• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    ik draai mijn hoofd naar hem toe "waarom Mitchell, na alles wat ik gezegd en gedaan heb?" ik kijk hem niet begrijpend aan.

    Liozz
    Na een lange tijd te zwerven op de kermis besloot ik Mitchell weer te zoeken.
    Ik had nu al twee rondjes op de kermis gemaakt maar zag hem nergens. Langzaam begon ik me zorgen te maken. Waar ben je? er is toch niets aan de hand????stuurde ik naar Mtich


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Het liefste wilde ik zeggen ''Omdat ik van je houd'' maar dat leek me gewoon niet gepast en ik wilde haar troosten, niet nog erger in de put brengen. 'Omdat we vrienden zijn, en vrienden zijn er voor elkaar. Zelfs als je mij de huid had vol gescholden zou ik je nog helpen.' zei ik gemeend. Ik kreeg een sms'je en schrok een beetje. Ik was Lizz helemaal vergeten. 'Ik ben nu bij Rachel, ze voelt zich vreselijk. Bel je als ik je thuis moet brengen of als er iets is?' verstuurde ik terug en bleef Rachel troostend over haar rug wrijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht "ze hadden gelijk ik ben een zelfzuchtig egoïstische kreng" Ik sluit even mijn ogen. Was ik echt zo erg dat niemand een relatie aan wou.

    Lizz
    Ik zuchtte, tegenwoordig was alles rachel. Dacht dat jullie ruzie hadden.... Ik loop wel naar huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Je was jezelf niet,' zei ik rustig tegen haar. 'Als jij gewoon je excuses aanbiedt aan je vrienden, komt alles goed. Ze zouden misschien nog wel boos blijven, maar na een tijdje zien ze dat ook in.' zei ik. 'En je bent hartstikke lief.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [;ekkere krentenbol]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "ik heb drinken in Kurts ggezichr gegooid" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Oké, dat is misschien niet zo heel handig..' zei ik, ik probeerde om optimistisch te blijven en keek haar aan. 'Maar volgens mij is Kurt een jongen die best veel kan hebben.' zei ik optimistisch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik negeer even zijn opmerkingen "finn omver gelpoen in het spookhuis kurt zogenaamd ontvoerd. Ze boos gemaakt, gezegd dat Finn zijn dochter niet mag zien. en ga maar door, denk je echt dat ze me nog terug willen, nee dat willen ze niet" zeg ik met een dikke stem van de tegenhoudende tranen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik bleef even stil door wat ze allemaal zei, dat is best wel gemeen eigenlijk. Maar dat wilde ik niet tegen Rachel zeggen, omdat ze zich dan nog rotter zou voelen. 'Je weet het nooit als je het niet probeert.' zei ik tegen haar. 'Als je wilt, kan ik eerst met ze gaan praten.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "je zegt dit om me goed te laten voelen maar dat helpt niet mitchell. Iemand zou me eens duidelijk moeten maken hoe een bticherige klootzak ik ben misschien dringt het dan tot mijn botte hersens door" zeg ik tegen hem rustig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Oké? Wil je de waarheid?' vroeg ik waarna ik zuchtte en haar aankeek. 'Ja, het was gemeen wat je deed, je was inderdaad een bitch eerste klas en wat je deed was niet normaal.' zei ik en keek haar aan. 'Maar je was ook jezelf niet, fouten maken is menselijk. Maar het gaat er om hoe je het recht zet.' zei ik. 'Volgens mij heb je allang door wat je hebt aangericht, dus hoef ik je daar niet verder meer op te wijzen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik kan het niet van ze vragen Mitchell zovaak heb ik ze gebruikt. Met name Finn en Kurt"zeg ik zacht. Eigenliujk voelde het even goed dat iemand het eerlijk zij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Je hoeft ze niks te vragen, maar laat ze gewoon weten dat het je spijt. Dat zou voor hen ook heel erg opluchten.' zei ik rustig en omhelsde haar even kort. 'Ik weet zeker dat ze het zullen waarderen.' zei ik rustig. Ik vond het rot om Rachel zo gebroken te zien, en deed ook mijn best om haar goede advies te geven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte dankbaar.
    "dankje, ik ga zeggen dat het me spijt en dat Finn gewoon zijn dochter mag zien en dat ze weten dat ik een beetje bijgedraaid ben"" ik zucht zacht.
    Ze zouden me wel niet willen spreken maar ik zou ze smsen.

    Finn,
    sorry het spijt me van alles, en je kunt je dochter gewoon zien als je dat wilt. Soprry voor alles en van het spookhuis. Rachel
    snel drukte ik op verzenden naar Finn.
    GElijk typte ik die voor Kurt ook.
    Sorry Kurt, voor alles. Ik hoop da talles goed gaat na het spookhuis gebeure. jRachel ik zuchte en verzond hem gelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik weet zeker dat ze dat gaan waarderen,' zei ik gemeend. Ze zouden haar excuses zeker waarderen. 'Heb je misschien zin om afgeleid te worden?' vroeg ik voorzichtig, het leek mij dat ze wel afleiding kon gebruiken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.