• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    Ik zucht "ik weet het niet, als het niet te actief is misschien wannt ik ben best moe" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ineens maakte mijn mobiel een geluidje en excuseerde ik me tegenover Isabella. Ik fronste en zag een sms'je van Rachel. Ik las het over en voelde me opgelucht worden. 'Ik praat niet goed wat je allemaal gedaan hebt, maar ik ben blij dat je dit in ziet. Ik wil niks lievers dan mijn dochter gewoon kunnen zien. Misschien kunnen we er een keer normaal en rustig over praten. Finn.' sms'te ik terug en keek naar Isabella.

    Mitchell

    'Valt eten onder actief doen?' vroeg ik grijnzend. 'Ik weet iets wat typisch Spaans is, en waarvan ik zeker weet dat jij er verzot op bent. Als je wilt kan ik het ook wel halen en kan je het gewoon hier opeten.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik grinnik even "nu je het zegt" ik hoor mijn maag knorren en grinnik even.
    Ik hoor een sms toon en lees het berichtje terwijl ik glimlach "hij wilt er over praten" zeg ik al vrolijker. Dat zou ik fijn vinden dankje. Het spijt me echt van alles. Nu ik alleen ben zie ik het pas in hoeveel vrienden voor me betekenen...sms ik terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Zie je,' zei ik ook al iets vrolijker en wreef haar over haar rug. 'Dan ga ik het even snel halen,' kondigde ik aan en liep snel naar mijn auto en reed naar een kraampje waar ze het verkochten. Ik kocht twee puntzakken en ging weer terug naar Rachel en drukte een zak in haar handen. 'Dit zijn dus Churros, echt heerlijk.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ow die hebben we op de kermis en halen mijn vriendin en ik toen elke dag]
    Rachel
    Ik grinnik en ga zittn aand e tafel. Hij loopt binnen met een zak.
    Nieuwsgierig kijjk ik in de zak "ow ja die hebben ze bij ons wel eens die zijn verslavend" ik grijns en pak snel een staaf die ik in saus doop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, lekker he? Ik ben daar zo verslaafd aan. XD Ik ga zaterdag naar de tilburgse kermis en als ik ze daar zie ga ik ze echt nemen hoor XD]

    Mitchell

    Ik begon ook te eten en glimlachte. 'Ja, zeker verslavend. Alleen jammer genoeg niet zo gezond.' grijnsde ik en was opgelucht dat ze zich al iets beter voelde. Ik zou die klootzak nog wel krijgen, hoe kon hij haar hart zomaar breken? Ik keek op mijn mobiel en zuchtte. 'Lizz, moet ik je naar huis brengen? Als je dat wilt, ben ik er binnen 10 minuten.' verstuurde ik terug. Ik wilde niet dat ze alleen naar huis ging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik zou gaan wss niet meer=(
    rachel
    Ik glimlach "dankje mitch" snel neem ik nog een hap.

    Lizz
    Hoeft niet ben bijna thuisik grinnikte even, wat leifde met je kon doen ongelofelijk. Ik was bijna op het einde van de straat en moest er nog eentje door.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'misschien' verstuur ik onverschillig terug naar
    haar

    Noah Puckerman:
    'yo peeps,' grijns ik en jat een churrow van Rachel.
    'Als goed?'


    Music is my life

    Mitchell

    'Je hoeft me niet te bedanken,' zei ik en at verder. Ineens kwam er een jongen bij en at hij een Churro op van Rachel. Ik keek naar mijn mobiel en sms'te Lizz terug. 'Je kan anders ook naar de villa van Damon komen?' verstuurde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk Puck bozig aan nep natuurlijk "hey that's mine" grom ik.
    Ik voelde een sms toon en las het terwijl ik zuchtte. Weetje laat maar, ik heb ervan geleerd.

    Lizz
    S goed sms ik terug. Snel pak ik wat spullen en loop ik daarheen waar ik de woonkamer inga maar niemand zie.

    Julia
    Ik besluit nog even langs mijn broers te gaan. Ik wandel binnen "sebas, damon???" roep ik hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Vanuit de gang hoorde ik een meisjesstem, maar ging ik er maar niet op in. Ik keek naar Rachel en de jongen en lachte. Daarna zag ik Rachel sms'en en keek ik haar even bezorgd aan. Misschien was het Jesse wel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'Oja?' vraag ik en wrijf haar plagend door haar haren
    'In dat geval pak ik er nog één' grijns ik en jat er nog één..
    Rachel plagen is soms echt leuk..

    Jesse St. James:
    Ik zucht en gooi mijn mobiel weg


    Music is my life

    RAchel
    "nooooo"aroep ik dramatisch en sta op om achter Puck te rennen.
    Ik begin te rennen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Oo, nu ben ik bang.' zeg ik en ren voor de grap weg voor haar
    en lach..


    Music is my life

    rachel
    Lachend ren ik hem achterna. "ja je moet bang zijn" grinnikte ik. Ik wist hem te tekleen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan