• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Geen probleem,' sus ik en sla ook mijn armen om Astoria en grijns. Plan gelukt. Ik laat haar weer los en bied haar een glas water aan.
    'Jouw naam is Astoria Ivaine Greengrass en dit is inderdaad een school. Hogwarts, jij bent een tovenaar. Vorig jaar was de grote battle tegen Lord Voldemort, oftewel Hij die niet genoemd mag worden. Na de battle ben je terug gekomen om je 6e jaar af te maken,' leg ik rustig en met een glimlach uit.


    everything, in time

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een glimlach speelde op Astoria haar lippen. "Astoria...dat is een mooie naam, net zoals Alexis" Een lichte frons speelde op Astoria haar voorhoofd. Hogwarts? Battle...Voldemort...Ergens in Astoria haar hoofd begon een klein lampje te branden. Haar ogen gleden even af naar haar nachtkastje, waarna ze haar wand in haar rechterhand nam en hem bekeek. "Ik...ik denk dat ik me dat wel ergens herinner" Astoria liet de wand even door haar vingers spelen terwijl ze het stukje hout aandachtig bekeek, maar het weer terug legde voordat ze er kwaad mee deed. "En...Waarom is mijn stropdas groen en zijn de andere rood blauw of geel?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Zeg maar Alex,' onderbreek ik haar. 'De meesten noemen me Alex.'
    Ze neemt haar wand in haar hand en laat het tussen haar vingers glijden. Ik bid dat ze het ding snel weer neerlegt, voor er ongelukken gebeuren. Dan stelt ze een vraag over de stropdassen.
    'Dat komt omdat je in je eerste jaar in een afdeling bent gedeeld. Er zijn vier afdelingen: Gryffindor, dat is rood, Ravenclauw is blauw, Hufflepuff is geel en Slytherin is groen. Jij en ik zitten beide in Slytherin en geloof me,' lach ik, 'dat is het beste huis.'


    everything, in time

    Draco Malfoy

    Wantrouwend staar ik naar Alexia naast Astoria haar bed. Rustig vervolg ik mijn weg naar het bed. Ik groet Mevrouw Plijster en ga vervolgens op een afstandje kijken. Het was natuurlijk zeer verdacht als ik gelijk naar haar toe zou rennen, dus dat deed ik niet.

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    Ik kijk haar aan en knik dan. "Ik begrijp het wel als ikzelf ik deze situatie zou zitten zou ik dat ook doen en neem de tijd die je nodig hebt om over alles na te denken"


    Angelina Johnson

    Ik zucht en leg mijn hoofd op Freds schouder. 'Weetje, ik ben echt blij dat ik deze baan heb genomen,' zeg ik maar, omdat ik niks beters weet. 'Die kinderen vinden hun eerste vlieglessen echt super en het is voor mij een excuus om de halve dat op een bezem door te brengen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "S-slytherin?..." De lichte frons speelde weer op Astoria haar voorhoofd, waarna ze vaagjes knikte. "Oke...als jij het zegt" Er verscheen een klein glimlachje op Astoria haar lippen, waarna ze even met een stukje los zittend touw van haar deken speelden. Astoria voelde hoe iemand van af een afstand toe keek, waarna ze Alexia aan keek. "Wie is dat bij de deur?" Astoria kantelde haar hoofd waarna ze Alexia met een vragende blik aan keek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Ik ben blij dat het werk je bevalt en het is inderdaad een goed excuus" zeg ik en denk terug aan onze eerst vliegles dit niet echt bepaald zonder grappen ging. Een grijns speelt weer rond mijn lippen "Onze eerst vliegles vonden we volgens mij ook allemaal super"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex(ia) Rose Larsen
    Zonder mijn hoofd al te veel te draaien, gleed mijn blik naar de plek die Astoria had aangewezen.
    'Draco Malfoy. Leraar Potions en afdelingshoofd van Slytherin. Het is trouwens ook een lafaard. Toen je alles nog wist, mocht je hem niet,' lieg ik makkelijk. 'Ik zou alle redenen waarom wel kunnen opnoemen, maar daar ben ik wel heel lang mee bezig. Het komt erop neer dat hij een grote lafaard is en een engerd, maar dat zul je waarschijnlijk nog wel ontdekken. Hij staat er trouwens ook om bekend dat hij veel liegt, dus geloof niet zomaar alles wat hij zegt,' waarschuw ik haar dan met een bezorgde blik.


    everything, in time

    Angelina Johnson

    Een glimlach verschijnt op mijn lippen. 'Het waren echt mijn favoriete lessen. Ik kreeg altijd complimentjes van Madame Hooch en het is daardoor ook de deur geweest naar het Quidditch team. En dat was al helemaal geweldig. Vooral toen Harry ons de kans gaf om ook echt te winnen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haar blik glijd even over de jonge, of beter gezegd jonge man in de deur opening, waarna ze Alexis weer aan kijkt, en knikt. "Hij ziet er dan wel stoer uit, maar van binnen is hij waarschijnlijk een softy" Astoria grinnikte zachtjes. "Zoals je hem beschrijft...komt hij over als een of andere pedofiel" Astoria kantelde haar hoofd even en grinnikte zachtjes. Ze was blij dat ze al weer een paar dingen uit haar verleden wist, bij wie ze in de buurt moest blijven en wie ze juist moest vermijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Dat was het inderdaad en werd ook beter toen Harry bij ons kwam" zeg ik glimlachend. "Maar toen veranderde alles in het vijfde jaar toen een of andere roze suikerspin het leuk vond om de helft uit het team zetten omdat we een kleine discussie hadden met Slytherin en zij gewoon een compleet team mochten blijven. Op dat moment vond ik Snape nog meevallen vergeleken met haar"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex(ia) Rose Larsen
    Ik schiet in de lach als ze hem pedofiel noemt. 'Ja, precies, je haalt me de woorden uit de mond. Het schijnt dat hij wel eens iets met een leerling heeft gehad,' zeg ik met een vies gezicht en probeer haar reactie te peilen. 'Een leraar en een leerling, pfoeh. Als leerling word je dan natuurlijk zo van school gestuurd en bam, daar gaat je carrière. Gelukkig heb jij je gezond verstand wel nog altijd. Nog een knuffel?' vraag ik dan breed lachend en strek mijn armen uit.


    everything, in time

    Angelina Johnson

    Ik haal mijn schouders op. 'Maar DA maakte toch weer een hoop goed. Ook al werden we ontdekt. Plus dat jullie toen echt op jullie best waren.' Mijn gedachten gaan naar Severus Snape. 'En Snape is en blijft de dapperste man uit de tovernaars-geschiedenis.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Dat maakte inderdaad een hoop goed en heel erg bedankt" zeg ik glimlachend. "Toen we haar eindelijk konden wegsturen met behulp van onze show maakte ook een hoop goed en een mooier eind van het schooljaar had ik me niet kunnen voorstellen". Ik kijk haar aan en knik. "Dat ben ik helemaal met je eens en ik denk niet dat ooit nog gaat veranderen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria trekt een vies gezicht als Alexia haar verteld over de relatie tussen hem en een leerling. "Ieuw! Dat is...vreemd..." Astoria trekt even een wenkbrauw op waarna ze een beetje in het niets staard. Echter kijkt ze weer op als Alexia haar armen uitstrekt, een glimlachje verschijnt op haar gezicht en ze beantwoord de knuffel door terug te knuffelen. Astoria grijpt met haar hand naar haar hoofd als deze hard begint te bonken, en legt haar hoofd terug op het kussen, waarna madam plijster naar de twee toeloopt en een hand op Alexias schouder legt. "Ze heeft haar rust nodig"


    The expert in anything, was once a beginner.