• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    Angelina Johnson

    Behoedzaam ga ik naast de jongen zitten, waar ik zo smoorverliefd op was geweest. De jongen die dood hoorde te zijn, maar toch hier was. En nu vroeg hij vrolijk hoe het met me ging. Ik probeerde te glimlachen, maar om de één of andere reden lukte dat niet.
    'Ik leef nog en heb al mijn ledematen nog, dus ik mag zeggen dat het goed met mij gaat.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ze gaat behoedzaam zitten en prbeert te glimlachen als ze mijn vraag beantwoord. "Waarom zo behoedzaam?" vraag ik grijnzend. "Ookal heb ik ruim een jaar als spook rondgezweefd en nu weer terug ben al mezelf betekent het niet dat ik niet meer dezelfde Fred ben als alle andere jaren en dat zal ook nooit veranderen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angelina Johnson

    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Je bent duizend keer doodgegaan in al mijn nachtmerries en nu moet ik zomaar maar aannemen dat je hier weer bent en er zo goed als niks met je aan de hand is?' Ik schud mijn hoofd en probeer het beeld van hem, dood, van mijn netvlies af te krijgen, maar het lukt gewoonweg niet. Ik voel tranen opwellen in mijn ogen, maar ik slik ze weg. 'Het spijt mij Fred, maar dit hoort gewoon niet te kunnen. Plus dat ik nog steeds niet geloof dat dit echt is. Ook al heb ik mijzelf al twintig keer geknepen.'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik kijk haar aan. "Ik weet dat het vreemd is en moeilijk te begrijpen is en vooral na al die nachtmerries, maar toch ben ik hier en moet toegeven dat het toch goed met me gaat" zeg ik. Ik sla mijn andere arm om haar heen. "Hé ik weet dat het niet hoort te kunnen en dat je het niet geloof dat het echt is, maar wat wil je dat ik zeg gezien het zo is dat het wel zo is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik bracht Astoria naar mijn kamer. Voor de zekerheid deed ik alle lampen aan en schonk een glas pompoensap voor haar in. "ik kom straks weer bij je kijken, goed?" zeg ik terwijl ik haar een kus op haar kruin geef. Ik loop de deur uit en ging naar het kantoor van het schoolhoofd. Minerva keek me even vragend aan. "Astoria is ziek, ik kom het persoonlijk aan u melden." zeg ik kalm en pers er een moeizame glimlach uit. "Ze voelde zich tijdens Potions al niet lekker, als het helemaal niet goed meer gaat zal ik haar naar mevrouw Plijster sturen."

    Angelina Johnson

    Er gaat een lichte schok door mij heen als Fred een arm om mij heenslaat. Hij voelt echt en hij lijkt echt. Normaal vind ik staren onbeleefd, maar nu kan ik mijn ogen gewoon niet van hem afhouden. Alsof zijn aanwezigheid en zijn lichaam mij ervan zouden kunnen overtuigen dat hij echt is. Voorzichtig prik ik in zijn wang.
    'Je lijkt wel echt,' zeg ik bedenkelijk en ik prik nog een keer.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik schiet in de lach als ze in mijn wang prikt en mompel dat ik wel echt lijk. "Angelina ik ben ook weer voor de volle honderd procent echt dankzij een of andere spreuk" zeg ik glimlachend. "Of je het nu geloofd of nog niet het is zo, maar ik laat het allemaal wel even tot je doordring, want dit natuurlijk ook niet zomaar iets"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria glimlachte zwakjes. "Het is goed" Astoria staarde nog een tijdje naar de deur, en ging in kleermakers zit zitten met de dekens over haar benen. Ze keek even naar het oranje pompoensap en nam een slok, waarna ze het op haar nachtkastje zetten en op haar rug ging liggen, terwijl ze de dekens over haar heen trok. Astoria was blij dat alle lampen aan waren, en voelde zich al meer op haar gemak nu, toch stapte Astoria uit bed en liep naar Draco's eigenbadkamer die aan zijn kamer zat, en stapte in de douch, Astoria bukte voorover om het stukje zeep op te rapen, maar keek niet uit waardoor haar voet weggleed en ze achterover viel met haar hoofd op de tegels. Een kreun van pijn verliet haar mond voordat haar ogen sloten en ze bewusteloos was.

    [Le Drama, Astoria raakt haar gehele geheugen kwijt(A)]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:38 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Angelina Johnson

    Als Fred moet lachen, schiet ik automatisch ook in de lach. Wie prikt er nou zomaar in iemands wang?
    'Ja, ik denk dat ik wel wat tijd nodig heb,' zeg ik als ik uitgelachen ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik kijk haar aan en knik dan. "Ik begrijp het wel als ikzelf ik deze situatie zou zitten zou ik dat ook doen en neem de tijd die je nodig hebt om over alles na te denken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ga denk maar slapen. Ik heb echt knallende koppijn en ben misselijk door die zon :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik ga denk maar slapen. Ik heb echt knallende koppijn en ben misselijk door die zon :') )


    Zonnesteek? xd


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Zonnesteek? xd


    (jep. Ik kan echt heel slecht tegen fel zonlicht :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, jongens, ik ben het even helemaal kwijt. Kan iemand me even bijpraten en 'n idee voor inspringen geven? c:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Oké, jongens, ik ben het even helemaal kwijt. Kan iemand me even bijpraten en 'n idee voor inspringen geven? c:


    [Uhm, Astoria heeft al haar lessen afgezet, en is nu uitgegleden in de douch en is al haar geheugen kwijt, maar niemand heeft haar nog gevonden dus ze ligt nog op de vloer xd]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.