• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    {XD He's going to marry you so calm down XD}


    [We can always change the future. Er zit 19 jaar tussen, so there could've happened a lot of things.]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:42 ]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [We can always change the future. Er zit 19 jaar tussen, so there could've happened a lot of things.]


    {Hmm.. Lets hope she marries Harry.. I like Ginny..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    De kleine frons op Astoria haar voorhoofd was verdwenen, en niet later viel ze inslaap. Later die avond, werd Astoria wakker in de ziekenzaal, een angstaanjagend gevoel bekroop haar lichaam, alles was donker. Astoria wist niet wat het was, maar het beviel haar niet dus vandaar dat ze ook het lampje naast haar bed aan klikte. Astoria trok haar knieën op, en vouwde haar armen er om heen, toekijkend in de duisternis met haar ogen over de randen van haar knieën, zichzelf oprollend tot een klein balletje. Een ding was zeker, ze zou niet hier zijn nu, niet in de duisternis. Astoria klemde de deken tussen haar vingers waarna ze uit bed stapte en de ziekenzaal uit liep, de gang op. Astoria dwaalde wat rond, niet wetend waar heen, als het maar niet daar was. Haar ogen bleven echter hangen op de hemel met sterren, Astoria stopte met lopen waarna ze haar hoofd kantelden, en aandachtig naar buiten tuurden, terwijl ze plaats nam op de vensterbank, kijkend naar buiten. Astoria hoorde ergens wel voetstappen aan komen, maar negeerde ze. Ze trok haar knieën op en sloeg haar armen er omheen, de voetstappen negerend.

    [No worries, het komt allemaal wel goed(:]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:31 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Zou het niet awesome zijn moest Ginny iets met Draco krijgen en Astoria iets met Harold? =D]


    help

    {Ginny en Draco.. Malfoy and Weasley... Hmm}


    Don't be like the rest of them, darling

    Stornoway schreef:
    [Zou het niet awesome zijn moest Ginny iets met Draco krijgen en Astoria iets met Harold? =D]


    Jaaa, hahah.
    Wel vreemd, maar oke.

    Stornoway schreef:
    [Zou het niet awesome zijn moest Ginny iets met Draco krijgen en Astoria iets met Harold? =D]


    [That's...awkward...Astoria Potter... XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [That's...awkward...Astoria Potter... XD]


    Ginny Malfoy. ^^


    help

    (ben in italie. Morgen zal ik reageren (proberen dan))


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik ga naar het strand dus ik reageer via mijn mobiel, kan alleen wel wat langzaam gaan]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Stornoway schreef:
    [HARRY YOU CHEATER! xd]

    Ginny Weasley
    Ginny kijkt achterdochtig naar de manier waarop Harry naar Astoria kijkt. "Ik ga terug naar de leerlingenkamer. Heb nog huiswerk te doen", mompelt Ginny. Ze staat op van de stoel waar ze net was gaan neerzitten.


    help

    Harry Potter

    "Ja.." stotterde ik zacht. "Ik ga even langs Hagrid." zeg ik. Ik stond op en zei Astoria gedag. Ik liep naar Hagrid's huis toe en klopte aan.

    Draco Malfoy

    Zuchtend liep ik over de gangen. Geweldig dit, ik ben Astoria kwijt en misschien straks ook wel mijn baan als ze ontdekken dat ik bij haar ben.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria legde haar hoofd op haar knieen, terwijl ze door het open raam naar buiten staarden. Ze was blij dat ze zich al weer een deel kon herinneren, mede dankzij Alexia. Maar ergens voelde het ook alsof er iets ontbrak, iets belangrijks, iets dierbaars. Alleen Astoria bkon niet terug halen wat het was, ze wist niet wat die leegte veroorzaakte in haar hart. Maar ze was vastberaden om erachter te komen wat het was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Het geluid van een kalme ademhaling trok mijn aandacht. Er liep een rilling over mijn rug terwijl ik wat dichter bij liep, ik kende deze ademhaling maar al te goed. "Astoria?" vroeg ik zacht.

    [Wil er iemand naar Luna/ Ginny/ Het schoolhoofd?]


    help