• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria draaide haar hoofd even naar links, om te zien hoe Draco daar stond. "Wat?" alweer klonk dit bot. Astoria haalde haar armen van haar knieen, en strekte haar benen. Astoria zal voortzetten zoals ze had gedaan voordat ze haar geheugen verloor. "Is het waar dat jij een relatie hebt met een leerling?" Astoria trok een wenkbrauw op terwijl ze de woorden minachtig uitsprak.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ik knikte en schoof ongemakkelijk dichterbij. "Ja, dat klopt." begin ik kalm. "Alleen zij weet dat niet meer." zeg ik daarna, doelend op haar. Ik sloeg mijn ogen neer, dit was fout wat ik deed.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een frons verscheen op Astoria haar voorhoofd. "Hoezo niet?" Dit alles maakte Astoria lichtelijk in de war, een klein steekje van pijn gnig door haar hoofd, waarna ze haar knieën weer optrok en haar hoofd in haar knieën legde met haar handen er boven op. "Je maakt me in de war"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Omdat ze haar geheugen kwijt is." begin ik en voordat ze kan reageren ga ik verder. "Ze is gevallen, in míjn kamer." een kleine glimlach verscheen op mijn mond toen ik me bedacht dat dit nog wel eens kon werken. "Waarom was je die avond in mijn douche?" ik stapte wat dichterbij. "Snap je het dan niet, Astoria?" zei ik smekend.

    [ Fu, ik was de RPG vergeten. Ik laat Draco en Astoria hun gesprekje wel even afmaken.:Y) ]


    everything, in time

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had nogsteeds haar hoofd in haar knieen verborgen met haar handen op haar hoofd. Ze was in de war en snapte het niet. "Ik..ik weet niet...ik snap het niet...ik" Een kleine traan gleed over Astoria haar wang, iets wat Draco niet kon zien. "Ik weet het niet...ik weet het niet." Astoria haalde haar hoofd uit haar knieen en keek Draco aan. "Ik weet helemaal niets meer". Astoria keek even naar buiten en toen weer terug, en toen pas drong het tot haar door wat Draco had gezegd. "Maar...maar dat kan ik niet zijn...ik haat jou"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Of willen jullie dat ze juist nu binnen komt wandelen?(:]


    everything, in time

    [Mij maakt het niet uit, lichteraan wat @SunBaked wil (:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Hoe weet je dat je mij haat?" vroeg ik met een brok in mijn keel. "Geloof je Alexia?" begon ik mijn volgende zin terwijl ik stilletjes nog wat naar voren schoof. "Of geloof je mij?" ik wist dat ze me toch nooit zou gaan geloven, voor haar was ik nu een een of andere vieze pedo leraar.

    [ Jahoor, van mij mag het (: ]

    Alexia Rose Larsen
    'Het is Alex, niet Alexia,' zeg ik fel en stap verder de ziekenzaal in. Ik haar de naam Alexia. 'Wat doe jij hier?' vraag ik met een boze blik naar Draco. Ik heb wat zitten lezen in de bibliotheek en vond dat het tijd was Astoria weer te bezoeken. Dat is maar goed ook, want Draco had blijkbaar hetzelfde idee. Godsamme, hij verpest mijn hele plan.
    Met een bezorgd gezicht sla ik beschermend een arm om Astoria heen. 'Gaat het een beetje? Je moet niet naar hem luisteren.'


    everything, in time

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria staarde Draco aan, ze wist niet wat ze moest geloven, of wie ze moest geloven, ze was in de war. "I-ik...ik-" Astoria wende haar ogen af en sloeg een kleine zucht, terwijl ze haar hoofd tegen Alex haar schouder aanlegden toen ze haar arm om Astoria heen sloeg. Astoria knikte vaagjes, terwijl ze een beetje staarde in het niets. "H-het gaat wel...i-ik ben a-alleen in d-de war...". Astoria voelde tranen achterin haar ogen borrelen, waarna ze Alex aan keek. "Z-zou je ooit l-liegen tegen m-mij?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alexia Rose Larsen
    Ik kijk Astoria aan alsof ik beledigd ben door haar vraag. 'Nee,' antwoord ik duidelijk. 'Waarom zou ik liegen tegen mijn beste vriendin? Eerlijkheid is het hele punt van de vriendschap. Waarom twijfel je aan mijn woorden, Astoria? Ik kan niet geloven dat je zou denken dat ik tegen je lieg.' Ik haal mijn arm van Astoria's schouders, zodat het lijkt alsof er echt mee zit. Serieus, ik zou een prijs moeten winnen voor mijn acteerkunsten.


    everything, in time

    Astoria Iviane Greengrass

    Astoria kijkt Alex aan, terwijl ze haar knieën weer optrekt, en haar armen er omheen vouwt. "I-ik weet het n-niet..." Dit was waar, de laatste paar minuten hadden Astoria erg in de war gemaakt, ze wist niet meer wat ze moest geloven en wat goed of juist was. Astoria klemde haar kussen tussen haar armen, waarna ze haar hoofd in het zachte kussen begroef en zachtjes begon te snikken.


    The expert in anything, was once a beginner.


    Fred Weasley

    "Dat maakte inderdaad een hoop goed en heel erg bedankt" zeg ik glimlachend. "Toen we haar eindelijk konden wegsturen met behulp van onze show maakte ook een hoop goed en een mooier eind van het schooljaar had ik me niet kunnen voorstellen". Ik kijk haar aan en knik. "Dat ben ik helemaal met je eens en ik denk niet dat ooit nog gaat veranderen"


    [Waar kan ik Ron of/en Summer naartoe sturen?]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 13:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Sorry guys, mijn pa moest de router weer eens verneuken -.- ]