar kunnen ze ook niks aan doen'. Ik geef Tony een troostend schouderklopje. 'Gelukkig heb je een leuk gezicht. Anders zou er echt niks van je terecht komen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    'Waarom zou ik jou les geven? Je zal toch nooit iets snappen,' antwoord ze hard. 'En wat is er zo raar aan dat ik mijn schooltas bij mij heb? De lessen beginnen zo remember?' Zegt ze alsof dat het meest logische is en ze rolt met haar ogen. 'Maarja, sommige mensen zijn gewoon dom en vergeetachtig, daar kunnen ze ook niks aan doen.' Ze geeft me nadien een schouderklopje.
    'Gelukkig heb je een leuk gezicht. Anders zou er echt niks van je terecht komen.' Toen ze dit zei voelde ik zachtjes dat er op mijn gevoelens werd getrapt. Het kwam niet zozeer door Faye, maar door de woorden die ze zonet zei. Dit kwam me zo bekend voor. Vind echt iedereen dat? Vond zíj dat echt serieus? Mijn gedachten gingen terug naar het meisje die het allemaal tegen me gezegd had. Door dit voelde ik hoe langzaam aan de woede in me naar boven kwam, maar ik probeerde ik het streng onder controle te houden.
    Oké.. Mijn wenkbrauwen frons ik verbaasd en een wtf-blik komt er op mijn gezicht. Wat is dit nou? “Zeg dat nooit meer van je leven,” had ik haar gewaarschuwd en had vervolgens haar hand fel weggeslagen. Ik probeerde me wat te bedaren.
    De vraag met waarom zij naar de lessen zou willen gaan zat nog steeds in mijn hoofd, maar het antwoord kwam al snel en een wat zwakke, maar zekere glimlach kwam op mijn gezicht. “Ik snap dat we niet naar de les moeten, omdat we nu eigenlijk in onze bed moeten liggen, señorita.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Zeg dat nooit meer van je leven,' waarschuwt Tony waarna hij mijn hand fel wegslaat.
    Met een iets wat pijnlijk gezicht wrijf ik over mijn hand. 'En waarom zou ik dat nooit meer zeggen? Het is niet dat je mij kan tegen houden of zoiets,' zeg ik terwijl ik hem geërgerd aan kijk.
    Er verschijnt een lichte glimlach op zijn gezicht. 'Ik snap dat we niet naar de les moeten, omdat we nu eigenlijk in onze bed moeten liggen, señorita'.
    'Señorita?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Is dat echt het beste waarmee je kan komen?' Jongens ook met hun idiote koosnaampjes. 'En we hoeven nu helemaal niet in ons bed te liggen,' zeg ik koppig. 'De lessen beginnen zo en het lijkt me niet handig om weer steeds te laat te komen dus ik weet niet hoe heet met jou zit maar ík ga'. Met die woorden draai ik me om, zonder af te wachten of te kijken of Tony achter me aan loopt. Ooit moet het toch tot hem doordringen dat de les zo begint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    Ze wrijft met een pijnlijk gezicht over haar hand. 'En waarom zou ik dat nooit meer zeggen? Het is niet dat je mij kan tegen houden of zoiets,' zegt ze met een geërgerd gezicht.
    Ik besluit om hier geen antwoord op te geven, al is mijn woede nu wel wat moeilijker in toom te houden.
    'Senorita?' Vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen. 'Is dat echt het beste waarmee je kan te liggen,' zegt ze met een koppig toontje. Ik druk mijn tanden op elkaar. “Dat was niet bedoeld voor een koosnaampje.”
    'En we hoeven nu helemaal niet in ons bed te liggen,' zegt ze weer met dat koppige toontje.
    In de gang werd het nu wel wat kouder en ik zag hoe het kippenvel op mijn lichaam kwam. Ik wreef even over mijn ontblote borst en liet deze weer ernaast hangen.
    'De lessen beginnen zo en het lijkt me niet handig om weer steeds te laat te komen dus ik weet niet hoe het met jou zit maar ík ga.' Daarna draait ze zich om zonder af te wachten wat mijn antwoord was.
    Pfft. Vrouwen zijn echt verdomde moeilijk. Het idee van dat ik gewoon weg zou lopen en te gaan roken was nu wel erg aanlokkelijk, want daarvoor kwam ik mijn bed ook eigenlijk uit, maar mijn beslissing was al gemaakt.
    Goed, dus ze snapte me niet wat ik met de stille hint bedoelde. Dan zal ik het maar op mijn eigen manier moeten doen. Al weet ik vrijwel zeker dat ik nog meer van die bitch antwoorden terug krijg, maar dat houdt me niet tegen om het gewoon te doen. Zoals ik al eerder liet merken. Ik doe wat ik wil.
    Ik liep haar achterna, greep haar arm vast, zodat ze zou stoppen. En zorgde ervoor dat ze zich omdraaide. Mijn hoofd bracht ik naar die van haar en weer plantte mijn lippen zich op haar zachte lippen.
    Als dit niet zou werken, dan weet ik het ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    Net als ik de trap af wil lopen grijpt iemand mijn arm vast.
    Geïrriteerd draai me om een kijk ik recht in het gezicht van Tony, wat ik al verwachte. Voordat ik kan vragen wat hij wil drukt hij zijn lippen op de mijne. Heel even ben ik er door overrompelt waarna ik mijn handen naar zijn nek breng, hem voorzichtig een beetje terug kus en mijn ogen sluit.


    Ik voel een paar lippen op de mijne drukken. Fronsend doe ik mijn ogen op en zie ik dat het Tony is. Mijn armen liggen rond zijn nek gekruld. What the fuck.
    Snel duw ik Tony weg. 'O. Mijn. God.' breng ik na een tijdje uit. 'Wat is er net gebeurd?' vraag ik verward. 'Wij hebben toch niet?' Ik slaak een zachte kreun van irritatie. 'Serieus Tony, je kan niet steeds maar mensen gaan zoenen gewoon alleen maar omdat je er zin in hebt,' zeg ik hoofdschuddend. Dan valt het me op dat ik mijn schooltas bij me heb, waardoor ik alleen nog maar meer in de war raak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melody
    'Ik ga wel slapen, als je ook antwoord geeft op mijn tweede vraag.' zei ik. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder, en sloot mijn ogen. 'Dan geef ik ook geen feestje.' fluister ik in zijn oor. Ik werd al wat rustiger, en dat kwam door Sebastian. 'Nouuu?' zei ik. Luna en Briar liggen inderdaad te slapen, wat er heel schattig uitziet. 'Schatjes!' riep ik uit. 'Geef je antwoord op mijn tweede vraag?' zei ik pruilend. Ik gaf hem een knuffel en keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 11:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.