• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ Als je de drama nóg groter wilt maken, kan ik Alexia wel naar Madame Plijster sturen zodra Astoria daar is en dat ze dan gaat doen alsof zij Astoria's beste vriendin is en haar tegen Draco op zetten? (: ]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:23 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [ Als je de drama nóg groter wilt maken, kan ik Alexia wel naar Madame Plijster sturen zodra Astoria daar is en dat ze dan gaat doen alsof zij Astoria's beste vriendin is en haar tegen Draco op zetten? (: ]


    [Whoop ^^ like that idea, Astoria weet toch niet meer wie Draco is dan xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ga nu naam mn opa en oma, maar ik reageer dan op mn mobiel, dus dat kan best langzaam gaan maar meestal gaat het nog wel redelijk snel(A)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Is prima! Ik wacht dan even tot Astoria bij Madame Plijster is.]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    [Is prima! Ik wacht dan even tot Astoria bij Madame Plijster is.]

    [Is goed, ik laat Blaise wel op de een of andere manier Astoria naar madame plijster brengen, aangezien de speelster van Draco niet online is (A)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ Ben wel online, maar moet zo weg.. Dus (: ]

    Astoria Ivaine Greengrass

    Het bloed uit Astoria haar hoofd mengde zich met het water van de douch, Astoria opende haar ogen en keek wazig in het rond en knipperde wat met haar ogen maar waar ze was? Nee dat wist ze niet. Astoria hielp zichzelf omhoog aan het zeeprekje, waarna ze de badkamer uit liep terwijl de douch nog aan stond en het bloed nog tegen de muur aan kleefden. Niet veel later liep Astoria in haar uniform verward door de gangen van Hogwarts, geen idee waar ze was en geen idee waarom ze hier was. "Astoria!" Maar Astoria draaide zich. Niet om en bleef in het rond kijken alsof ze nieuw was. Blaise liep op haar af, merkend dat haar hoofd aan het bloede was. "Tori, wat is er?" Astoria keek vreemd naar de jonge die haar pols vastpakte en tegen over haar stond. "Wie ben jij?" En deze zin maakte enkel dat Blaise wist dat er iets goed mis was. "Ik breng je naar plijster, nu" Blaise trok Astoria mee die nogsteeds achter hem aan hobbelden en verward rondkeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sunbaked schreef:
    [ Ben wel online, maar moet zo weg.. Dus (: ]

    [Okeey, ik heb Blaise Astoria al weg laten brengen maar Draco kan gewoon binnen stormen ofzo xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    Verveeld zit ik in de bibliotheek van de school en lees een boek over verboden spreuken. Wanneer ik het uit heb plaats ik hem terug op zijn oorspronkelijke plek. Verderop hoor ik twee meisjes praten.
    'Heb je het al gehoord?' vraagt de ene. 'Astoria ligt in de ziekenzaal en schijnt haar hoofd echt hard te hebben gestoten.' De andere begint te grinniken. 'Flinke hersenschudding zeker.' Ik grinnik ook. Astoria in de ziekenzaal? Ik moet een bezoekje brengen.
    Op een drafje loop ik erheen en laat me door madame Plijster naar het juiste bed brengen. 'Astoria, jeetje,' roep ik zogenaamd verschrikt. Madame Plijster loopt weg en mijn gezicht verandert weer in een strakke blik. 'Gevallen dus?' vraag ik nu zonder al te veel medeleven.


    everything, in time

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met gesloten ogen ligt Astoria in een bed van de ziekenzaal, voor minstens 2 weken. Een zucht verlaat haar lippen en waarna ze haar ogen opend, kijkt ze recht in het gezicht van een onbekend meisje, en knikt als antwoord op haar vraag. "Ik...denk het..." Het was waar, Astoria wist niets meer, helemaal niets. Even ging ze met haar hand over haar achterhoofd en voelde over de wond die daar zat. "Maar...een of andere jongen bracht me hier..." Astoria fronste haar wenkbrauwen even. "Blaise...dacht ik..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Blaise? Nou, lekkere jongen dan, want hij heeft je nu verlaten.' Ik denk even na en kijk Astoria dan verbaasd aan. 'Maar, je DENKT dat je gevallen bent?' Ik begin te grijnzen bij de gedachte dat ze misschien wel niets meer weet en zet gelijk weer een medelevend gezicht op. 'Geen zorgen, ik blijf wel even bij je. Alleen is ook maar zo alleen.'


    everything, in time

    Draco Malfoy

    De eerstejaars bakken er weinig van maar eigenlijk maakt dat me vandaag niet zo veel uit. Ik leg een kleine, zwartharige mollige jongen uit hoe je het beste kunt roeren. Ik help een groep meisjes die een groene vloeistof in de ketel hebben in plaats van een licht paarse en aan het eind van de les ben ik kapot. Het was misschien toch niet zo makkelijk als dat ik gedacht had. Ik moest maar eens gaan kijken bij Astoria. Ik duwde de oude houten deur open. "Tori?" vroeg ik waakzaam toen er geen geluid kwam. Het bed was leeg, en ik zag bloed sporen op het vloerkleed. "Astoria?" riep ik nu wat harder. De muren van de badkamer waren besmeurd met bloed. "Fuck." bracht ik er gesmoord uit. In de volgende minuten rende ik over het hele terrein heen naar de ziekenzaal.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte. "Ja...denk ik. Alleen is niet fijn" Astoria hield haar hoofdje schuin en keek het meisje aan, waarna ze even zachtjes op haar onderlip beet, een kenmerkend iets van haar als ze na denkt. "M-maar...ales ik niet ben gevallen...wat is er dan gebeurd?" Er verscheen een frons op Astoria haar voorhoofd, waarna ze recht op in bed ging zitten. "Wie ben jij? En wie ben ik? En waar ben ik, wat is er met me gebeurd en...wat doe ik hier?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    Opnieuw zet ik een gespeeld, geschrokken gezicht op als ze vraagt wie ik ben.
    'Ik ben het Alexia, oftewel Alex. Alexia Rose Larsen, je beste vriendin. Kun je je daar nog IETS van herinneren? Wat er precies gebeurd is weet ik niet, ik was er niet bij. Maar als beste vriendin zie ik het als mijn taak het voor je uit te zoeken, totdat jij je geheugen weer terug hebt.' Lief doen tegen haar was nog moeilijker als dat ik me had voorgesteld.


    everything, in time

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria hield haar hoofdje schuin, terwijl er een glimlachje rond haar lippen speelden."Dus jij bent Alexia...Maar, wie ben ik?" Astoria keek even om zich heen, ze had geen idee waar ze was, of wat er gebeurd was, haar hele geheugen was een zwarte vlek. "En...is dit een school?" Astoria keek Alexis aan en hield haar hoofd weer schuin. "Bedankt Alexis" Een glimlachje verscheen op Astoria haar lippen waarna ze haar armen om Alexis heen sloeg.


    The expert in anything, was once a beginner.