• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ook]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat doe ik wel!' riep ik terug naar haar. 'Iemand moet zich er mee bemoeien want meneer St. James doet dat namelijk niet!' zei ik terug.

    [Ik reageer af en toe op mn mobiel]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ui verkas naar benee]
    rachel
    "omdat hij weet dat ik toch doe wat ik wilf" riep ik terug en liep teruwg naa rhem.
    Ik ging voor zijn neus staan : luister goed, ik zeg het 1x ik bepaal wat ik in mijn leven doe en wat er gebeurd, je moet je er niet mee bemoeien" zeg ik half dreigend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Rachel,' zei ik pijnlijk en keek haar aan. Was dit nou het meisje die ik geholpen had? Die altijd zo lief en aardig was? Was dit het meisje waar ik verliefd geworden was. 'Ik bemoei me er wel mee,' zei ik tegendraads. 'Je doet jezelf alleen nog maar pijn op deze manier.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    "ik doe mezelf pijn als ik met hun blijf omgaan, ze zaijn blij dat ik wegga het kan ze niets meer schelen en mij ook niet eigenlijk "ik ga naar een groep waar mijn talent tenmiste eerlijk word berekend" zeg ik tegen hem en draai me weer weg van hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Door eieren naar je hoofd te krijgen?' vroeg ik verbaasd. 'Want zo werd je een paar jaar geleden afgedankt, en dat verdien je niet. Die anderen geven oprecht om je. En ik weet zeker dat er heus wel iemand is hier niet blij mee is. Hoe kan die vriendschap dan ineens over zijn?' vraag ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    woedend draai ik me om, telkens weer de eieren. "kap verdomme eens over die eieren ik heb zelf ingezien dat hij veranderd is en als dat na een tijdje weer uitgaat weet ik dat het mijn fout was. Finn heeft al een ander en Kurt en Blaine lopen heel de tijd te neuken" schreeuw ik naar hem.

    [oeh als kurt dat hoorde hoe ze over hem praat=))


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Hoor zelf eens hoe je over je vrienden praat!' riep ik terug naar haar. 'Je
    moet anderen in hun waarde laten, zelf ben jij ook niet perfect!' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Ik snap het niet, je was zo gek van Finn en Kurt en Blaine waren jouw beste vrienden.' zei ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "als je eens wist over heo hun over mij praatte dan had ik alle recht van je gekregen. Je wilt je ermee bemoeien maar weet niet eens warover" roep ik terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nou, wat hebben ze dan gezegd?' vroeg ik aan haar. Zij was ineens zo veranderd, dat het logisch was dat ze boos op haar waren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rACHEL
    DAT ga i kje lekker vertellen" chagerijnig draai ik me weer terug om om wegtelopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat zeg je alleen maar omdat je niks kan verzinnen.' zei ik en keek haar na. 'Je zou ooit spijt krijgen, als je hun echt van je afgeduwd hebt.' riep ik haar na.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik trek een wenkbrauw op "dat ik inderdaad toch een arogante bitch vol zelfzucht ben ja"roep ik en loop verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nee, dat ben je niet,' zei ik rustig. 'Je bent de liefste, mooiste, grappigste en slimste meid die ik ken. En ik vind het jammer dat je niet jezelf bent.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "vind je het gek dat ik boos ben? " roep ik nog naar hem en ga een eindje verderop zitten. Ik kijk even naar mijn kleding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan