• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ is goed]

    Fred Weasley

    "Daar zorgen we samen voor" zeg ik en probeer haar zo een beetje gerust te stellen. "Vertrouw me maar gewoon"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine greengrass

    Ja, het had Astoria uitermate veel moeite gekost om niet in slaap te vallen tijdens Draco zijn les, wat maar goed was modat ze anders waarschijnlijk met haar hoofd in de ketel belanden. Net zoals de rest, beende Astoria het lokaal uit, echter toen ze wist dat er niemand meer in het lokaal was, liep ze terug en sloot de deur achter zich, waarna ze naar Draco toe liep en op zijn bureau ging zitten. "Kun je alsjeblieft mijn volgende lessen af zeggen. Het...het kostte me net al veel moeite om niet inslaap te vallen..." Astoria keek even naar het hout van de tafel, en toen weer in de stormgrijze ogen van Draco.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik moet stoppen. Tot 10 augustus!! Ik zal kijken of ik kan RPG'en, anders moet CarrotLouis het overnemen.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    [Ik moet stoppen. Tot 10 augustus!! Ik zal kijken of ik kan RPG'en, anders moet CarrotLouis het overnemen.]


    [ tot 10 augustus en veel plezier]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dat gaat wel lukken. doegdoeg lieve mensjes!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Draco Malfoy

    Ik glimlachte en streek over haar haar. "Voor jou altijd." zei ik terwijl ik een kus op haar neus drukte. "Ga je naar de common room?" vroeg ik. "Of naar mijn kamer?" vroeg ik daarna. Ik streek nog een keer over haar mooie haar.

    Styx schreef:
    [Ik moet stoppen. Tot 10 augustus!! Ik zal kijken of ik kan RPG'en, anders moet CarrotLouis het overnemen.]


    Héél veel plezier (:

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloot haar ogen even toen Draco door haar haren streek, en zuchte zachtjes. "Naar jou kamer, ik heb slaap nodig." Astoria grinnikte zachtjes, en drukte een kus op Draco's lippen, en legde haar handen in zijn nek. "Je bent een goede leraar" Er verscheen een glimlachje op haar lippen, terijl ze zachtjes met haar duim over Draco's nek wreef, en een kusje op zijn neus drukte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cho Chang:
    En nu maar wachten totdat iemand zijn huiswerk inleverd!!(vorige topic antwoorden in pb)
    Ik hoop dat snel iemand het werk inleverd!
    Leerlingen ik heb een mededeling:'als je je huiswerk History of Magic goed maakt krijg 20 punten voor je afdeling.'


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    (Ik ben even een dagje weg en opeens zijn jullie twee topics verder :') Gelukkig helpt CarrotLouis mij inspringen. Als er nog belangrijke dingen zijn gebeurd, zouden jullie dat dan alsjeblieft even willen vertellen? Dan kan ik overal rekening mee houden ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    [Nog ff online!!!! Maar ik ga niet meer RPG'en. Iedereen nog een prettige vakantie alvast.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (ga over 3e dagen weg maar ik weet niet zeker of ik na nu ga rpgen kan iemand 2 weken Cho Chang overnemen zodat de ze gewoon les geeft en dingen beleefd vanaf ander persoon?)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    CarrotLouis schreef:
    [ mijn topics]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Angelina Johnson

    Ik dwaal een beetje afwezig door het kasteel. Mijn huid is nog bruiner dan die al was, aangezien ik de hele dag in de brandende zon vlieglessen heb staan geven (Ja, een bruin persoon kan ook bruiner worden). Het was echt super! Ik hoef tenminste niet zo na te denken en die elfjarige heksen en tovenaars vinden het echt geweldig om hun eerste vliegles te krijgen. Ik verheug mij nu al op de lessen van morgen.
    Mijn aandacht wordt getrokken door stemmen vanaf de astronomie-toren. Nieuwsgierig als dat ik ben, klim ik de trap op. Boven aangekomen zie ik mijn collega, Angel, en... wacht, dat ik Fred... maar niet meer doorschijnend vaag enzo.
    'Uhm, hoi,' zeg ik voorzichtig.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik schrik op uit mijn gedachten door een bekende stem. Ik kijk op en zie Angelina staan. "Hey Angelina dat is echt lang geleden" zeg ik grijnzend. "Op die paar minuten van gister na dan, maar niet dat we toen echt hebben kunnen praten". Ik schuif en stukje op en klop op de lege plek naast me. "Kom zitten en vertel en hoe gaat het met je?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer