• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    Ze beantwoordt mijn knuffel en grijpt dan naar haar hoofd.
    'Alles goed?' vraag ik bezorgd, maar madame Plijster legt al een hand op mijn schouder. 'Ze heeft haar rust nodig,' zegt ze en ik knik. Ik sta op en zwaai een laatste keer naar Astoria. 'Beterschap, ik kom je later nog wel opzoeken.' Ik loop de zaal uit en werp een blik op Draco, omdat ik het niet kan laten steek ik ook nog even mijn tong naar hem uit.


    everything, in time

    Draco Malfoy

    Als Alexia wegloopt neem ik haar plaats in. Ik blijf twijfelend op een afstandje staan, maar wel zo dichtbij dat ik met haar kan praten. "Ik ben Draco Malfoy, je leraar Potions en afdelingshoofd van Slytherin." zeg ik met een lichte glimlach. Als ze echt heel erg geheugenverlies had, kon ik er weinig aan doen, alleen maar wachten. Maar mensen zoals Alexia zouden hier vast hun voordeel mee doen, en haar dingen laten geloven die helemaal niet waar zijn.

    [Mijn charries zijn lonely...]


    help

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria glimlacht nog even naar Alexia, waarna ze haar ogen sluit. Maar echter word haar slaap verstoord door de jonge die net in de deur opening stond. Astoria opent haar ogen en trekt een wenkbrauw op. "Zei Alex al" De woorden kwamen kortaf, en lichtelijk bot uit Astoria haar mond, als het echt zo was dat ze Draco daadwerkelijk niet mocht, zal ze dat voort zetten. Astoria draait zich op haar zij waardoor ze met haar rug naar hem toe lag. "Wat doe je hier?" klonk het weer bot uit Astria haar mond.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Stuur een van je characters maar naar mij, loop net weg uit de ziekenzaal. (:


    everything, in time

    [Is goed]

    Ginny Weasley
    Ginny dwaalt na haar lessen wat door het kasteel en komt uiteindelijk in de ziekenvleugel terecht, waar iemand net buiten komt.


    help

    Draco Malfoy

    "Ik kom kijken hoe het met je gaat." ik slik de brok in mijn keel weg. Als mevrouw Plijster even wegloopt ga ik fluisterend verder. "Alexia is niet jouw vriendin, ze misbruikt de situatie waar je nu in zit. Begrijp je?" ik keek haar smekend aan.

    Alex(ia) Rose Larsen
    Buiten de ziekenzaal draai ik vrolijk een rondje en loop verder. Ik zie Ginny aankomen lopen. Veel weet ik niet van haar, eigenlijk alleen haar naam. Ik ken haar via Harry Potter, natuurlijk.
    'Ginny,' roep ik vrolijk. 'Astoria heeft geheugenverlies, high five!' Voor haar komt dit natuurlijk raar over, maar ik ben te vrolijk om erover na te denken. Mijn vader zal trots op me zijn.


    everything, in time

    [Echt. Ik vind Alex een genie.]

    Ginny Weasley
    Ginny schrikt op als Alexia naar haar roept. "Ginny!" Er klinkt een nogal vrolijke klank door in haar stem. Was zij niet van Zwadderich? "Astoria heeft geheugenverlies, high five!" Ginny fronst even haar wenkbrauwen.
    "Yay", zegt ze, niet echt overtuigend. "Alexia, Zwadderich. Toch?"


    help

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek niet op of om, en bleef op haar zij met haar rug naar Draco toe liggen, terwijl ze even met haar ogen rolden. "Alex is wel mijn vriendin. Ze heeft me anders wel mooi uitgelegd wat jij bent." Snauwde Astoria hem toe. "Een pedofiel, dat is wat jij bent. Een relatie met een minderjarige, heeft ze me verteld. En ik weet dat Alex niet liegt, niet liegt zoals jou" Al wat Astoria uitsprak tegen Draco, klonk bot. Maar dat verdiende hij, vond ze. Enkel keek ze even met haar hoofd over haar schouder naar achteren. "Ik zou het heel erg opprijs stellen als je nu weg gaat want ik wil slapen" en ook dit...klonk bot.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ik schraapte mijn keel. "Als dat is wat je wil." zei ik kalm. Ik liep met volle vaart de gang op.

    Harry Potter

    Het nieuws ging als een lopend vuurtje door de school. Het was overduidelijk dat ze geheugenverlies had en ze me niet herkende, maar ik kan het altijd proberen. Ik schraapte al mijn moed bij elkaar en stapte de ziekenzaal binnen. "Astoria?" vroeg ik zacht.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria trok echter een wenkbrauw op, en staarde Draco met een blik vol afschuw na, waarna ze zich op haar rug draaiden, en wat recht ging zitten. Astoria keek echter naar rechts, toen er een andere persoon binnen kwam. Astria had geen idee wie dit was, maar de jongen leek haar aardig, en ze knikte als antwoord op zijn vraag. "Ja?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ghehe, bedankt! :3]

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Yeah, maar ach,' zeg ik terwijl ik met mijn hand wapper. 'Gryffindor, Slytherin, wat maakt het uit. Allemaal vrienden, toch? Maar ik praat te veel, wat doe jij hier in deze kant van de school? Iemand op de ziekenzaal die je wilt bezoeken?'


    everything, in time

    [Volgens mij gaat Ginny trouwens binnen de kortste keren jaloers worden op Astoria, aangezien Harry zoveel aandacht van haar krijgt. xd]

    Ginny Weasley
    "Ik... Nee. Harry?", mompelt Ginny verbaasd als Harry de ziekenzaal binnen loopt. "Wie ligt er wel nog op de ziekenzaal?", vraagt ze nieuwsgierig.


    help

    Harry Potter

    Ik antwoord snel op Ginny haar vraag. "Alleen Astoria volgens mij.." mompel ik zacht voordat ik verder loop.
    Ik loop voorzichtig dichterbij. "Ik weet dat we elkaar nog maar een ker gesproken hebben, maar ik heet Harry Potter." zeg ik haperend. Stuntelig neem ik plaats op deze stoel naast haar.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:13 ]