• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Niet samen alles vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21




    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:20 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Sebastian

    Tweede vraag ? Door haar dronkenschap en aanhankelijkheid was ik totaal even vergeten wat ze ook al weer gevraagd had, aangezien haar gedrag me enig sinds afleidde.
    ,,Schatjes!"
    Ik legde mijn vinger op haar lippen om haar stiller te houden. ,,sstt... straks maak je hen wakker." ik keek even om me heen. ,,straks maak je iedereen wakker."
    Ze mompelde nog wat, iets wat ik niet zo duidelijk kon verstaan en ze knuffelde me even waarna ze me aankeek met een pruilerige uitdrukking op haar gezicht wat me enig sinds toch deed lachen.
    Ik trok haar dichter naar me toe.,,kom, anders krijg je het nog koud."


    Credendo Vides

    Melody
    Ik gniffelde toen Sebastian me naar zich toe trok. 'Mijn 2e vraaaaag.' zei ik zachtjes. 'Of je wel een kusje wilde?' Ik kroop dicht tegen hem aan, en voelde hoe mijn dronkenschap steeds meer wegzakte. Mijn hoofd begon pijn te doen, en ik wist dat dit mijn verdiende loon was. 'Sorry dat ik zo raar deed, 'k had niet zoveel moeten drinken.' Ik was nog steeds wel een beetje aangeschoten, maar ik kon in elk geval weer wat helder denken. Ik keek hem aan, maar wist toen niet wat ik moest zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    Ik wist totaal niet wat ik moest antwoorden op haar vraag, waar wou ze me zoenen ? op mijn wang ? of toch ergens anders.
    ,,sorry dat ik zo raar deed, ik had niet zoveel moeten drinken." wow, die was opeens weer wat meer bij zinnen.
    ,,nog even over die tweede vraag van je ? waar zou jij me een kusje willen geven dan?" ondanks de spanning in mijn lichaam moest ik toch even glimlachen terwijl ik vanuit mijn ooghoeken zag hoe Briar zich even uitrekte en diens vacht begon te wassen waarna ze even gaapte en weer tegen een poot van Luna aan zakte om weer in slaap te vallen.
    De zon kwam achter de dikke wolken massa vandaan en scheen nu fel naar beneden en ik kneep mijn ogen even dicht, ik had altijd van een goede zonnestraal gehouden, maar sindsdien ik een halfwas vampier ben kon ik het jammer genoeg steeds minder verdragen.
    Vragend richtte ik me weer tot Melody die nog steeds dicht tegen me aanzat.


    Credendo Vides

    Melody
    Ik zag hoe hij naar de zon keek, en hij deed zijn ogen even dicht. Daarna richtte hij zich weer tot mij. 'Nou..' begon ik aarzelend. Ik keek beschaamd naar de grond, en keek hem toen weer aan. Ik besloot om het maar gewoon te doen. Ik kwam naar hem toe, en drukte mijn lippen lichtjes op de zijne. Ik wilde weten of hij me ook leuk vond, en ik was niet zo'n type die het maanden achterhield, of wachtte of hij het initiatief nam. Hij was gewoon leuk, en hij was ook een halfwas, dus het kon geen kwaad. Toch?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tony Dash.
    Ik merk dat ze wat overrompeld wordt, maar daarna brengt ze haar handen naar mijn nek en legt deze eromheen. Voorzichtig kust ze me terug en sluit haar ogen. Oke, 3, 2, 1..
    Terwijl ze haar wenkbrauwen gefronsd heeft, doet ze haar ogen open. Ze duwt me snel weg. 'O. Mijn. God.' Is het eerste wat ze zegt na een enkele stille secondes. 'Wat is er net gebeurd?' Vraagt ze verward. 'Wij hebben toch niet?' Ik grijns, want ik weet meteen waar ze het over heeft en ik knik. Echt op zo'n manier van: Oh yes, we did.
    Een zucht van irritatie rolt er over de lippen van Faye. 'Serieus Tony, je kan niet steeds maar mensen gaan zoenen gewoon alleen maar omdat je er zin in hebt,' zegt ze hoofdschuddend.
    "Tuurlijk, kan ik dat wel." Zei ik haar een een semi-glimlach kwam op mijn gezicht. "Dromen verwerken dingen die je overdag hebt meegemaakt," zei ik met een geniepige glimlach verder. "En je zoende me terug, dus je vind me wel lekker." Grinnikte ik.

