• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    Stornoway schreef:
    [Volgens mij gaat Ginny trouwens binnen de kortste keren jaloers worden op Astoria, aangezien Harry zoveel aandacht van haar krijgt. xd]

    Ginny Weasley
    "Ik... Nee. Harry?", mompelt Ginny verbaasd als Harry de ziekenzaal binnen loopt. "Wie ligt er wel nog op de ziekenzaal?", vraagt ze nieuwsgierig.


    [Ghehe, Astoria krijgt ook veel aandacht van Harry. Waardoor Draco en Ginny hem waarschijnlijk helemaal flippen xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Eh, volgens mij alleen Astoria. Hoe- Ooooooh,' zeg ik als ik Harry zie. 'Ik wist niet dat hij en Astoria elkaar kende? Als ik jou was, zal ik maar snel gaan kijken,' zeg ik en klop Ginny's schouder. Op datzelfde moment komt Draco naar binnen. 'Ah, meneer Malfoy. Hoe is het met Astoria?' vraag ik en stap bij Ginny vandaan.


    everything, in time

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Ghehe, Astoria krijgt ook veel aandacht van Harry. Waardoor Draco en Ginny hem waarschijnlijk helemaal flippen xd]


    [ZE KUNNEN EEN MASTERLIJK GEMEEN PLAN SMEDEN TEGEN ASTORIA EN HAAR VERMOORDEN. =D]

    Ginny Weasley
    Ginny glipt de ziekenzaal binnen en gaat naast het bed van Astoria staan, naast Harry. "Ik wist niet dat je zo goed overeen kwam met meisjes van Zwadderich?"


    help

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikt zachtjes als deze...zogenaamde Harry stuntelig plaats neemt op een stoel naast haar bed. "Het spijt me maar...ik kan het me allemaal niet meer herinneren. Het enige wat ik weet, is dat Alexia mijn beste vriendin is, en Draco een vuile...hufter is." Astoria haalde enkel schamper haar schouders op. "Maar meer? Nee meer weet ik niet." Astoria fronste even haar wenkbrauwen, en kwam iets dichterbij Harry terwijl ze het bliksemschigt litteken op zijn hoofd bekeek. "Hoe kom je daar aan?"

    [Ik ga eten, ben daarna weer terug X]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Volgens mij niet zo goed, mevrouw Larsen." zeg ik kalm. "Ik moet gaan." zeg ik daarna snel.

    Harry Potter

    Ik draai me even naar Ginny en keek haar even vragen aan, normaal deed ze nooit zo jaloers. "Je weet best dat ik niks met haar heb Ginny." zeg ik even kortaf. Wow, waar kwam dat opeens vandaan? "Sorry, dat was niet zo bedoeld!" zeg ik snel.
    Ik kijk weer naar Astoria en een vaag gevoel komt in me op. "Het spijt me maar...ik kan het me allemaal niet meer herinneren. Het enige wat ik weet, is dat Alexia mijn beste vriendin is, en Draco een vuile...hufter is." zei Astoria en ze haalt haar schouders op. "Hoe kom je daar aan?" ze keek naar mijn litteken. Ik wilde Ginny niet laten barsten, maar iets in me dwingde me om Astoria al mijn aandacht te geven. "Dat is een lang verhaal.." er kwam een schamper lachje op mijn gezicht. Ik vertelde haar het hele verhaal, met Ginny nog steeds achter me.

    Ginny Weasley
    "Je weet best dat ik niks met haar heb, Ginny." En dat was precies waar ze nu net niet aan het denken was. "Hoe kom je daar aan?", vraagt Astoria, kijkend naar Harry's litteken. Ze had wel een enorm heugenverlies, als ze zelfs dat niet meer herinnerde. "Gaat het wel, Astoria?", vraagt Ginny bezorgd. "Wat is er gebeurt?" Dat laatste vraagt ze niet echt aan Astoria, maar ook niet echt aan Harry.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 18:13 ]


    help

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte vaagjes terwijl ze luisterde naar Harry's verhaal. "Oh, dus dat komt door Voldemort? Nou...zo te horen is het maar goed dat hij dood is" Astoria grinnikte even zachtjes, waarna ze Ginny aan keek. Ze kantelde haar hoofd wat, en keek naar het meisje met het rode haar, waarna er een klein glimlachje op haar lippen verscheen. "Het gaat wel...redelijk. Alexia heeft me het meeste terug laten herinneren, en nu Harry ook" Astoria glimlachte even naar Harry en keek toen terug naar Ginny. "Ik...ik weet niet wat er is gebeurd...ik was...er was...ik weet het niet..." Astoria staarde even in het niets, en wreef even over haar achter hoofd, waarna ze haar hoofd terug legde op het zachte kussen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (ik mocht gister niet op de computer kan iemand een vertellen waar we zijn)
    (vanaf morgen is Cho ziek 2 weken lang jullie mogen wel over haar verder schrijven maar ze blijft ziek)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Daphne Greengrass:
    Ik ga even mijn zusje bezoeken.
    Eventjes kijken hoe het met haar is.
    (eenmaal bij Hogwarts)
    Astoria?Ben je hier?


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Daphne Greengrass:
    'Astoria waarom antwoord je niet?'
    'Wat is er gebeurd alsjeblieft antwoord!'
    Ik zal wel even aan het afdelingshoofd waar ze is.
    Als ik het goed begreep is Draco het afdelingshoofd.
    'Draco kan ik iets vragen?'


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte vaagjes terwijl ze luisterde naar Harry's verhaal. "Oh, dus dat komt door Voldemort? Nou...zo te horen is het maar goed dat hij dood is" Astoria grinnikte even zachtjes, waarna ze Ginny aan keek. Ze kantelde haar hoofd wat, en keek naar het meisje met het rode haar, waarna er een klein glimlachje op haar lippen verscheen. "Het gaat wel...redelijk. Alexia heeft me het meeste terug laten herinneren, en nu Harry ook" Astoria glimlachte even naar Harry en keek toen terug naar Ginny. "Ik...ik weet niet wat er is gebeurd...ik was...er was...ik weet het niet..." Astoria staarde even in het niets, en wreef even over haar achter hoofd, waarna ze haar hoofd terug legde op het zachte kussen. De druk op haar hoofd verzwaarde wat en Astoria sloot haar ogen terwijl er een kleine frons op haar voorhoofd verscheen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Potter

    Ik keek even naar Astoria en toen weer naar Ginny. Astoria had gewoon iets wat Ginny totaal niet had. "Volgens mij slaapt ze, Ginny.." mompelde ik zacht.

    [HARRY YOU CHEATER! xd]

    Ginny Weasley
    Ginny kijkt achterdochtig naar de manier waarop Harry naar Astoria kijkt. "Ik ga terug naar de leerlingenkamer. Heb nog huiswerk te doen", mompelt Ginny. Ze staat op van de stoel waar ze net was gaan neerzitten.


    help

    {XD He's going to marry you so calm down XD}


    Don't be like the rest of them, darling