• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[


    The expert in anything, was once a beginner.

    [CarrotLouis, Fred kan wel komen]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ inderdaad]

    Fred Weasley

    Ik kijk op de klok en zie dat er een paar minuten zijn verstreken. Ik pak mijn toverstok en verdwijnsel naar het Nest. Het is echt een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar het voelt goed om er weer te zijn. "Hallo allemaal" roep ik grijnzend en loop naar de woonkamer toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Molly Weasley
    'Dat kan niet, Arthur zeg me dat het niet waar is. Dat is niet Fred, hij is dood, we hebben het zelf gezien!' gil/schreeuw ik. 'Mevrouw Weasley, het is toch echt zo,' zegt het meisje met het rode haar. 'Ik geloof het toch niet! Arthur, George, dat is Fred toch niet? Dat meisje liegt!' 'Fred, ik zei toch dat het moeilijk zou zijn voor je ouders,' zegt het meisje. Arthur staart verbaasd voor zich uit. 'Ben jij dat echt Fred?' vraagt hij.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    Ik kijk naar Angel "Ik geef toe dat ik zelf ook zou reageren alleen zou ik niet zo schreeuwen" zeg ik grijnzend en waarna ik knik. "Toch ben ik het echt en in levende lijven dankzij Angel die trouwens niet liegt". Ik kijk mijn ouders aan "Maar het is fijn om jullie weer eens te zien"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar kunnen Luna, Ginny en Minerva heen?]


    help

    Angel Siren Jackson
    'Ja, daar heb je gelijk in.' Daarna wend ik met tot Molly en Arthur Weasley. 'Hij is echt.' Ik geef hem een kus. 'Fred, wie is dat meisje en hoe kan het dat jij hier weer voor ons staat terwijl wij je dood hebben gezien?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [He! Zijn Molly en Arthur hier? Kan er niemand hun dochter waarschuwen? :/]


    help

    [ze zijn bij Het Nest]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    "Dat meisje hier is mijn vriendin en ik sta nu hier voor jullie doordat..mhm dat is een goede" zeg ik bedenkelijk. "Op een of andere manier ben ik nadat ik dood was teruggekomen als geest" begin ik het verhaal. "Nadat ik heb geleerd hoe ik ermee moest leren leven ben ik naar de winkel van George gegaan en erna naar Zweinstein waar we gelijk de boel opstelten hebben gezet door iedereen te laten schrikken en ben ik Angel tegengekomen die een spreuk had om me weer in mijn lichaam terug te toveren en dat was het denk ik wel zo'n beetje de reden waarom ik hier nu in levende lijve voor jullie sta."


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stornoway schreef:
    [Waar kunnen Luna, Ginny en Minerva heen?]


    Luna en Ginny kunnen naar Potions (:

    Astoria Ivaine Greengrass

    Eenmaal als haar volgende les uur begint, loopt Astoria met nog meer leerlingen het lokaal binnen. Even schenkt ze Draco een kleine glimlach, waarna ze vervolgens ergens gaat zitten aan een tafel. Ze fatsoeneerden haar haar nog even, waarna het weer zo glad was, dat ze er met haar vingers gelijdelijk door heen kon. Toen pas vielen de ingrediënten op de tafel haar op, waarna ze een wenkbrauw optrok,Laugh-inducing wist ze, maar dat was omdat Draco haar dat vertelt had. Even keek Astoria naar Harry,en toen weer naar de ingrediënten. Ze was hem dankbaar dat hij op dat moment de kamer binnen was gekomen, omdat ze anders waarschijnlijk was bezweken aan een hartaanval.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Arthur Weasley
    'Fred, kom eens hier!' Ik trek mijn jongen in een knuffel en trek George en Molly ook mee. Angel staat toe te kijken met tranen in haar ogen. 'Je hebt echt iets belangrijks gedaan voor onze familie Angel. Je hebt een zoon terug gebracht. Ik wil je hiervoor bedanken.' 'Dat is niet nodig meneer.'

    Angel Siren Jackson
    'Dan ga ik maar eens terug naar Hogwarts.' Ik sta op het punt om te verdwijnselen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    Net voor Angel kan verdwijnsel pak ik haar hand vast en geef haar een knuffel. "Zie ik je zo op Hogwarts nog?" vraag ik zachtjes en kijk haar aan. "Weet dat ik je nog steeds heel erg dankbaar ben voor alles en dat ik nog steeds niet weet wat ik zonder je zo moeten beginnen". Waarna ik zachtjes nog een kus op haar mond druk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Ik zie je zo.' Ik kus hem terug en verdwijnsel dan.

    [CarrotLouis, misschien kan ik iedere dag 1 keer posten, maar ik weet het niet zeker. Morgen zowiezo niet]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Okaay. Maar er is nooit iemand anders bij de lessen, dus ja. Trouwens, Angel heeft aan Minerva geen toestemming gevraagd om het schooldomein te verlaten. Die gaat nogal boos zijn. ^^ En ja het is RPG, maar je kan toch niet verdwijnselen en verschijnselen op de school.]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:42 ]


    help