    - Sorry, flutpost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Tuurlijk, kan ik dat wel,' zegt hij met een halve glimlach. 'Dromen verwerken dingen die je overdag hebt meegemaakt'. Zijn halve glimlacht wordt wat geniepiger. 'En je zoende me terug, dus je vind me wel lekker,' grinnikt hij dan.
    Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar bedenk me en pers mijn lippen op elkaar terwijl ik mijn armen over elkaar sla. 'Ik was aan het slaapwandelen. Als ik bij mijn volle verstand was geweest had ik je niet terug gekust,' zeg ik op een iets wat hooghartige toon. 'Bovendien, ik vind je niet "lekker",' vervolg ik. Okee, eigenlijk wel maar dat gaat hem niks aan je. 'Je ziet er leuk uit, dat wel maar je bent niet mijn type'. Ik wacht even voordat ik verder praat. 'En zoen me niet als je er geen verdere bedoelingen of gevoelens bij hebt. Ik laat me door jou niet behandelen alsof ik één of ander speeltje bent dat je na een paar dagen weggooit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    Mijn ogen versperden zich even wijd toen ik haar lippen zachtjes op de mijne voelde drukken, dus mijn rare voorgevoel was dus wel terecht geweest.
    Vind ze me leuk of is ze toch nog dronken?
    Maar voor nu, voor nu maakte het me eigenlijk niet zoveel uit.
    Ik sloot mijn ogen en beantwoorde haar zoen.
    Ze is een leuk meisje, ook al ken ik haar nog niet zo lang, ik voelde me op mijn gemak bij hem.
    Ik legde mijn ene hand op haar rug en trok haar nog weer dichter naar me toe terwijl ik mijn andere hand in haar nek legde en haar wat harder zoende.
    Ik grinnikte even waarmee ik de zoen verbrak. ,,zag je die aankomen?"


    Credendo Vides

    Melody
    Ik was een beetje verbaasd toen hij terug zoende, maar algauw had ik me weer hersteld. Hij grinnikte. 'zag je die aankomen?' vroeg hij. Daar moest ik even over nadenken, maar had toch mijn antwoord klaar. 'Nee. Maar dat vind ik niet zo'n probleem, hoor.' zei ik gniffelend terwijl ik mijn lippen weer op die van hem plaatste. Nooit eerder had ik een vriendje gehad of gezoend, omdat het me tijdversspilling leek. Maar Sebastian was anders. Bij hem had ik het gevoel dat ik hem al jaren kende, en dat onze vriendschap gewoon was uitgegroeid tot "meer". Ik zoende steeds ruwer en intiemer, simpelweg omdat ik het lekker vond.

    [ik voelde me op mijn gemak bij hem - x3]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tony Dash.
    'Ik was aan het slaapwandelen. Als ik bij mijn volle verstand was geweest had ik je niet terug gekust,' zegt ze op een hooghartige toon - wat bij mij als smoesje overkwam en me een zorgeloze glimlach op mijn gezicht bracht. 'Bovendien, ik vind je niet "lekker",' vervolgde ze haar smoesje. 'Je ziet er leuk uit, dat wel maar je bent niet mijn type.' Een paar secondes was ze stil en ging toen verder met praten.
    'En zoen me niet als je er geen verdere bedoelingen of gevoelens bij hebt. Ik laat me door jou niet behandelen alsof ik één of ander speeltje bent dat je na een paar dagen weggooit.'
    "Wie zegt dat ik er geen verdere bedoelingen of gevoelens bij heb?" Grinnikte ik.
    Ik bedacht me op wat ik verder wou zeggen, want dat zou niet handig geweest zijn, dus besloot het op een andere boeg te gooien. "Dus je weet niet wat er allemaal gebeurd is?" Vroeg ik haar nieuwsgierig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Wie zegt dat ik er geen verdere bedoelingen of gevoelens bij heb?' grinnikt hij.
    'Dat lijkt me wel duidelijk,' antwoord ik, alsof het antwoord heel erg voor de hand liggend is. 'Je hebt zelf gezegd dat je niet in de liefde gelooft dus waarom zou je dan wel gevoelens voor mensen krijgen?' voeg ik er aan toe. 'En als je wel gevoelens kan krijgen voor mensen snap ik niet dat je niet in de liefde gelooft'.
    Ik zucht, laat de tas met schoolboeken op de grond zakken en leun tegen de muur.
    'Dus je weet niet wat er allemaal gebeurd is?' vraagt hij.
    Ik knik. 'Afgezien dat we gezoend hebben, of beter gezegd dat jij mij hebt aangerand, weet ik niet meer wat er gebeurt is'. Ik krijg een lichte frons op mijn gezicht. 'Wat dóé jij hier eigenlijk? Het is midden op de dag. Je hoort in bed te liggen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    ze zoent me nog een keer, steeds ruwer en intiemer.
    Ik trok haar bij me op schoot terwijl ik weer verder zoende.
    Eerst was ik nog van plan geweest om een vuurtje te maken want ondanks de zonnestralen moest het voor Melody best nog wel koud zijn zo buiten.
    Maar dit, dit had geen vuurtje nodig, want het vuur brandde al binnen in ons.
    Een zachte miauw zorgde ervoor dat ik mijn lippen van die van Melody afhaalde en ik keek Brair even verbaasd aan.
    Haar kopje schoot richting het gebouw en ik slikte even.
    Fijn, waarom juist net nu ?
    ,,Mel, we kunnen beter ergens anders heen gaan, ik zie daar een docent lopen en volgens mij is het niet toegestaan om rond dit tijdstip nog buiten te zijn zonder toestemming." fluisterde ik zachtjes in haar oor.
    Mij maakte het niet uit of ik straf kreeg, maar ik wou het haar besparen.

    {Sorry voor mijn late reactie, was eerder op de dag een beetje inspiratieloos...}


    Credendo Vides

    (ik schrijf morgen/vanavond een nieuw stukje, ben nu bij een vriendin)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Khedira -> Dictionary


    ~

    Tony Dash.
    'Dat lijkt me wel duidelijk,' antwoord ze, alsof er geen enkel ander antwoord voor is. 'Je hebt zelf gezegd dat je niet in de liefde gelooft dus waarom zou je dan wel gevoelens voor mensen krijgen? En als je wel gevoelens kan krijgen voor mensen snap ik niet dat je niet in de liefde gelooft.'
    Dat is een.. érg kromme uitleg. Dus als ik niet in de liefde gelooft kan ik niet voor iemand gevoelens hebben? Oké. Dat is echt krom. Alleen ga ik haar dit niet uitleggen, dat is toch zinloos en verdoe ik toch mijn tijd en energie aan. Faye is zo koppig als wat.
    Ze zucht en gaat tegen de muur leunen, terwijl ze haar schoolboeken op de grond laat zakken en knikt. 'Afgezien dat we gezoend hebben, of beter gezegd dat jij mij hebt aangerand, weet ik niet meer wat er gebeurt is.' Ze krijg een lichte frons op haar gezicht alsof ze nu pas ergens achterkomt. 'Wat dóé jij hier eigenlijk? Het is midden op de dag. Je hoort in bed te liggen.'
    Och crap, dat is waar ook. Ik zou mijn peuken komen pakken en gaan roken. Totaal vergeten door die onzin van haar. “Ik kon niet slapen,” antwoord ik haar alleen. Voor de rest hoeft ze niets te weten.
    “Ik ben een slechte slaper.” En dit was wel waar. Wat ik echt enorm haat, maar ja.. ik wist niet beter, ik was er al best gewend aan geraakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Ik kon niet slapen,' is het enige wat Tony zegt. 'Ik ben een slechte slaper'.
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'En als je niet kan slapen ga je naar het meisjesgedeelte?' vraag ik. 'Erg logisch,' mompel ik sarcastisch.
    Als ik merk dat ik zijn zwarte leren jacket nog aan heb trek ik die uit. Met een paar stappen overbrug ik de korte afstand tussen ons en geef ik hem zijn jacket terug. 'Hier. Als ik zo weer ga slapen heb ik die toch niet meer nodig'. Ik bijt op mijn lip en leun weer tegen de muur.
    'Maar eh, je zei toch dat je pas weer tegen me ging praten als ik wist waarom je mij eh, zoende?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered